Series & Netflix #2

Never have I ever heb ik laatst gekeken en vond ik luchtig en leuk!

5 likes

please like meeeeeeeeeeeeeeeee

11 likes

Ben (eindelijk) begonnen aan “The Missing” afgelopen weekend en zit nu al op t eind van seizoen 2!
Geweldige serie is dit zeg!!! Goed geacteerd, slim geschreven, spannend.
Ga vanavond aan seizoen 3 beginnen wat blijkbaar in Amsterdam afspeelt, zin in!

3 likes

Krijgen jullie op Netflix ook steeds die trailer te zien van Sweet Magnolias? Jezus wat ziet dat er fakking kut uit joh :sweat_smile:

1 like

Net de eerste aflevering gekeken en ik denk dat ik dit wel leuk vind !

2 likes

Het wordt nog zoveel leuker en beter

3 likes

Seizoen 3 schijnt echt enorm tegen te vallen, helaas. Maar 1 en 2 waren top ja!

Edit: wat @Superkonijn al zei :grimacing:

1 like

Klaar met working moms in twee dagen. Waarom zo weinig afleveringen? :sob:

1 like

Ik snap t ook niet want op IMDB etc. is seizoen 3 niet eens te vinden.
EDIT:
Heb ff wat research gedaan en dit “3e seizoen” is niet officieel een 3e seizoen maar een spinoff.
Ugh…daar gaat mn excitement.

The Let Down/Working Moms! Of misschien Never Have I Ever? (Zelf nog nooit gezien maar Netflix denkt dat ik hem leuk vind (o en @Otzi raadt die serie ook aan zie ik dus dan zit je vast goed))

2 likes

The good girls is ook echt lachen!

3 likes

Plan coeur op netflix misschien? Romcom over vriendinnen die hun vriendin aan een partner (stiekem gigolo) helpen. Is Frans maar er bestaat wellicht ook Engelse audio

Een spin off? Wat raar dat ze dat hebben gedaan en het aankondigen als seizoen 3.

1 like

Ja op netflix staat het als seizoen 3, maar het is het 1e seizoen van een spinoff “Baptiste”. Het is niet aangekondigd als het 3e seizoen, denk dat Netflix dat wel gedaan heeft vanuit een commercieel oogpunt. Stom!

En heb 1 aflevering gekeken en het is inderdaad 100 keer slechter, geen spanning. Janken!!!

Working moms, please like me, love, crazy ex girlfriend, friends from college, sisters, plan cour, the good place.

Ja echt jammer! Ik heb er wel weer om gelachen.

Vivir sin permiso ook afgekeken, vond ik steeds minder worden. Wel een mooi einde.

Iemand Valeria al gekeken?

Toevallig net ook Vivir afgekeken. Vond het een leuke serie. Valeria ken ik niet.

1 like

Op de helft van Outerbanks. Vind het wel een leuke serie! Kijkt makkelijk weg en ik vind de vibe die de omgeving met zich meebrengt wel tof.

Gisteren met 2 afleveringen van Into The Night begonnen met m’n vriend, maar hij is afgehaakt omdat hij het verhaal gaar vindt. Ik ga wel verder kijken, ben benieuwd hoe ze het vluchten voor de zon gaan volhouden en waarom dat überhaupt precies moet.

Oh en Netflix raadt mij steeds de film Dangerous Lies aan, met de actrice die Veronica in Riverdale speelt, dus die ga ik binnenkort ook maar kijken.

Ik vond vivir sin permiso iets te dramatisch op een gegeven moment.

1 like

Wie heeft er nog een tip?

Mijn favoriete series waren
Fauda
The Handmaids Tale
Vikings
The Americans
The Widow (amazon)
Jack Ryan (amazon)
McMafia (amazon)

Allemaal actie-met-een-achtergrond dus. Ozark ben ik aan begonnen maar kwam ik niet goed in. Iemand nog een andere tip?