Series & Netflix #2

Ik heb dankzij jou ook eens zo’n lijstje gemaakt en ik zei dat ik evenveel series heb waar ik na 1 aflevering stop met kijken omdat ik ze niks vind als series die ik helemaal heb afgekeken. Misschien ook wel goed want anders zou ik wel héél lang bezig zijn met alles kijken :sweat_smile:

1 like

Ik heb bijna tweede seizoen van afterlife af en ik vind het wel heftig hoor. Ik ben nooit iemand die zo dichtbij me staat verloren maar je voelt zijn pijn zo goed. Echt knap gedaan.

En het einde

Samenvatting

:two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

Nu ga ik ff selling sunset kijken om bij te komen

5 likes

Ik heb net Little Fires Everywhere op Amazon Prime gekeken en ik vond het echt een goede serie. Ik heb het boek gelezen en het is echt goed verfilmd!
Reese Witherspoon speelt tegenwoordig vooral de neurotische huisvrouw maar dat doet ze heel goed.

5 likes

Aghrr bij mij niet! Zo stom want wilde die film echt graag zien!

Ah jammer! Woon je niet in Nederland?

Nee… Hoop dat ie snel hier beschikbaar is!

1 like

Ik moest huilen toen ik dit las, was echt even in shock. Normaal zou ik echt niet huilen door zo’n bericht, maar ik vond haar zo oprecht overkomen. Ik snap ook niet dat ze dus blijkbaar zo gepest werd. Ik heb zo vaak gedacht dat zij vast heel populair zou zijn in Japan, omdat ze tot nu toe het leukste lid was. Zo jammer dit.

3 likes

Ik zit weer helemaal in Selling Sunset, wat een huizen hee! Vind het altijd wel apart dat al die huizen evenveel of meer badkamers hebben dan slaapkamers? Is dat iets Amerikaans? Wat moet je met zoveel badkamers ?

En hoeveel commissie krijgen die makelaars? Ben benieuwd hoeveel daarvan naar de Oppenheim Group gaat en hoeveel naar de makelaar zelf, of dat die gewoon een vast salaris krijgen. Als je ziet naar wat voor huizen die Mary bijv. kijkt moet zij ook behoorlijk loaded zijn…

Edit: die nieuwe chick doet me denken aan Rowena van Utopia/Temptation Island

2 likes

Neeeeee gaan ze nou in dynasty ook al zingen ga weg

Alleen een wc wordt ook een badkamer genoemd dus dan klinkt het al meer

2 likes

Jaa dat doen ze wel vaker toch? Maar meer een ‘liedje bij de piano’ of echt zo’n hele musical-aflevering zoals in riverdale? :unamused:

Oh haha dat was ik alweer vergeten, maar in deze aflevering zitten tot nu toe al 3 liedjes dus het lijkt verdacht veel op een musical aflevering.

Edit: 4

Oh ugh ja dat klinkt als een musical aflevering. Lang leve die 10 sec forward knop op Netflix haha

1 like

Ik heb nog 2 afleveringen te gaan maar vind het tot nu toe ook supergoed!

Begonnen aan de serie Dérapages. Vind ‘m heel spannend tot nu toe.

1 like

Heb die stukken maar geskipt haha. Ik hou van musicals maar in zo’n serie voelt dt wat raar

De Twaalf staat nog niet op je lijst :wink:

1 like

Bij Grey’s anatomy zit ook zo’n súper cringy musical aflevering. Ik heb me er doorheen geworsteld maar snap echt niet dat ze daarvoor hebben gekozen :joy:

2 likes

Ik vond dat juist wel een leuke aflevering, maarja smaken verschillen

De musical afleveringen van Riverdale vind ik wel verschrikkelijk

1 like

Haha klopt ja, heb die aflevering grotendeels geskipt ook en geloof ik maximaal 10 minuten aan normale aflevering gezien. Vond dat ook zo’n raar moment om een musical aflevering te doen, vlak na een ongeluk van één van de main characters

1 like