Series & Netflix #2

Paar seizoenen van gezien, op zich wel goed maar bleef me niet boeien om verder te zien.

2 likes

Eerste seizoen vond ik steengoed, daarna werd het minder en minder vond ik.

7 likes

Echt zo’n serie die knettergoed begon maar daarna snel minder werd. Ben daar ook wel 3 keer mee gestopt om later toch weer verder te kijken. Uiteindelijk definitief gestrand bij seizoen 4 geloof ik.

4 likes

Niet alle seizoenen zijn top, maar vond het wel een leuke serie!

1 like

Aha ik zag al 7 seizoenen … dan moet je meestal bij seizoen 3 of 4 afhaken. Waarom leren series nooit te stoppen op ‘t hoogtepunt :thinking:?
Maar goed, als de eerste seizoenen leuk zijn is het dus wel wat voor op mijn lijstje.

Seizoen 1, 2 en 5 zijn mega goed, de rest niet zo. En seizoen 8 (nu op tv elke zondag) is ook weer erg spannend!

Ik vond Westworld seizoen 3 niet zo, moest elke week de recaps van Alt Shift X erbij kijken om te herinneren waar het de vorige week ook alweer over ging :sweat_smile: maar mss is het leuker als je ze wat sneller na elkaar kunt kijken. Zaten wel een paar leuke verhaallijnen in maar de hoofdlijn pakte me niet zo helaas

1 like

NIKS kan het halen bij SATC maar ik zal Valeria een kans geven.

Homeland vond ik steengoed, vooral de eerste seizoenen ja, wát spannend. Maar de rest van de seizoenen vind ik ook goed, dus ik raad hem zeker aan.

Ik zag een goede recensie ergens dus wou het kijken maar de trailer trekt me nu niet echt aan dus ben ook wel benieuwd naar de mening van iemand die het gezien heeft

1 like

Yes en alweer klaar, vond het wel leuk

1 like

net begonnen, zit nu op aflv 2! vind het nog niet veel bijzonder maar wellicht komt het nog

1 like

Valeriá afgekeken en nu baal ik want ik zat er net zo lekker in. Nu nog effe afwachten tot Dynasty er eindelijk op staat :smiley:

kijkt iemand dat dertigers, van de npo. Het is best wel ergerlijk vind ik. Het voelt nogal nep ofzo. Vind die stellen ook niet zo bi elkaar passen ofzo naja ik kijk nog even verder maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.

Weet niet op welk topic het was mar er waren nog mensen die het niks vonden :sweat_smile:

Ik ben dus nu halverwege seizoen 3 en ik heb echt al zo vaak tranen in m’n ogen gehad (bij Grey’s) want zelfs elke ‘gewone’ patiënt die doodgaat vind ik al zielig :’)

Hahah veel plezier met de komende tachtig seizoenen. Ik huil bijna elke avond :ok_hand:t2:

1 like

Ik ben als een van de weinigen denk ik pas onlangs begonnen met Modern Family. Snap niet dat ik dit eerder nooit heb gezien, dit is zo leuk! Ik vind Cameron zo leuk!

8 likes

Alleen nog maar tranen in je ogen gehad? :scream:

In België was dertigers een groot succes, maar zie dat ze in de NL versie gewoon alles letterlijk overgenomen hebben? Zelfde verhaallijn per aflevering en zelfs dezelfde namen? Heb net even de NL trailer bekeken en voelt voor mij -als Belg-, ook net-niet aan.

1 like

Haha nouuu ja, een of twee keer waren er wel echte tranen :joy: Maar gelukkig nog niet zo mega vaak

1 like