Series & Netflix #2

Maar is misschien de heftigheid ook juist de reden dat mensen het er liever niet over hebben in tegenstelling tot tiger king dat zo absurd is dat het bijna lachwekkend wordt?

Vast wel toch!

Ja echt hè, en het wordt alleen maar erger. Orange County is ook een aanrader trouwens! En mijn favo is New Jersey maar die staat er (nog) niet op volgens mij

2 likes

Die is zĂł goed, heb je ook Seven Seconds gezien?

Het boek is ook erg leuk! Moet de serie nog kijken

Nog een seizoen. Maar waarom? Seizoen 5 was echt slecht. Ze hadden niet verder moeten gaan dan het einde van seizoen 4.

Ik snap wat je bedoelt maar de omschrijving topserie voelt ongepast. Het is een serie gebaseerd op de waargebeurde vreselijke gebeurtenissen van die jongens. En dat hebben ze goed verfilmd ja. Een ‘topserie die dat los kan maken’ is het niet, het is echt.

Edit: wat @Frenky ook al zei zie ik.

Denk niet dat dat echt is? Dit is een interview uit van 2 maanden geleden

1 like

Ik heb alles van Selling Sunset afgelopen weekend gebinged, echt heerlijk!

2 likes

Pfoeee Sweet Magnolia’s uit. Echt een aanrader!

Spoiler

Mijn hemel wat een einde van het seizoen. Lichtelijk emotioneel er van. Hoop zo dat dit een vervolg krijgt en niet wordt stopgezet. Weet alleen echt niet wie er nou bij Kyle in de auto zit, die nieuwe chick Annie(?) of toch iemand anders? En hoe kwam hij aan de sleutels. Zoveel vragen.

En please laat Maddie niet weer naar dr ex gaan.

3 likes

Ik kijk selling sunset en ik vind het echt zo idioot hoe langzaam die chicks overal heen lopen omdat ze veel te hoge hakken aanhebben :sweat_smile: echt ain’t nobody got time for that go go go we moeten door

3 likes

Ja ik snap waarom hij amper glimlacht in de serie :sweat_smile:

1 like

Haha, dit seizoen is echt zo anders dan de vorige, ik schrok ook toen :sweat_smile:. Vind de nieuwe vibe wel fijn, benieuwd waar dit heen gaat.

1 like

Ik ben pas bij s01e05 maar ik vind Kyle nog wel leuk, Camille vind ik vreselijk. Dan zit ze met haar moeder te praten die kanker heeft en weet ze het alsnog allemaal op zichzelf te betrekken. Met haar 4 nanny’s en ‘ik heb het zo zwaar’ :roll_eyes:

Dit seizoen is alweer 10 jaar oud en heb lekker lopen Wikipedia’en de meesten zijn inmiddels alweer gescheiden. En bizar wat er met de man van Taylor is gebeurd :scream:

1 like

Ik ben bij s01e04 en vind Kyle en Adrienne de leukste. Kim vind ik zó negatief, echt een energie-vretend persoon. Wat op wiki staat mbt Taylor en haar man zag ik echt niet aankomen en Kim’s verleden is ook wel schokkend. :scream:

1 like

Nu episode 6 maar kan het bijna niet meer aan… die Camille :face_vomiting:

Whitestar! Van/met Britt Dekker. @kali ook een tip voor jou.

2 likes

Ik zou willen dat ik die uren nooit verspild had aan Penoza de film dus sowieso crazy rich asians (die heel leuk is!).

4 likes

Ja ik vond de serie ook heel leuk maar de film is echt too much. De gebeurtenissen zijn op het absurde af en deed me denken aan zo’n serie waarbij Wendy van Dijk op naaldhakken als rechercheur achter criminelen aanrende.

2 likes

Ik was zo benieuwd wat er in deze spoiler stond, want is zo’n zoetsappige serie, kon me niet voorstellen dat het einde spoilerwaardig werd. Maar heb hem nu af dus, snap het helemaal haha

1 like