Series & Netflix #2

Ja ik heb dat ook! En als ik dat heb dan weet ik dat ik helemaal in de serie zit. Want als ik het niet heb dan overheerst meer het gevoel “ja nou wil ik gewoon weten hoe het afloopt”. En als een serie echt wat gedaan heeft denk ik “ik wil niet dat het eindigt :sob:

1 like

Heb gister de laatste aflevering gezien, vond het ook echt een leuke serie!

The handmaids tale seizoen 3 afl. 6

ik heb echt even IETS positiefs nodig in deze serie. Het blijft ijzersterk maar ik trek het bijna niet meer.

Edit: niet echt een spoiler maar voor de zekerheid.

Ja ook echt tranen met tuiten gehuild deze aflevering.

1 like

Het 2e seizoen van Dark is weer ZO GOED! Ben nu op de helft en heb na elke aflevering echt weer een ‘wow’ moment, zoveel mindfucks maar het zit fantastisch goed in elkaar. Echt heel impressed dus. En seizoen 3 (gaat de laatste zijn) wordt nu gemaakt!

5 likes

Ja, ik kijk ook en zit er weer helemaal in. Ontzettend tof, ben zo benieuwd hoe ze de serie dan gaan afronden als seizoen 3 de laatste is

1 like

The handmaids tale seizoen 3 afl. 6

ja…wat een verraad van meer kanten!

1 like

Ah, tnx! Heb ik helaas niet.

handmaids tale aflevering 6

Ja ik had precies hetzelfde! Ik heb zelfs de trailer teruggekeken omdat ik daarbij ook dacht dat er een soort omslag zou komen. Maar alle beelden in die trailer zijn al geweest… Ik dacht bijvoorbeeld bij het beeld van Washington waar je June ziet en alle handmaids toen nog van ohhh opstand. Maar het tegenovergestelde is waar. Aan de andere kant, we zitten nog niet op de helft van het seizoen en als er nog niks is vrijgegeven in een trailer kan er ook nog een hoop omslag gebeuren. Fingers crossed.

1 like

Jongenss, waar gaan die spoilers over? @June88 @Evenveel Graag even erbij zetten, ik raak helemaal in de war

4 likes

Handmaids Tale aflevering 6

Ik vond het vooral heftig dat Nick blijkbaar een belangrijke militaire leider was (is?), die wellicht de president heeft vermoord omdat zonder hem Gilead niet was ontstaan. Ik hoop ook echt dat er op een gegeven moment een omslag komt.

3 likes

Heb het aangepast, maar alles was een reactie op een post waar het er al bij stond.

Jaa, ik vond het ook een goede serie! En hij is zeer aangenaam om naar te kijken :grin:

Maar vaak zie je dat bij het reageren niet goed, waar dat een reactie op was. Fijn dat je het hebt aangepast, moet ook nog kijken!

1 like

Seizoen 2 van Vis a Vis staan sinds vandaag op Netflix! Zo zo zo zin in!

2 likes

Heb vandaag het hele derde seizoen van the good fight gekeken op videoland. Tor zover mijn productieve dag.

1 like

Love The Good Fight!!

1 like

Heb zojuist Videoland gekocht voor Tempa en Love Island. Daar ga ik.

4 likes

Leuk je gekend te hebben!

3 likes

Ik vind what/if echt steeds dommer worden. Alsof ik naar een Amerikaanse soap zit te kijken. Al die onzinproblemen, slecht geacteerd. Die Lisa en Anne zijn tenenkrommend. Lisa omdat ze slecht acteert en Anne omdat ze dr kop scheef moet houden en op zo’n pieperig, zeikerig toontje spreekt. Ik moet nog 1,5 afl, ga het wel afkijken maar pfffff

Samenvatting

Een stalker, een auto ongeluk, een bedrijf dat afgepakt wordt, zwangerschap van een affaire, broer die al jaren met een geheim loopt, moord, ex vriendin die overlijdt aan een overdosis, Hier doet de bold en the beautiful iig nog een aantal seizoenen over.

7 likes