Ik ben White Lines aan het kijken, die Boxer is me een partijtje aantrekkelijk. Nondeju.
JA HOU OP. Had ik ook al gedaan 
Pffff, ik heb het niet snel, maar ik kwijl bij alle scenes met Boxer 
Ja maar hier is toch helemaal niks mis mee?! 
Hahhaha ik wou hem gister posten in het hete mannen topic… and all I could find waren deze foto’s 
deceptie
Ik vind hem hier eigenlijk ook heel leuk!
Wel een stuk minder aantrekkelijk dan Boxer. Krijg hier een beetje El Proffesor vibes van, daar ga ik niet zo goed op.
Ik heb 'm dit weekend ook gebinged, goede serie idd! Al vond ik de laatste aflevering soms wat verwarrend.
…
Ben net aan Rojst begonnen. Crime, speelt zich af in communistisch Polen en maar 5 afl. Ben benieuwd
(@midheavenmoon @joe)
Ik was ook heel erg van slag… Vivi heeft ook onrustwekkende verhalen op Instagram geplaatst waarin ze dronken huilde.
Ik heb er meer over opgezocht en blijkbaar is er een aflevering die hier nog niet beschikbaar is waarin Hana heel erge ruzie met Kai had en daarna is het cyberpesten nog erger geworden dan eerst.
Sowieso vond ik ook die scène waarin Emika hysterisch huilend met een vriendin belde nadat ze een aflevering op tv had gekeken ook super verontrustend. Volgens mij krijgen de deelnemers echt niet genoeg begeleiding en daarom vrees ik echt voor het voortbestaan van dit programma 
Modern family staat online!!
Jaaa!! Gister gelijk aan het nieuwe seizoen begonnen 
Ik ook!! Helemaal geen tijd voor want ik zit middenin alle romances van greys anatomy maar ach
Ik weet niet of dit al gepost was, maar ik heb wel zin om dit te gaan kijken!!
YES! Zo blij mee!
Ik dacht dat het laatste seizoen erbij zou zitten maar dat is dus niet zo 
Niet? Oh, maar dan hebben we dus nog drie seizoenen te gaan? Positief blijven
behalve als je 9&10 al gezien hebt natuurlijk haha
Ja, dat is het hem juist
zit te wachten op seizoen 11…
Helaas
Sorry voor deze dode mus!
Ohhh nu al zin in!!