Series & Netflix #2

Westworld, Peaky Blinders, Homeland, Breaking Bad (als je dat nog niet gezien hebt)?

2 likes

Lovesick is ook leuk!

2 likes

Ah jammer! Ik ben er niet aanstaan begonnen door alle slechte reviews. Wel snelst van Netflix.

Ik was gisteren aan Valeria begonnen en net af, echt hele leuke serie!

1 like

Ik probeer het nieuwe seizoen van better call saul te kijken en ik vind het best een goed seizoen maar ik kan gewoon niet mijn aandacht erbij houden. Echt stom. Het is net te traag ofzo.

Haha ik ben gister ook aan Valeria begonnen! Zit nu op aflevering 3 en vind het wel vermakelijk :see_no_evil: benieuwd hoe het verder gaat!

1 like

Dat vind ik dus ook! Heb het nog steeds niet uitgekeken.

1 like

Ik ben dus echt een schijterd. Is de serie You te eng om alleen te kijken? :sweat_smile:

Nee. Maar het 1e seizoen is wel LEUK om naar te kijken. Wel echt n beetje ‘Gossip Girl’ achtig (die acteur speelt in elke serie en film hetzelfde personage vind ik persoonlijk) met af en toe wat spanning.
Seizoen 2 moet je uberhaupt niet aan beginnen, dat was zo slecht!

1 like

Nee leuk! Ik hou ook niet van enge series maar vond dit wel meevallen. Seizoen 2 is wel wat heftiger maar nog steeds wel te doen

1 like

Thanks!

Ik vond seizoen 2 leuker dan 1 denk ik

4 likes

Iemand Hollywood al gezien? Was eerst huiverig want ik haaaaat Glee (dezelfde regisseur), maar wow wat is Hollywood een goede serie. Vind de achtergrond met racisme, homofobie en seksisme ook zo goed erin verwerkt.

2 likes

Ik vond het echt ontzettend cheesy met die hele hipsters in california vibe. Slechter geacteerd ook dan seizoen 1.

Ik heb ‘Hollywood’ nog niet gezien, maar omdat jij hem aan ‘Glee’ linkt (wat ik ook inderdaad verschrikkelijk vind!!!) voel ik me geroepen om te zeggen dat hij ook ‘American Horror Story’, ‘Feud’ en ‘The Politician’ op zijn naam heeft staan en dat zijn echt geweldige series. Tenminste, bij AHS is het pick and choose your season.

2 likes

Ah goeie om even op te slaan! Had een artikel over Hollywood gelezen waarin hij werd genoemd als de regisseur van Glee dus was daar gewoon op afgehaakt (kende de regisseur verder niet).

1 like

Yess, vond het echt een fantastische serie, en zoals je zegt zeker door de themas die aangekaart worden (seksueel misbruik ook)

1 like

Ben heel benieuwd!!! Ga morgen denk ik beginnen te kijken!

1 like

Welk seizoen van American Horror Story is het leukst en het best te volgen? Want ze staan allemaal los van elkaar begrijp ik?

Pose is ook nog een mooie om aan toe te voegen

1 like