Ik heb hier een film van gezien, na tien min uitgezet want saai. Hoe is de serie?
Dit is geen film, dit is een serie gebaseerd op de film. Vond het echt schokkend slecht.
Oh sorry, wist niet dat er een serie van gemaakt was. Jammer dat hij zo slecht is!
Er staan nu twee afleveringen op. Ik ben benieuwd hoe het. Al ontwikkelen. Het is super goed geacteerd, maar komen wel paar bekenden voor uit the Americans, the walking dead en the legends.
Jep, feelgood serie alleen wel weinig afleveringen vind ik. 
Begonnen aan de docu over Jeffrey Epstein, ben benieuwd!
Ja zeker! Ik vond het lekker makkelijk kijken en best wel leuke acteurs.
Ik zag het net ja, maar opzich niet super kort!
@Parasol Een van de actrices van how to get away with murder speelt ook mee toch?
Heftig maar wel boeiend.
Ja vreselijkâŠmoney and power talks, dat is overduidelijk helaas.
Ik ben gestopt in dat seizoen met de primes, snapte er echt niks van. Het had daarvoor al moeten stoppen, toen ze weer wakker werden uit cryo
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of die acteurs zelf niet denken van âwat sta ik hier een onzin te verkopenâ. Lijkt me zo kut om zulke bullshit te moeten spelen haha
Ik ook! Vond er ook niks meer aan, werd zo ongeloofwaardig. Echt jammer want ik was echt hooked, het was zo goed.
Volgens mij was er een ruzie tussen de producer en Muis en is seizoen 2 eerder afgekapt. Eigenlijk zou het seizoen meer afl. hebbenâŠ
Er komt wel een S3 geloof ik!
Ik heb net aflevering 3 van de Jeffrey Eppstein docu gezien, man wat afschuwelijk zeg. Al die mensen die wisten wat er speelde maar gewoon weg keken: personeel, medewerkers van de vliegmaatschappij, de overheid etc etc. En die mensen die gewoon weer naar zijn feestjes gingen nadat ie vrij kwam. Echt walgelijk gewoon.
Ik heb de Epstein docu afgekeken en ik zou eigenlijk willen dat het kon âonzienâ.
Wat een walgelijke praktijken. Word er zo verdrietig en wantrouwig van 
Ik ben pas net begonnen met de Epstein docu maar had gehoopt dat ze de docu âfilthy animalâ hadden genoemd. Bah bah.
Hoop dat veel getuigen die wegkeken zich zenuwachtig voelen dat hun betrokkenheid ook âontdektâ wordt.
Ik begin er nu mee, ben benieuwd of ik dit uiteindelijk ook ga vinden maar wil het toch zien omdat het me wel interesseert ofzo?
Het verbaast me trouwens dat die meid in de eerste aflevering zegt dat hij goodlooking was?? Excuse me hoe is/was hij goodlooking?
Dat is uit de hele docu nou echt het allerminste âprobleemââŠ
Iedereen heeft een andere smaak?