Wel een stuk minder aantrekkelijk dan Boxer. Krijg hier een beetje El Proffesor vibes van, daar ga ik niet zo goed op.
Ik heb 'm dit weekend ook gebinged, goede serie idd! Al vond ik de laatste aflevering soms wat verwarrend.
…
Ben net aan Rojst begonnen. Crime, speelt zich af in communistisch Polen en maar 5 afl. Ben benieuwd
(@midheavenmoon @joe)
Ik was ook heel erg van slag… Vivi heeft ook onrustwekkende verhalen op Instagram geplaatst waarin ze dronken huilde.
Ik heb er meer over opgezocht en blijkbaar is er een aflevering die hier nog niet beschikbaar is waarin Hana heel erge ruzie met Kai had en daarna is het cyberpesten nog erger geworden dan eerst.
Sowieso vond ik ook die scène waarin Emika hysterisch huilend met een vriendin belde nadat ze een aflevering op tv had gekeken ook super verontrustend. Volgens mij krijgen de deelnemers echt niet genoeg begeleiding en daarom vrees ik echt voor het voortbestaan van dit programma
Modern family staat online!!
Jaaa!! Gister gelijk aan het nieuwe seizoen begonnen
Ik ook!! Helemaal geen tijd voor want ik zit middenin alle romances van greys anatomy maar ach
Ik weet niet of dit al gepost was, maar ik heb wel zin om dit te gaan kijken!!
YES! Zo blij mee!
Ik dacht dat het laatste seizoen erbij zou zitten maar dat is dus niet zo
Niet? Oh, maar dan hebben we dus nog drie seizoenen te gaan? Positief blijven behalve als je 9&10 al gezien hebt natuurlijk haha
Ja, dat is het hem juist zit te wachten op seizoen 11…
Helaas
Sorry voor deze dode mus!
Ohhh nu al zin in!!
De trailer van DARK: https://www.youtube.com/watch?v=KKrUCZ4h9cw
Wollen wir anfangen?
Ga seizoen 1 en 2 wel moeten herbekijken, maar ik hou zo veel van deze serie!!
Ik ga die website vast opzoeken van wie wie ook alweer is en verleden, heden, toekomst. Als ik die nu uit mn hoofd leer hoef ik niet steeds te pauzeren om het na te zoeken
Maar wel echt een van de allerbeste series ooit.
Ook zoveel zin in!! Is inderdaad één van de beste series ooit, die verhaallijn is zo ziek goed doordacht
Gister aan Snowpiercer begonnen. Het concept sprak me aan, maar het is zo bizar slecht. Echt jammer.
ik kijk nog steeds dertigers maar naast de cheesy soundtrack draagt de scenery ook niet echt bij aan de geloofwaardigheid van de serie. Komt een beetje over als gtst met bordkartonen muren enzo.
Oh dit had ik ook de hele tijd, ik ga het opschrijven denk ik
Vond het echt een ingewikkelde serie hoor, helemaal fucked up qua tijdsbesef kwam ik daaruit (beide seizoenen in paar dagen gekeken) maar heb wel zin in 3!