Series & Netflix #2

Jaaa Brooklyn nine nine is geweldig! Je moet wel van die typische humoristische series houden haha

1 like

Helemaal mee eens, echt een aanrader! Zeker als je een beetje interesse hebt in DDR/Stasi.

1 like

Ik vond s3 ook best goed! Het is inderdaad erg PLL-achtig weer iemand dood serieus? maar love the drama. Ik heb PLL ook helemaal afgekeken dus ja haha

Jaaa! Gisteren gelijk beginnen kijken!

Neee dat hoop ik niet, ook mijn favoriet!

Ja Justin!! Ik deed wel lang over seizoen 3 maar ik heb veel hoop. Vond PLL geweldig, dus denk dat ik wel snel door seizoen 4 kom.

@Tamara Kijk normaal niet zo snel naar dat type series, maar ik ga er zeker aan beginnen!

2 likes

Heb mijn vader en zijn vriendin eindelijk zover gekeken om aan Breaking Bad te beginnen en heb de 1e aflevering zelf ook weer met ze meegekeken, ze waren meteen om haha. Is alweer meer dan 4 jaar geleden dat ik het heb gezien, maar nog steeds één van de beste series ooit!

Zelf vandaag begonnen aan nieuwe 13 Reasons seizoen. Ben benieuwd, ik vond seizoen 3 ook nog wel leuk al blijft het 1e seizoen zonder twijfel het beste. Veel mensen om me heen waren bij het vorige seizoen al afgehaakt.

3 likes

Zooo ik zit helemaal in seizoen 4 van 13 reasons why. Ani is ook een stuk minder irritant gelukkig. Seizoen 3 dacht ik wat kom je doen, waar bemoei je je mee en hoezo wil je alles weten :sweat_smile:

Het flippen van clay gaat soms wel erg ver

Heeft iemand nog romcom aanraders? Of toffe feelgood films?

Al gezien? Sorry geen serie maar een docu/praatprogramma over abortus. Heeel herkenbaar en het waard om te delen vind ik!

2 likes

Dumplin, crazy rich asians en set it up vond ik leuke films.

1 like

hahah af en toe moet ik even updaten over Grey’s. Ik ben nu de seizoensfinale van seizoen 6 aan het kijken en ik moet zo hard huilen al de hele tijd (en de vorige aflevering) dat mijn vriend denkt dat ik niet helemaal lekker ben. Hij kwam net al even kijken zei hij ‘je hebt het er maar zwaar mee of niet’ omdat ik helemaal zat te hyperventileren :joy:

6 likes

Ja goede documentaire! In het wjekw topic waren ook al een aantal die hem hadden gezien. En de docu werd getipt bij het feminisme topic volgens mij. Ik miste wel een beetje de kant van de man.

2 likes

Muriel’s wedding en the ugly truth zijn ook leuk!

1 like

Ik vind het alleen maar leuk om te lezen! Moest wel even opzoeken wat het ook alweer was, je hebt nog veel tranentrekkers te gaan!!

2 likes

Kan je deze kijken zonder 3 te hebben gekeken? Ik kwam daar echt niet door heen

1 like

Wat is het einde van seizoen 6 ook alweer? Ik ben al getraumatiseerd door teveel seizoensfinales van Grey’s. :joy:

3 likes

Die hoeft niet altijd belicht te worden toch? Zeker als het om zo’n onderwerp gaat wat toch vooral voor de vrouw in ieder geval lichamelijk een heftige ervaring is, en er een soort taboe op rust waarbij er (te) weinig aandacht is voor het mentale effect dat zoiets kan hebben. Ik vond het in ieder geval wel een goede keus om geen mannen aan het woord te laten

5 likes

Weet niet of dit nog in een spoiler moet maar voor het geval dat haha

seizoensfinale 's.6 greys

Dit was de aflevering met die schutter (de man van iemand die ze van lifesupport hadden gehaald en daarna nog een rechtszaak over kwam). Uiteindelijk schoot hij Derek neer en dit was de aflevering dat ze hem opereerde etc.

1 like

Ah ja dat vermoedde ik al, maar wilde het niet vragen voor het geval dat pas een later seizoen was haha. Dat is ook zo’n verdrietige aflevering :sob:

Vooral met Meredith en haar miskraam