Ben heel benieuwd wat je ervan vond!
Killing Eve seizoen 3 is weer zoo tof. Ik had alleen gisteravond tot vlak voor ik ging slapen zitten kijken en toen droomde ik dat ik twee mensen vermoordde
Ik ben begonnen met het nieuwe seizoen van Marcella maar vind het tot nu toe niet zo goed. Jammer want vond seizoen 1 heel sterk
Ik heb een vraag over het nieuwe seizoen van Marcella (ik ben bij aflevering 2). Waarom vindt die familie het goed dat zij daar inwoont? Aangezien de familie op de hoogte is van haar agent-geschiedenis. Dan zou je toch verwachten dat de familie er al half vanuit gaat dat Marcella gaat klikken?
Jullie moeten allemaal naar I may destroy you kijken via HBO. heb net de eerste twee afleveringen gekeken en kan niet wachten op de rest.
Selling sunset is echt precies wat ik nodig heb in mijn leven, echt geweldig zin in het nieuwe seizoen
Vandaag heb ik Crazy Ex Girlfriend uitgekeken. Het was een vermakelijke serie met af en toe wat musical doorheen. Deed mij denken aan Bollywood series met dans en liedjes doorheen. Serie was okay, niet super denderend. Snijdt wel wat issues aan als feminisme en borderline persoonlijkheidsstoornis .
Ah wat jammer! Misschien weer een beetje er inkomen?
Ik heb in twee dagen het hele derde seizoen uitgekeken en ik vond het weer fantastisch, eigenlijk nog wel leuker dan het tweede seizoen denk ik.
Ik ben echt helemaal in de war nu in seizoen 3 van Dyanasty dezelfde (?) Christal weer een andere Cristal is
Ik heb zoveel gejankt bij de laatste aflevering van 13 reasons dat ik nu hoofdpijn heb mân bby
Ben benieuwd, tot nu toe boeit het me niet zo, met dat âiedereenâ steeds de overledenen uit de vorige serie ziet en het scream-tintje eraan en dat Clay zo doet. Maar omdat iedereen dit steeds zegt blijf ik kijken.
Ja het is vooral de laatste aflevering waar je het voor doet zeg maar haha.
Haha shit, dat wordt uitzitten dan
Gisteren White Lines afgekeken maar vond het achteraf gezien best wel een slechte serie. Vond het einde ook kut en ongeloofwaardig.
Ja ik keek het alleen voor Boxer
the sinner season 3 it is
Ik zit helemaal in Queer Eye, het is zo lekker âhealingâ en positief en Antoni is zo CUTE jezus kijk nou wat een knapperd.
Maar ik vind alle bois leuk op hun eigen manier
Het was wel sneu, maar ik heb niet gejankt ofzo. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik jank nooit bij films enzđ bij deze serie zat ik er ook niet zĂł erg in. Normaal heb ik wel eens dat ik het Ă©cht best jammer vind en een beetje emo word omdat ik ook weet dat het de laatste aflv is, maar dat is vooral bij series die ik echt lang volg en waar ik helemaal in zit
Hier inderdaad ook geen tranen haha. Maar vond het vooral een mooie aflevering.
Die uit 2012-14? Dan ga ik ook eens een poging wagen