Series & Netflix #2

Coven, Asylum, Murder house

Oh jaaa, vond dit zo’n fijne serie!

Asylum echt owv het plot en Coven de hele ~vibe~ en kledij

YASSSSSS… Dat is echt HET ultieme seizoen. Lana Banana.

2 likes

Asylum, Murder House en Coven zijn m’n favoriet! Maar eigenlijk vind ik alle seizoenen wel wat hebben (okĆ© behalve Roanoke (s6). Die is echt echt echt de moeite niet waard).

Kalifat!

4 likes

Hotel Coven en Murder House zijn mijn favoriet.
Asylum vond ik persoonlijk echt niet goed.

Misschien vind je Outlander ook wel leuk

1 like

Ben begonnen aan de serie Hollywood. Echt leuk, met knappe man! Aanrader

2 likes

Ik wil een serie tippen aan een vriendin maar kom niet op de titel. Het gaat over een jongen rond de 20, hij heeft een handicap waardoor hij wat spastisch is, werkt bij een krant geloof ik en is gay.

Edit: ik weet het al, Special!

Heb net de trailer gekeken en ziet er leuk uit! Ik weet nu wat ik ga kijken vanavond haha, thanks!

1 like

Seizoen drie van Westworld is al uit, had ik niet eens door. Heeft iemand al gekeken? Ik vond het laatste seizoen een beetje mehh en ik kan me er eerlijk gezegd ook niet veel van herinneren dus ik moet nog maar even recaps gaan kijken voordat ik aan het nieuwe seizoen begin

Haha mooi! Het is echt een leuke serie, veel plezier :grin:

Ja dit had ik dus ook.
Ik wilde hem wel perse afkijken omdat ik het verhaal op zichzelf echt mega interessant vind.
Maar de uitwerking was gewoon minder.
Die yanky, zo irritant!
En die Berlijnse vriendengroep. Nee, gewoon nee.

1 like

Ik vond de meest recente aflevering van Killing Eve zo goed! Echt van genoten.

1 like

Ohhh ik vergeet steeds dat er nieuw seizoen wordt uitgezonden, thanks!

1 like

Mee eens!

ik vond het een erg vermakelijke serie. Heel leuk om wat van een andere cultuur mee te krijgen. Maar zo snel al een nieuwe vriendengroep vinden? En meteen volledig Geaccepteerd worden? Ik vond ook dat ze erg snel verliefd werd op een andere man. Ze is zo lang heel gelovig geweest, dat is toch niet meteen weg?

2 likes

Ik heb het boek gelezen, en dat is heel anders. Daar lees je echt over de ontwikkeling die zij doormaakt, en de keuzes die zij maakt. De serie was intrigerend en snel te kijken, maar had nauwelijks wat te maken met het boek. Wel door twee goede vriendinnen van haar gemaakt (de een schreef het script, de ander produceerde het, geloof ik)
Ik kan het boek echt aanraden als je meer wilt weten over het verstikkende leven van de chassidische joden in New York.

5 likes

Wel vermakelijk , wil erdoor
Op vakantie

1 like

Ik vind het erg vermakelijk! Ben bij aflevering 5 :grin: