Series & Netflix #2

Ja dat zag ik inderdaad, zo werd ik erop geattendeerd haha. Maar omdat er tragedie in de tekst stond en ik een pussy ben. Gaat op de lijst, thnx

1 like

Ik heb tot zondag ff vrij dus ik ga aan een nieuwe serie beginnen, helemaal zin om zo’n serie te vinden waar je dan helemaal inzit.

Ga nu devils op Videoland proberen.

Edit: ben nu bij afl drie en als iemand me vraagt waar het over gaat is mijn antwoord:‘eh iets met banken’.

Iemand Normal People gezien? Ik ben heel benieuwd geworden door de vlogs van Bonnie maar ik weet niet waar ik het kan kijken

Het was op bbc one afgelopen periode maar niet echt terug te kijken zover ik weet.
Was wel leuk om te kijken!

1 like

Selling Sunset seizoen 1 af nu door naar 2. Echt ik weet niet wie van de dames ik nou wel of niet aardig vind, het wisselt echt per minuut :joy:

1 like

Goed nieuws: seizoen 3 komt in augustus al! :grimacing:

Killing eve staat op npoplus

5 likes

13 reasons afl 7?
Niet echt een spoiler, maar oke:

Clay zegt dat hij zijn bed ondergescheten heeft, maar trek vervolgens snel zijn kleren aan. Hoe zitten niet al zijn kleren onder de stront?

Was het niet gewoon een smoes om weg te komen?

1 like

ja dacht ik ook, maar dan zouden ze toch zien dat er niks op dat bed zit. Hij ging heel dat bed verschonen terwijl hij helemaal benoemde dat het vies oid was

Misschien had die een no wipe drol achtergelaten. Nee ik weet het verder ook niet. Ben vooral blij dat ik klaar ben met kijken en dat het volgens mij ook echt is afgelopen nu.

2 likes

Hij heeft de douche wel aangehad. Dus gok dat hij even snel heeft afgespoeld, maar inderdaad niet slim om dat een soort van open te laten. Het daadwerkelijk douchen of zo is niet in beeld geweest.

1 like

Yaaaassssh

1 like

Ik heb in een paar weken tijd alle seizoenen van de dramaserie ‘this is us’ gebingewatched. Echt een aanrader.

7 likes

Heb ff een traantje gelaten tijdens de laatste aflevering van 13 reasons. Vond dit seizoen inderdaad weer beter dan de 3e. Blijkbaar is dit ook echt het eind en komt er geen 5e seizoen. Vind het wel goed zo, het einde klopt nu gewoon.

Over een paar dagen weer nieuw seizoen The Sinner en volgende week nieuw seizoen Dark :heart_eyes:

3 likes

Ik zag dat Netflix Keeping up with the Kardashians had toegevoegd. Ik had nog nooit een aflevering gezien maar was stiekem toch wel benieuwd. Nou, voordat ik het wist was ik door de 1e 2 seizoenen heen, hartstikke verslavend :see_no_evil:

Misschien is het hier al gezegd maar Sweet Magnolia’s vond ik echt een aanrader voor mensen die van Hart of Dixie en Gilmore Girls houden. Echt een heerlijke feelgood serie!

3 likes

Ja Trinkets vond ik ook zo leuk! Helemaal eens met wat je zegt

Die Sabine lijkt ook echt op een samenraapsel van personen die ik in het echt ken, wel heel overtuigend. Maar ben het met je eens dat zij wel mag verdwijnen.

1 like

Heeft iemand hier de HBO serie The Newsroom gezien? Ik vind dat zó’n geweldige serie maar niemand kent 't haha

1 like

Ik ga hier vanavond mee beginnen nav jouw berichtje! Hopelijk deel ik je mening :relaxed:

1 like

Jaa wil dit graag weer zien.

1 like