Zijn er mensen die naar Insecure kijken?
Yes, ik!
Wat vind je ervan?
Ik heb een Telenet-abonnement en betaal voor HBO-content. In Nederland kan het via Ziggo dacht ik.
Same. Ik vind er echt geen reet aan, waar ik wel van baal want: Lisa Kudrow! Maar na twee afleveringen ook afgehaakt.
Ik vind het echt een topserie, kijk steeds uit naar de nieuwe aflevering! Wat vind jij ervan?
Love it, de verhaallijnen, muziek, stijl.
Insecure seizoen 4
Ik vind het ook goed dat er ruzie is tussen Molly en Issa en hoe ze het in de eerdere seizoenen hebben opgebouwd. Ik ben team Molly momenteel maar heb toch ook en zwak voor Issa.
Ik wilde ook eerst niet dat Issa en Lawrence weer samen kwamen maar nu wel. Vraag me ook af of Daniel terug in beeld komt.
Ik had dus nog nooit een aflevering gezien van keeping up with the kardashians en ben nu begonnen met het eerste seizoen. Kan meteen door naar het âdingen waar je laat achterkwamâ topic want Brody uit de Hills is dus de zoon van Caitlyn Jenner
En zo gek om te zien dat Kylie en Kendall nog echt kleine meisjes zijn.
Insecure S4/EP08
Haha hoewel ik Molly best tof vind ben ik Team Issa all the way. De laatste keren was Molly echt een aansteller met der zelf bedachte last minute regel (geen hulp vragen aan haar vriend voor een goede vriendin). Maar wat je zegt klopt wel, de spanning werd al een tijd opgebouwd.
En jaaa, had ook niet verwacht dat Issa en Lawrence (misschien) bij elkaar terug komen, maar de laatste aflevering was top. Inhoudelijk goed gesprek en overduidelijk nog gevoelens voor elkaar, Iâm here for it
En love love de outfits, hair styles, scenery, music! Elke aflevering weer genieten.
Dynasty uit!
Wat ik er van vond:
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen helemaal niet zo geweldig vond⊠Op een paar momenten na was de drama minder? Of te langdradig. Kan het niet helemaal plaatsen maar vond het tegenvallen
Ik wil mijn Duits graag weer wat opkrikken, heeft er iemand tips voor leuke Duitse series?
Ik houd niet van misdaad/horror/thriller, verder is alles wel goed!
Nee heb ik niet gezien! Is het niet te duister/eng/sinister haha?
Oke ik ga m checken! Dankjewel
Die Welle misschien? Verder ken ik niet zoveel Duitse series
Oh inderdaad. Heerlijke feel good! Nu al zin in. Heb de Japanse toen geskipt, dus heel benieuwd naar dit seizoen haha!
Geen idee of iemand het hier kijkt, maar het nieuwe seizoen van 13 reasons why staat op Netflix.
Ik kan me daar echt niet toe zetten, vond seizoen 2 ook zo waardeloos. Heb jij het al gezien?
Brooklyn Nine-Nine seizoen 6 ook, lijkt mij 10x beter nieuws
Omg yes! Heb het rustig met werk dus kan ik mooi vanmiddag beginnen met kijken.
Nee, ben nog niet begonnen. Hoopte hier te horen of het de moeite waard is. Moet wel zeggen dat ik seizoen 1 heel snel had gekeken, seizoen 2 en 3 deed ik steeds langer over.
@Tamara Heb ik nog nooit gezien, is dus een aanrader? Dan ga ik eens beginnen!
@esperanza En vind je tot nu toe?