Series & Netflix #2

Ik zit helemaal in Manifest, maar ben bang dat dit een ‘Lost-je’ gaat worden; steeds ongeloofwaardiger met op het laatst een ijsbeer op een tropisch eiland.
:grimacing:

1 like

24 komt op Netflix! Hier hoor ik mijn schoonmoeder en zwager al jaren over, dus die komt zeker op het lijstje om te kijken.

Hoop alleen dat ik Kiefer Sutherland trek, in die nieuwe serie van hem vonden wij m niet best, zijn ermee gestopt…
Edit: Oh ja Designated Survivor!

1 like

ik kijk het nu en vind het best vermakelijk maar er klopt echt geen reet van die leeftijden he? Axel was 24, Kiki 15, dan zegt die moeder ik was 15 jaar ouder dan hem, jij 5 jaar jonger :thinking:
En Zoe heeft een dochter van zon 14 jaar oud, heeft ze die dan gekregen toen ze 18 was en diep depressief was?

Ik neem m’n woorden over dat better call saul saai zou zijn, de laatste paar afleveringen zijn zooo spannend en ik zit er helemaal in. Ben nu met de laatste bezig.

4 likes

ik heb wine country gezien en vond het echt een draak van een film. Gebeurde niets

1 like

Net klaar met jeffrey epstein, walgelijk idee dat er zoveel mensen als hem op de wereld rondlopen en hun gang kunnen gaan.
Dat bill clinton daar op dat eiland was zegt voor mij al genoeg… de elite is ziek. Dit gaat over meisjes van 14 jaar oud maar ik heb vele verhalen gelezen over echt piepjonge kinderen… ik heb hierdoor ook een naar gevoel over celebs die al van kinds af aan “beroemd” zijn en op latere leeftijd ineens ontsporen (britney spears etc) waarschijnlijk totaal onder de controle van dit soort zieke gasten.

3 likes

Ik kijk selling sunset maar wat een takkewijven zeg hahah

3 likes

Ik ben dit ook aan het kijken maar vind het echt zo walgelijk. Ook zo erg dat het zolang door is kunnen gaan. Geld maakt mensen echt walgelijk

1 like

Ik kijk nu de serie Valeria, wel leuk vind ik. En joder, die Victor is echt knap. :sweat_smile:

4 likes

Is house of cards een aanrader? Ik zoek iets spannends met meerdere seizoenen.

Echt hè, zo vermoeiend dat kibbelen de hele tijd.

Workin’ moms:

Misschien wisten jullie dit al maar de actrice van Kate heeft dus de hele serie bedacht en de serie is gebaseerd op de PPD na de geboorte van haar kinderen. Ik wist helemaal niet dat zij de hele serie opgezet heeft en alle karakters waren aspecten van haarzelf in die periode.

En haar man in de serie is dus in real life ook haar man.

Ik heb nu 4 seizoenen zitten kijken en ben echt shook

https://www.instagram.com/p/B8na9rypxEO/?igshid=1tw3tl45cr9vh

11 likes

Ik zag dat keeping up with the kardashians erop staat (netflix) maar man man man ik wist niet dat dat al zó lang loopt. Wel echt nostalgie die niet-breedbeeld 00s vibe. Echt zo jammer dat niet meer van dit soort oude realityseries op streamingdiensten staan.

4 likes

Hoeveel Crystals gaan ze er door jagen in Dynasty? Elk seizoen is er een nieuwe

15 likes

22 dagen verder en ik ben inmiddels al bij seizoen 6 van Grey’s :joy:

5 likes

Waar zijn deze te kijken? Heb alleen netflix maar zeker bereid iets anders aan te schaffen voor deze guilty pleasure :grin:

Oh stom ik zeg “erop” maar ik bedoelde op netflix!! Wel alleen de eerste twee seizoenen. Volgens mij staat het ook op videoland maar dat heb ik niet.

1 like

Vanaf vrijdag EINDELIJK seizoen 6 van Brooklyn Nine-Nine op Netflix.

23 likes

Hahaha ja en wacht maar op Alexis :joy:

1 like

Ooh jesus, zo fout maar ook zo goed :joy: