Ik ben begonnen met het nieuwe seizoen van Westworld! Nog maar twee afleveringen gezien, maar ik dig het wel! Vind het ook fijn dat er itt vorig seizoen maar 1 tijdlijn lijkt te zijn dus kan het een stuk beter volgen. En, had ook wel Black Mirror vibes hoor! En Drogon uit GoT maakte nog even een cameo, hoe leuk.
Nice! Ik kijk nu Atlanta, benieuwd naar de rest! 
Ik probeer Keeping Up with the Kardashians te kijken maar het lijkt wel opgenomen met een aardappel haha, snap dat het komt omdat het uit 2008 komt maar damn wat kut om te zien. 
Ik wil Gina Linetti zijn 
Hahaha ik heb het nu al af
het was weer enig
Ennnnn ik ben alweer bij de laatste aflevering van 13 reasons why
Niet echt een spoiler maar wat doet ellis grey hier
Ik was gestart met white lines maar kwam de eerste aflevering niet door 
Nu begonnen aan homecoming (via Amazon prime) heeft iemand die gezien? Tot nu toe is het heel intrigerend maar nog niet erg spannend.
Vanavond allerlaatste aflevering van how to get away with murder gezien. Vond het een hele goede sluiting van de serie. Moest best wel janken haha, blij dat ik alleen was. Meer die deze aflevering hebben gezien of serie ?
Spoiler frank vond het wel heel ongeloofwaardig dat Frank de zoon is van sam en hanna.
Ik vond de eerste aflevering van White lines ook mwoah, maar is wel echt de moeite waard!
Ik heb 365 dni gekeken want hij stond in de top 10 van vandaag maar lol wat een slechte film zeg
Ik vond het ook best een leuke serie! Alleen het einde was een beetje raar… of komt er nog een seizoen?
Ik vond ‘m wel echt leuk!
Ik oooook
Bridget Jones baby staat er eindelijk op.
Haha ik kijk keeping up with the Kardashians seizoen 1.
Ik moet lachen omdat ze een fotoshoot in bikini aan het verdedigen zijn tegen Bruce omdat ze nooooit iets ordi’s zouden doen, want dit is echt een smaakvolle shoot en dan kan het wel. En lingerie zou veel verder gaan maar dat doen ze écht niet.
Oh en Kim staat een paar afleveringen later al in de playboy.
En Rob zegt dat ie graag met een stripper zou willen daten, en Kim vind dat eeeecht niet kunnen dus gaat ze iets anders voor m regelen.
Grappig
ik heb hem puur gekeken omdat er een hele knappe man in speelt hahah
heb er ook een foto van gepost in het superhete mannentopic
Ik ben When they see us aan het kijken en ik wil echt dingen naar de tv gooien, zo gefrustreerd maakt het me (dus een topserie als dat het los kan maken)
Ja en dan regelen ze een playmate 

Hahaha ja veel beter.
En hij heeft toch een kind met die ex-stripper die ook een kind heeft met Tyga, waarmee Kylie een rela had
Ik dacht even dat Kylie en Tyga ook een kind hadden maar dat is Travis Scott. Dit is verwarrend man
Ja maar toen was hij al verstoten van de familie geloof ik
Echt wat een poppenkast he