Ik zag het net ja, maar opzich niet super kort!
@Parasol Een van de actrices van how to get away with murder speelt ook mee toch?
Ik zag het net ja, maar opzich niet super kort!
@Parasol Een van de actrices van how to get away with murder speelt ook mee toch?
Heftig maar wel boeiend.
Ja vreselijkâŠmoney and power talks, dat is overduidelijk helaas.
Ik ben gestopt in dat seizoen met de primes, snapte er echt niks van. Het had daarvoor al moeten stoppen, toen ze weer wakker werden uit cryo
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of die acteurs zelf niet denken van âwat sta ik hier een onzin te verkopenâ. Lijkt me zo kut om zulke bullshit te moeten spelen haha
Ik ook! Vond er ook niks meer aan, werd zo ongeloofwaardig. Echt jammer want ik was echt hooked, het was zo goed.
Volgens mij was er een ruzie tussen de producer en Muis en is seizoen 2 eerder afgekapt. Eigenlijk zou het seizoen meer afl. hebbenâŠ
Er komt wel een S3 geloof ik!
Ik heb net aflevering 3 van de Jeffrey Eppstein docu gezien, man wat afschuwelijk zeg. Al die mensen die wisten wat er speelde maar gewoon weg keken: personeel, medewerkers van de vliegmaatschappij, de overheid etc etc. En die mensen die gewoon weer naar zijn feestjes gingen nadat ie vrij kwam. Echt walgelijk gewoon.
Ik heb de Epstein docu afgekeken en ik zou eigenlijk willen dat het kon âonzienâ.
Wat een walgelijke praktijken. Word er zo verdrietig en wantrouwig van
Ik ben pas net begonnen met de Epstein docu maar had gehoopt dat ze de docu âfilthy animalâ hadden genoemd. Bah bah.
Hoop dat veel getuigen die wegkeken zich zenuwachtig voelen dat hun betrokkenheid ook âontdektâ wordt.
Ik begin er nu mee, ben benieuwd of ik dit uiteindelijk ook ga vinden maar wil het toch zien omdat het me wel interesseert ofzo?
Het verbaast me trouwens dat die meid in de eerste aflevering zegt dat hij goodlooking was?? Excuse me hoe is/was hij goodlooking?
Dat is uit de hele docu nou echt het allerminste âprobleemââŠ
Iedereen heeft een andere smaak?
Jeetje sorry hoor, dat snap ik natuurlijk ook wel
Ik geef toch aan dat ik net begin en het verbaasde mij gewoon omdat het niet Ted Bundy is ofzo
En @Fenayi ja tuurlijk maar het was die journaliste die dit zei alsof het een soort van fact was dat het een hunk was
Maar OK
Ter voorbereiding van Dark seizoen 3 ga ik S1&2 opnieuw kijken. Heb net aflevering 1 herbekeken, maar wow echt zo goed. Heb gewoon bijna 40 minuten niet kunnen ademen en in spanning gekeken. En dan weet ik al wat er gaat gebeuren
Heb sinds tijden weer eens netflix aangezwengeld en in 1 dag de serie Hollywood gekeken. Ik vond het echt heel leuk! Mooi gemaakt qua settings en beelden, goed verhaal. Mja ik ben slecht in reviews maar zeker een aanrader!
Ik heb nadat ik seizoen 1 had gekeken, twee mensen overgehaald om het nog een keer met me te kijken, dus ook al had ik het in twee weken tijd al drie keer helemaal gezien, toch zat ik elke aflevering weer in intense spanning en fascinatie te kijken. Zoân goede serie!
Heb net Chicago Fire (voor zover het op Prime Video staat) afkeken. Iemand enig idee hoe het qua nieuwe seizoenen met Prime? Zit daar een beetje regelmaat in bijv?
Wij hebben laatst Carnival Row gekeken via Prime. Toffe setting en fantasy, heerlijk!