Series & Netflix #2

Ik had het bij het topic documentaires iets beter verwoord want ik vind het voor deze docu wel goed gekozen om het niet te belichten. Maar omdat het toch een keuze is waar ook een man bij betrokken is, ben ik gewoon benieuwd naar zijn ervaringen in het verhaal. Een van die vrouwen benoemde bijvoorbeeld dat ze samen hadden nagedacht over de toekomst wat als we samen een kind krijgen hoe gaat het dan zijn. Dus het was ook niet dat er helemaal geen aandacht voor was.

Misschien is het meer als mooie stappen en super goed dat er aandacht is voor dit gedeelte omtrent abortussen. Dit is een onderwerp waar we veel meer over zouden moeten praten. En doordat we er nu over praten, ben ik benieuwd hoe mannen hier in staan. Niet omdat ik vind dat het altijd om beide partijen moet gaan, maar omdat ik denk dat het goed is als daar ook ruimte voor is.

2 likes

Het gezang in Dynasty is echt ergerlijk. Echt cringe

4 likes

This is not it!

Net Selling Sunset uitgekeken en damn wat is Christine een kutwijffff. Wel zin in seizoen 3 in augustus alweer :star_struck:

4 likes

Ik vond dat eerst ook, maar uiteindelijk vond ik Chrishell nog veel achterbakser, zij lult echt alles wat iedereen in haar nabijheid zegt door en daaruit ontstaan dan elke keer weer die grote bitchfights. Christine is ook een bitch, maar wel recht voor z’n raap en niet zo achterbaks.

Voor zover je conclusies kan trekken uit deze over de top fake serie :wink:

Haha ja vond je dat? Ik vond Chrishell juist wel oprecht. Ze waaide niet met alle winden mee en kwam ook vaak op voor meiden waar dan over geroddeld werd. Ik had dat juist met Davina, zij liep echt achter Christina haar kont aan.

Maya was mijn favoriet iig!

1 like

Nieuw seizoen van 13 reasons why! Elk seizoen denk ik weer “pff oké dit is de laatste” en blijf getriggerd om te kijken haha

Ben vandaag begonnen, nu bezig met EP06! Ben benieuwd wat je ervan vindt…

1 like

Iemand al begonnen met het nieuwe seizoen van Queer Eye? Wat is er met Jonathans ogen gebeurd? :face_with_raised_eyebrow:

Ben vandaag de hele dag al aan het kijken! Ben nu net bij seizoen 2.

1 like

Heb net de laatste aflevering van 13 reasons why gekeken en het was zo mooi, intens en heftig. Heb echt zitten janken for lifeeee. Vond dit seizoen zoveel beter dan 2 en 3, zeker het kijken waard!

4 likes

Ze hebben wel echt een shift gemaakt van drama naar horror-thriller. Jeetje. Ben nu bij EP07

1 like

Ahh ik heb seizoen 3 van 13 Reasons Why niet gekeken, maar door jullie wil ik het toch een kans geven zodat ik ook seizoen 4 kan kijken.

1 like

Ja ik ook! Ben dus net begonnen met seizoen 3.

ik kijk voor het eerst the real housewives of beverly hills en vind het geweldig! Ik vind Kyle echt een achterbakse trut die ruzies veroorzaakt en vindt dat iedereen sorry tegen haar moet zeggen. Daarbij is ze echt een heks naar haar zus toe. Volgens mij is mean girls op haar gebaseerd.

2 likes

Ik ben begonnen met het nieuwe seizoen van Westworld! Nog maar twee afleveringen gezien, maar ik dig het wel! Vind het ook fijn dat er itt vorig seizoen maar 1 tijdlijn lijkt te zijn dus kan het een stuk beter volgen. En, had ook wel Black Mirror vibes hoor! En Drogon uit GoT maakte nog even een cameo, hoe leuk.

Nice! Ik kijk nu Atlanta, benieuwd naar de rest! :dancer:t5:

4 likes

Ik probeer Keeping Up with the Kardashians te kijken maar het lijkt wel opgenomen met een aardappel haha, snap dat het komt omdat het uit 2008 komt maar damn wat kut om te zien. :rofl:

4 likes

Ik wil Gina Linetti zijn :heart:

4 likes

Hahaha ik heb het nu al af :frowning: het was weer enig

1 like