Yessss Stranger Things
Wow ja!
Wow nu je het zegt inderdaad!
Het is haar neefje. Ze had in het begin toen de serie uitkwam in een tweet aangegeven.
Nou verklaart een hoop, haha!
Hahaha vet leuk hoe erg hij op haar lijkt!
Ik ben Veronica Mars opnieuw aan het kijken en nu ben ik zo gelukkig.
Aha, fun fact!
Ik ben zo benieuwd of het nieuwe seizoen het ‘gevoel’ van de eerste seizoenen nog weet over te brengen. Heb het ondertussen al meerdere keren compleet gekeken, geeft ook echt zo’n nostalgisch gevoel, snap je helemaal!
Ik ook! Heb nu weer drie afleveringen gezien. Ik was die Troy alweer helemaal vergeten eigenlijk, dus ben een soort van benieuwd hoe dat ook alweer afloopt.
ik heb keuze stress! ik wil heel graag weer een goede (engelstalige) detective kijken. ik ben even scandinavie/frankrijk moe en even makkelijk in het engels. ik kan kijken op netflix, videoland en npo start.
iemand de ultieme tip? de meest bekende heb ik al gezien…
True Detective?
En misschien heel oldschool maar Midsomer Murders of Columbo? Die zijn misschien wel wat moeilijker om aan te geraken.
Ik vind die hele atmosfeer bij Stranger Things nu zo leuk, echt zo’n jaren 80 zomer. En leuk om te zien hoe de hoofdpersonen nu opeens allemaal in de puberteit zitten.
Ik heb Dark nu helemaal afgekeken, net als Girls Incarcerated.
Ben nu bij episode 7 van Tales of the City. Ik kijk het nog omdat ik het verhaal wel interessant vind van Shawna maar eigenlijk vind ik het acteerwerk niet heel erg goed (behalve Ellen Page) en vind Laura Linney zo’n vervelende actrice, kijkt de hele tijd hetzelfde verbaasd/blij/verbaasd/blij etc met grote ogen.
Die tweeling is ook echt vreselijk.
Haha ben eigenlijk matig enthousiast. Maar ja joh. Ik kijk ‘t sowieso wel af.
Trinkets vond ik ook best leuk voor tussendoor. Niet echt hoogstaand maar wel leuke high school serie met een twist.
Broadchurch?
Lewis, Endeavour Morse, Frost (wel oud) DCI Banks, Silent Witness, Granchester <3, Father Brown, Death in Paradise, Miss Fishers Murder Mysteries, Judge John Deed (Ik geloof dat het zo heet) Jonathan Creek. Ik heb er nog meer maar kan er even niet zo snel opkomen!
Yessssssss Stranger Things Dat wordt niet slapen vannacht!
Oke ik ben klaar met Stranger Things en het was weer een goed seizoen vond ik! Ik houd echt van het jaren 80 sfeertje.
Spoilers laatste aflevering:
man, ik heb gehuild om Hop alhoewel ik nu denk dat hij niet dood is op basis van “the American” in de laatste scene. Dat hoop ik.