Ennnnn ik ben alweer bij de laatste aflevering van 13 reasons why
Niet echt een spoiler maar wat doet ellis grey hier
Ennnnn ik ben alweer bij de laatste aflevering van 13 reasons why
Niet echt een spoiler maar wat doet ellis grey hier
Ik was gestart met white lines maar kwam de eerste aflevering niet door
Nu begonnen aan homecoming (via Amazon prime) heeft iemand die gezien? Tot nu toe is het heel intrigerend maar nog niet erg spannend.
Vanavond allerlaatste aflevering van how to get away with murder gezien. Vond het een hele goede sluiting van de serie. Moest best wel janken haha, blij dat ik alleen was. Meer die deze aflevering hebben gezien of serie ?
Spoiler frank vond het wel heel ongeloofwaardig dat Frank de zoon is van sam en hanna.
Ik vond de eerste aflevering van White lines ook mwoah, maar is wel echt de moeite waard!
Ik heb 365 dni gekeken want hij stond in de top 10 van vandaag maar lol wat een slechte film zeg
Ik vond het ook best een leuke serie! Alleen het einde was een beetje raar⦠of komt er nog een seizoen?
Ik vond ām wel echt leuk!
Ik oooook
Bridget Jones baby staat er eindelijk op.
Haha ik kijk keeping up with the Kardashians seizoen 1.
Ik moet lachen omdat ze een fotoshoot in bikini aan het verdedigen zijn tegen Bruce omdat ze nooooit iets ordiās zouden doen, want dit is echt een smaakvolle shoot en dan kan het wel. En lingerie zou veel verder gaan maar dat doen ze Ć©cht niet.
Oh en Kim staat een paar afleveringen later al in de playboy.
En Rob zegt dat ie graag met een stripper zou willen daten, en Kim vind dat eeeecht niet kunnen dus gaat ze iets anders voor m regelen.
Grappig
ik heb hem puur gekeken omdat er een hele knappe man in speelt hahah heb er ook een foto van gepost in het superhete mannentopic
Ik ben When they see us aan het kijken en ik wil echt dingen naar de tv gooien, zo gefrustreerd maakt het me (dus een topserie als dat het los kan maken)
Ja en dan regelen ze een playmate
Hahaha ja veel beter.
En hij heeft toch een kind met die ex-stripper die ook een kind heeft met Tyga, waarmee Kylie een rela had
Ik dacht even dat Kylie en Tyga ook een kind hadden maar dat is Travis Scott. Dit is verwarrend man
Ja maar toen was hij al verstoten van de familie geloof ik
Echt wat een poppenkast he
Het is geen ātop serieā hĆ©. Het is waargebeurd.
The Kalief Browder Story is net zo erg.
Ik heb geen idee waarom de halve natie die documentaire totaal heeft genegeerd, maar het is walgelijk en extreem tragisch. Die docu heeft in ons land niets eens een tiende van een stofwolkje doen oplaaien.
ik moet eerlijk bekennen dat ik het verhaal niet heb afgekeken omdat ik het te heftig vond, werd er heel naar van. En ik kan best goed tegen nare films. Maar dit onrecht tegen deze jonge kinderen is zo triest en naar, poe.
Dat snap ik, maar het is dus geen āfilmā of āserieā. Het is echt.
Dit is echt gebeurd en gebeurd nu nog steeds.
Toen āmaking a murdererā uit kwam stond half Netflix kijkend Nederland op zān kop te schuimbekken en te hijgen om hun meningen te verkondigen.
Heb nagenoeg niemand gehoord over de intens tragische Kalief Browder docu of de Parc 5 zaak ( dus niet de serie āwhen they see usā maar de daadwerkelijke zaak waar de serie op gebaseerd is)
Het ligt niet aan jou hoor, begrijp me niet verkeerd! Het is puur dat het woord "filmā wat mij in het verkeerde keelgat schiet.
ja ik snap je, het is meer een biecht van mezelf. Ik vind namelijk dat deze netflix productie heel goed racisme blootlegt, en juist daarom vind ik het zwak dat ik het niet heb afgekeken.
Ik vind het niet zwak hoor. Ik snap echt wel dat je het niet wil zien.
Ik baal er gewoon van dat dit soort docuās als een soort tragische āfilmsā worden gezien, terwijl ze net zo echt zijn als Tiger King en Making a Murderer. Ondertussen hoor je bijna niemand over Kalief of over Parc 5.