Crazy Rich Asians staat op Netflix! Zoân leuke film vond ik dat, echt zin om m nog een x te kijken
alles is ook zo voorspelbaar
Hij speelt ook in de serie Velvet! Beetje meer soapachtig
Ja daar vond ik hem ook al aantrekkelijk maar nu maakt ie echt iets in me los
Ik heb net de laatste aflevering gekeken. Holy shit, wat een goede serie!! Echt alles klopt. Het verhaal is ontzettend mooi en tegelijkertijd is het geen enorm zware kost, de acteurs zijn super goed gecast, de hele sfeer uit die tijd is top neergezet⊠Echt een onwijs dikke aanrader.
Edit: en veel knappe mannen in de serie, ook altijd een pluspunt haha.
Sorry kon het niet laten
Thanks voor de tip! Ben nu aan het kijken
Heerlijk
Omg ik zou de serie zo weer opnieuw kijken.
Weet niet of iemand Ălite heeft gezien maar er komt een vierde seizoen en ik ben zĂł excited ookal duurt het nog wel even
Jaaaaaaa, alleen jammer dat er zoveel castleden weggaanâŠ
Kijkt er hier ook iemand selling sunset (soort reality show over makelaars in LA met de nodige drama tussen de makelaarvrouwen). Ik vraag me echt zo af hoeveel hiervan gescript is, want nu is er het tweede seizoen en zijn ze allemaal âterug van weggeweestâ, maar wie verkocht er in de tussentijd die huizen dan??
Omg is er een seizoen 2, dit was echt mijn guilty pleasure. Ik ga er vanuit dat alles fake en gescript is
Yes Dynasty seizoen 3 staat online! Vanavond bingewatchen
jaaa ik kwam hier ook heen om dit te melden. Shit nu moet ik 3 series afkijken dit weekend: sweet magnoliaâs, selling sunset EN dynasty hahaha
En ook nog eens 20 afleveringen !
Ik volg killing eve eigenlijk helemaal niet⊠snap er weinig van.
Omg yes eindelijk