Ben bij aflevering 6 van The Sinner, maar vind het te traag en bijna saai. Het wordt te veel uitgerekt en ik zit niet, zoals bij de vorige seizoenen, op het puntje van m’n bank.
Ik kijk The New Nurses op Ziggo, Deense ziekenhuisserie met allemaal mooie mensen
Het verbaasd me dat iedereen hier zo enthousiast is over 13 reasons seizoen 4
Ik vond het helemaal niet zo’n boeiend seizoen eigenlijk. Er zat helemaal niet echt een verhaallijn in. Die laatste aflevering was op zich mooi, maar had verder vrij weinig met de rest van het seizoen te maken. Ik vond dat juist sterk aan de eerdere seizoenen. De manier van het verhaal vertellen maakte het super spannend. Maar dit seizoen had helemaal geen verhaal, niks waar ze heen gingen of wat dan ook. Heb alsnog wel de ogen uit mn kop gehuild bij de laatste aflevering. Persoonlijk vond ik seizoen 3 heel erg goed. 1 natuurlijk ook. 2 was matig, en dit seizoen vond ik niks aan.
Ja ik vind het ook een leuke serie! Zit nu aan afl. 3 geloof ik.
Ik was eerst bang dat de serie zo slecht zou zijn als de film, volgens mij heb ik daar ooit enkele minuten van gezien en was die echt slecht gemaakt. Maar vind de serie wel goed en met duidelijk meer budget.
Dit gaat over afl 1, ik weet niet of je meer spoilers wil? Het is niet een enorme spoiler, dus als je wil weten waarom het naargeestig is dan zal ik het ook nog wel voor je typen.
Het gaat over een man (Jamie) die samenwoont met zijn hoogzwangere vrouw. Op een avond krijgt hij opeens bezoek van een oude vriend (Nick) en zijn vrouw nodigt hem uit om mee te eten. Het blijkt al snel dat de gesprekken heel raar lopen en dat er iets vreemds is tussen Jamie en Nick. In de eerste aflevering sterft Nick in een auto ongeluk. Jamie zit dan ook in die auto. Ambrose gaat onderzoeken hoe dit zo is gekomen en er wordt snel duidelijk dat iets niet helemaal klopt en dat Jamie dingen achterhoudt.
Goed beschreven
Mee eens, ik vond het ook niet zo goed.
Jeej 21 augustus komt er een nieuw seizoen van Lucifer online.

The sinner s3
Ik vraag me echt af waar ik acht afleveringen naar heb zitten kijken. Totaal geen verhaal en heel erg traag. Echt zonde want de eerdere seizoenen vond ik zo veel beter
Oh wow, goed nieuws!
Omg… zoveel nostalgie!
Heb volgens mij al die boeken wel gelezen… 
Leuk dat ze ook daadwerkelijk een cast hebben die qua leeftijd nog gewoon lekker jong en ongepolijst it!
Ik wilde net komen vragen of the Sinner nog leuk/spannend wordt, maar zie dat er meerdere zijn die het niet boeiend vinden. Heb alleen de 1ste aflevering gezien, maar ik heb geen motivatie om verder te kijken. Waar ik (vooral) bij seizoen 1 en 2 er gelijk in zat, merk ik dat ik nu op m’n tel en alles zit.
Kan iemand wel even een korte samenvatting geven van wat er gebeurt?
incl spoilers
Ik vond Sinner 3 ook niets.
Ben echt fan van Matt Boomer, dus had er zin in.
Het lijkt wel alsof de makers halverwege zelf ook niet meer wisten waar het over ging.
The sinner 3
Het gaat dus over Jamie die samen met een jeugdvriend (Nick) een auto ongeluk krijgt. Jamie doet het af als ongeluk maar die rechercheur vertrouwt het niet en komt er achter dat het geen ongeluk was. Dat was dan denk ik aflevering 1. In de andere zeven afleveringen zie je dat Jamie doordraait, Nick als geest dierbaren ziet vermoorden en de zin van het leven en de dood probeert te ontdekken. Dat je met toeval keuzes maakt en dat dan kan leiden tot leven of dood. Ondertussen gaat zijn relatie naar de kloten en papt de rechercheur aan met de vrouw op wiens terrein dat ongeluk plaatsvond. Het einde was zo niet boeiend dat ik het niet eens meer weet en ik heb het gisteren af gekeken. Gaat dus allemaal nergens over
Hahaha fix je spoilerrrr
Jaaa zag het is gefixed
Super snelle reflex 

Ik vond The Sinner ook niet boeiend helaas, er zat geen vaart in. Ik heb m gekeken toen ie uitkwam (paar maanden geleden?) en toen ik vandaag weer erover las hier ging er niet eens direct een lampje branden waarover het ook alweer ging, zo goed is ie blijven hangen dus haha
Haha hier ben ik het echt 100% mee eens (over 13 reasons why)
juist de psychische ontregeling van Clay is heel mooi en realistisch met alles wat ze doormaken, maar ik werd echt knettergek van t feit dat er zo weinig aandacht werd besteed aan mijn gevoel heel belangrijke dingen? Kon soms gewoon niet helemaal volgen of dat er steeds heel grote timegaps in zaten… aan t eind van de ene aflevering slaan Clay en Zach ziek over de kop, en aan t begin van de volgende aflevering zijn we twee weken verder en heeft NIEMAND het er meer over? Zo kan ik nog een paar voorbeelden noemen waarin ze echt kansen tot een goed verhaal hebben laten liggen vind ik
Heb me net door de laatste aflevering van 13 reasons heen geworsteld. Wát een slecht seizoen was zit. Zou iedereen afraden te kijken zo slecht en landreaaaadig vond ik het.
The Sinner ga ik n.a.v. reacties hier ook maar niet aan beginnen.