Misschien helpt dit:
Ja sowieso! Thanks
Had net al gegoogled en kwam al samenvattingen tegen, timelines etc
Ik heb nog even om me voor te bereiden gelukkig haha
Haha ja wel een beetje met je eens. Maar het lijkt wel verrassend makkelijk weg en ik vind de personages leuk gedaan. Wel lekker verschillend. Op een paar rare uitspattingen na nee het komt niet goed! Nav het plein public aangeven dat er hulp nodig is. Of dat gekke lijntje van die zwangerschap die mogelijk van Pieter is vind ik het best wel leuk. Ben wel benieuwd of je online ergens nog de Vlaamse versie kan kijken?
Valeria is echt een leuke serie! Ga nu afl. 3 in
Ik heb die in 2 dagen afgekeken, zo leuk!
Ik vind het wel altijd jammer als er nog maar 1 seizoen is. Dan zit je er net in en dan moet je weer heel lang wachten.
Ja met Matt Bomer
Kijkt iemand ook Snowpiercer op Netflix? Net eraan begonnen. Gaat over dat het wereld buiten de eeuwige trein onbewoonbaar is geworden door vrieskou en vooral de rijke een plek in de trein hebben bemachtigd en paar “armere” mensen die dan in opstand komen.
Is iemand begonnen aan sweet magnolias? Is het iets als je gewoon een serie wilt kijken waar je niet bij na hoeft te denken?
Precies dit ja! Lekker feel-good geneuzel!
In contrast ben ik net begonnen aan Jeffrey Epstein: Filthy Rich. Geen woorden voor
Ah top, precies wat ik zoek voor nu!
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, volgde die zaak al zo nu en dan. Heel erg heftig allemaal.
Ik ben net begonnen aan Virgin River, ook wel lekker makkelijk vermaak. Al lijkt het begin wel erg op Hart of Dixie, inclusief de rol van de oudere dokter die zelfs door dezelfde acteur wordt gespeeld
Zeker heftig! Volgde ook dingen wel, maar om het nu chronologisch te zien, niet te doen. Dat aangifte niet gedaan kan worden, niet serieus wordt genomen door de politie, en niet eens door de FBI… Wat moet je dan in godsnaam doen als dit je overkomt??
Ik heb de film wel gezien, wist niet dat er een serie gemaakt is maar ben wel benieuwd!
Haha ooh ja dat is waar ook! Hij kwam me al zo bekend voor. Vond hart of dixie wel vermakelijker dan virgin river. Wat dat betreft is Sweet Magnolias een goede nieuwkomer vind ik! Past echt in dat rijtje van series-in-kleine-zuidelijke-amerikaanse-dorpjes
Ik heb hier een film van gezien, na tien min uitgezet want saai. Hoe is de serie?
Dit is geen film, dit is een serie gebaseerd op de film. Vond het echt schokkend slecht.
Oh sorry, wist niet dat er een serie van gemaakt was. Jammer dat hij zo slecht is!
Er staan nu twee afleveringen op. Ik ben benieuwd hoe het. Al ontwikkelen. Het is super goed geacteerd, maar komen wel paar bekenden voor uit the Americans, the walking dead en the legends.
Jep, feelgood serie alleen wel weinig afleveringen vind ik.