Hebben jullie nog aanraders voor series op amazon prime? Wij hebben dat sinds kort om The Office te kijken, maar wil er ook wat naast kijken… Good Omens een aanrader?
Parks & Recreation (!), Mr. Robot, The Night Manager, This Is Us, Parenthood.
Ik kijk nu Greys Anatomy, vind het echt heel leuk! Gelukkig maar voor zoveel seizoenen
Spoiler seizoen 2/begin 3
Ik heb wel echt een hekel aan Shepherd met Meredith. Ik vond ze leuk in seizoen 1 maar nu vind ik hem echt een stomme kwal.
Vanaf 12 juli komt seizoen 3 van Bonusfamiljen!
The Big Bang Theory staat nu op Netflix, misschien toch maar keertje gaan kijken.
Oh leuk! Er staan 11 seizoenen op zie ik, de laatste seizoenen heb ik nog niet gezien dus ga ik zeker kijken!
Leuk!!!
pfffff when they see us
Oh thanks voor de reminder!!! Vond die serie mega spannend en goed idd. Nu net aflevering 1 gezien maar moet er qua verhaal wel weer even inkomen zeg met al die verschillende tijdszones
Ik kijk nu de Khalief Browder story. Ook erg heftig. Gaat ook over een jongen die onschuldig toch 3 jaar in New York achter de tralies beland.
Wel echt goed dat ze dit soort docu’s maken om zo te laten zien hoe fucked up het rechtssysteem in Amerika is
Ik ben de confession tapes aan t kijken maar was gestart met seizoen 2. Heb net die eerste afleveringen van seizoen 1 gezien met die Sebastian en Atif. Ik ben er misselijk van, jeetje wat erg.
Spoiler
Zie ook dat die Sebastian al door al zn appeals heen is dus gewoon nooit meer vrij komt. Het raakt me echt heel erg…
Ik kijk ook op Videoland! Maar ga hierna verder kijken op het ziggo go account van mijn schoonvader
Echt stom dat het weggaat inderdaad, veel te lange serie om weg te halen
ik moet hier toch wat dingen kwijt hoor, even in een spoiler
good girls s2e13 - finale
ik vond dit seizoen eigenlijk best vaag? alsof er niet heel veel gebeurde ofzo? kan het niet zo goed uitleggen merk ik. maar wat ik me afvraag, is rio wel echt dood? beth zegt aan het einde van wel maar zij is eerder weggegaan toen ze hem neergeschoten heeft. en ik weet niet of die fbi man toch nog 911 heeft gebeld. ik denk zelf dat rio niet dood is. is natuurlijk een mooi opstapje naar seizoen 3, dat de vrouwen denken dat hij dood is maar dat hij dan toch weer opduikt haha. tot zover mijn hersenspinsels
Hij is niet dood, ga ik vanuit!
Dank je wel! Ik denk dat onze volgende serie dan Parks & Recreation wordt, ligt denk wel in de lijn van The Office.
‘Exhibit A’ op Netflix is echt geweldig, staat er sinds gister op.
Echt kijken als forensisch onderzoek, en ( compleet fout gelopen) strafzaken je interesseert.
Indrukwekkend en verontrustend.
The Crown uitgekeken, toffe serie! Er komt ook een seizoen 3
Ik zag net dat seizoen twee van Yummy Mummies op Netflix staat. Ik ben hier iets te blij mee
Echt een guilty pleasure. Hoop dat mijn vriend binnenkort weg is en ik ongegeneerd kan bingewatchen.
Ik ben net begonnen in The Last Czars, het lijkt weer een docuserie te zijn. Begin ziet er goed uit!
stranger things time