Series & Netflix #2

Was dat echt een groot succes in BE? Vonden mensen dat echt goed of meer kijken omdat het zo slecht is?
Ik kreeg echt de kriebels van die acteurs/verhaallijnen en ben na 5 afleveringen afgehaakt. Maar kan mij wel voorstellen dat veel mensen het kijken als een soort hate to watch.

Ik kijk momenteel alle Sara afleveringen terug op vtm. Geen idee waarom maar het irriteert zo heerlijk. :grin:

Ik ken alleszins mensen die het geweldig vonden dus ik kan me voorstellen dat het een succes was

3 likes

Mijn hele omgeving (incl mezelf haha) vond het echt vermakelijk, maar die seizoenen kwamen telkens uit in examenperiode. Dus m’n hersens konden niets moeilijkers aan haha

2 likes

Iemand die docu over Michael Jordan ook gezien? Ik vond die sprongen in de tijd de hele tijd best verwarrend.

2 likes

Ik vond het leuker op de verhalen van Pippen en Rodman te zien dan MJ zelf.
Ik vond het goed in elkaar gezet en ook leuk dat er zo veel materiaal is van achter de schermen.
Ik kreeg ook elke keer rillingen als hij een beslissend punt maakte.

Nou ik heb laatst ‘the wrong missy’ (film) gekeken op Netflix omdat het in de top 10 van NL ofzo stond en ik kan het absoluut niet aanraden. Tenzij je houdt van adam sandler-films waarin mensen op ‘komische’ wijze uit een raam vallen en dan niets hebben of zo projectiel gaan kotsen (dit laatste komt niet voor maar had zeker voor kunnen komen).

En die actrice die die Missy speelt is echt ZO vreselijk irritant, haalt echt de bloed onder je nagels vandaan. Kortom: klik er niet op.

2 likes

Het kijkt wel lekker weg. Ik ben bij aflevering 5 nu geloof ik. Het is eigenlijk gewoon een spannende beach read maar dan als serie in plaats van een boek.

1 like

Ik heb net de eerste aflevering gekeken en het is behoorlijk suf maar ook wel weer lekker. Ik mis Desperate Housewives dus een luchtig-drama-in-de-suburbs-serie is dan wel leuk.

Heeft verder niemand hier een aflevering geprobeerd?

1 like

Ja eerste vier afleveringen van gezien, vond het ook maar mwah. Soms slecht geacteerd, niet echt geloofwaardige koppels en zo overdreven Amsterdams ook weer? Vond het trouwens vooral bij die gladde zakenman ongeloofwaardig dat hij twee kinderen had van die leeftijd. Kreeg er meer een ‘toffe oom’ vibe van. Nouja conlcusie; lekker serietje voor op de achtergrond maar niet echt kwaliteits tv idd

Ik ben inmiddels al bij aflevering 4! Vind vooral de verhaallijntjes van de tieners leuk geloof ik. En Helen is cool.

1 like

Net klaar met Dead to Me 2, wat een einde haha! Benieuwd naar seizoen 3 nu.

3 likes

Crazy Rich Asians staat op Netflix! :smile: Zo’n leuke film vond ik dat, echt zin om m nog een x te kijken

9 likes

Victor van de Spaanse serie Valeria, aub draag me weg :drooling_face:. Vandaag begonnen en ben nu bij aflevering 7

26 likes

alles is ook zo voorspelbaar

Hij speelt ook in de serie Velvet! Beetje meer soapachtig

1 like

Ja daar vond ik hem ook al aantrekkelijk maar nu maakt ie echt iets in me los :joy:

1 like

Ik heb net de laatste aflevering gekeken. Holy shit, wat een goede serie!! Echt alles klopt. Het verhaal is ontzettend mooi en tegelijkertijd is het geen enorm zware kost, de acteurs zijn super goed gecast, de hele sfeer uit die tijd is top neergezet… Echt een onwijs dikke aanrader.

Edit: en veel knappe mannen in de serie, ook altijd een pluspunt haha.

2 likes

2 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:.

En ook:

En zijn stem maakt hem nog 10x meer sexy

3 likes

Haha vond op een gegeven moment zelfs Ernie aantrekkelijk

4 likes