Ik snap het even niet meer… wilde aan seizoen 4 beginnen van 13reasons why maar die begint met een terug blik op seizoen 3… ik herkende niks ervan dus blijkbaar heb ik t niet gekeken en nu baal ik dat ik seizoen 3 moet kijken want lees hier dat die minder is en dat seizoen 4 wel goed is pfff…
Dat heb ik helemaal gemist volgens mij? Wat was er
dan te zien?
Man man ik heb zo hard gehuild bij de laatste aflevering van 13 reasons why.
Toen was ik even niet aan het opletten denk ik.
Ja ik vond het een pittige laatste aflevering. Mooi maar ook triest.
Ik heb op het moment echt totaal geen leuke serie… Andere meer met deze struggle? Laatste echt leuke vond ik Dead to me. Zit momenteel een beetje half in eentje (Vikings) maar ook weer niet dat ik daar elke avond zin in heb
Ik kijk Marcella seizoen 3 maar ik snap er niks van, waarom geen terugblik??
Zij is ineens een andere persoon met een andere naam
Ik vind Kyle wel echt een mooie vrouw!
Ik ga please like me nog maar een x kijken
Nog niet! Bedankt voor de tip. Klinkt wel als een relaxte wegkijker
@Alchemy Marcella had de laatste aflevering van seizoen 2 toch de identiteit van die overleden zwerver gestolen. Kan dat daar iets te maken hebben? (heb zelf nog niet gekeken maar dacht meteen hieraan)
Oooohhhhh dat is een lekkere wegkijker ja
Echt fuck hij is ZO SEXY waar vind ik zo’n vent please send help
Voor hem wil ik ook een misdaad plegen
Ben nu bij afl 7 van 13 Reasons en ik vind het nog wel leuk maar ik vind Clay echt zoooo vervelend
zeker boven aan de lijst inderdaad. die hele bad boy vibe, knikkende knieën
Ik ben When they see us aan het kijken en man wat is dit heftig!
Oh en afgelopen week heb ik een beginnetje aan Sweet Magnolias gemaakt, maar ik kon die zoetsappigheid echt niet aan en ben na anderhalve aflevering afgehaakt.
Er is net een tweede seizoen van dead to me uitgekomen, heb je dat al gezien?
Ik vond S3 eigenlijk niet zo nodig, korte recap in spoiler om S4 te kunnen volgen
Samenvatting
Bryce Walker is vermoord door Alex, nadat Zach Bryce in elkaar had geslagen. Alex hielp hem recht, maar aangezien Bryce iets zei van ‘‘ik zal Zach z’n leven ruïneren’’ duwde Alex hem in de zee. De groep steekt de schuld echter op Monty, omdat die toch al de gevangenis in moest voor de verkrachting van Tyler en daar in de gevangenis vermoord werd. Probleem: in de seizoensfinale blijkt dat Monty de avond van de moord op Bryce sliep bij een scharrel, dus die scharrel weet dat Monty onschuldig is en wil dat ook bewijzen. S4 pikt hier in.
In S3 kwam ook een nieuw personage: Ani, liefje van Clay en kennis van de scharrel die bij Monty sliep.
Ik heb The Kalief Browder Story gekeken en heb er geen woorden voor. Zo bizar tragisch.
Ik ben begonnen aan Dear White People en Real Housewives of Beverly Hills. Ik ga meteen wikipediaën haha.
Thanks !!!
Ja same ik ben inmiddels bij aflevering 4! Was beetje ongeduldig want ik dacht dat er nog meer connectie zou zijn met voorgaande seizoenen maar het is bijna een op zichzelf staand verhaal
Heeft iemand coisa mais Linda gezien? Is het eng?
Nee heel leuk, kijkt lekker weg. Tweede seizoen komt er binnenkort aan.