Alleen een wc wordt ook een badkamer genoemd dus dan klinkt het al meer
Jaa dat doen ze wel vaker toch? Maar meer een ‘liedje bij de piano’ of echt zo’n hele musical-aflevering zoals in riverdale?
Oh haha dat was ik alweer vergeten, maar in deze aflevering zitten tot nu toe al 3 liedjes dus het lijkt verdacht veel op een musical aflevering.
Edit: 4
Oh ugh ja dat klinkt als een musical aflevering. Lang leve die 10 sec forward knop op Netflix haha
Ik heb nog 2 afleveringen te gaan maar vind het tot nu toe ook supergoed!
Begonnen aan de serie Dérapages. Vind ‘m heel spannend tot nu toe.
Heb die stukken maar geskipt haha. Ik hou van musicals maar in zo’n serie voelt dt wat raar
De Twaalf staat nog niet op je lijst
Bij Grey’s anatomy zit ook zo’n súper cringy musical aflevering. Ik heb me er doorheen geworsteld maar snap echt niet dat ze daarvoor hebben gekozen
Ik vond dat juist wel een leuke aflevering, maarja smaken verschillen
De musical afleveringen van Riverdale vind ik wel verschrikkelijk
Haha klopt ja, heb die aflevering grotendeels geskipt ook en geloof ik maximaal 10 minuten aan normale aflevering gezien. Vond dat ook zo’n raar moment om een musical aflevering te doen, vlak na een ongeluk van één van de main characters
We zijn begonnen aan controlZ en het is dat we een keer weer iets samen kijken dat ik het wel leuk vindt. Maar vooral omdat ik iemand heb om mee te hate-watchen haha
Wellicht is een trakt.tv account iets voor jou? Is gewoon gratis. Je kan op die website alle films en series bijhouden die je gezien hebt. En series kan op seizoen, dus stel er zijn al 8 seizoenen maar er staan er maar 6 op Netflix, dan vul je gewoon dat je er 6 gezien hebt en dan onthoudt de website voor je waar je verder moet. Ik vind het persoonlijk ideaal. Kan zelfs ook per aflevering bijgehouden worden voor bijv. series die je wekelijks via TV volgt.
Ik kan je eventueel wel een link naar mijn account sturen via pb, dan heb je er een beeld bij.
Als je People VS OJ goed vond ( en dat lijkt me wel ) dan zou ik zeker The Assassination of Gianni Versace gaan kijken.
Echt steengoed.
Ik ben White Lines aan het kijken, die Boxer is me een partijtje aantrekkelijk. Nondeju.
JA HOU OP. Had ik ook al gedaan
Pffff, ik heb het niet snel, maar ik kwijl bij alle scenes met Boxer
Ja maar hier is toch helemaal niks mis mee?!
Hahhaha ik wou hem gister posten in het hete mannen topic… and all I could find waren deze foto’s deceptie
Ik vind hem hier eigenlijk ook heel leuk!