ik vond het zĂł onnodig dat ze Justin dood hebben laten gaan. Echt wtf.
Gisteren begonnen aan Marcella seizoen 1. Tot nu toe vind ik het super spannend! Ik ben nu bij afl 6. Jammer genoeg heb ik geen tijd om het écht te bingen, maar ik blijf sowieso wel flink doorkijken als het zo spannend blijft.
Jaaaa Tan! Ik vind Karamo zo ondergewaardeerd dat ik die ook soms wat extra liefde wil geven ofzo
Ik weet niet of er mensen zijn die the order hebben gekeken maar daar is ook een seizoen twee van!
13 reasons vraag
In zijn speech zei Clay dat er 3 mensen waarvan hij hield gestorven zijn. Maar ik kom er niet achter wie hij bedoelt, Hannah, Justin en �
@Zora nou inderdaad, zo van er is nog niemand dood dit seizoen dus laten we hem kiezen. Ik had het interessanter gevonden als ze de mentale struggles en het herstel van Clay verder uitgediept hadden. Nu waren het vooral zân flipmomenten die je zag.
ik moest dit ook op zoeken, maar in seizoen 1 is Jeff verongelukt. Ook helemaal eens met wat je zegt trouwens, het waren puur die flipmomenten van Clay. Had een andere invalshoek ook veel beter gevonden. Vond het over het algemeen geen sterk seizoen eigenlijk
Ben nu op Amazon The Marvelous Ms Maisel aan het kijken. Wat een fijne serie! Gaat over een standup-comédienne eind jaren vijftig. Van de makers van Gilmore Girls, dus snelle, kwieke dialogen en een mix van humor en drama, maar vooral humor. En iets pittiger dan GG: in deze serie wordt weleens gescholden. Echt een feelgoodshow!
Ja mee eens! Ik blijf wel door kijken maar ik word er wel een beetje naar van.
Ja vind ik wel. Die waren wel spannend, maar wel heel anders qua sfeer.
Ik wil net aan seizoen 3 gaan beginnen, hoop niet dat het te naargeestig is
Ja same, nou ben heel benieuwd
Ik ben net bij de laatste aflevering van S3 van The Sinner en vind de sfeer inderdaad veel naargeestiger dan de vorige seizoenen! Weet niet zo goed wat ik er nou precies van vind.
Ik kijk het ook nu en ik wordt heel naar van bepaalde stukjes. Mijn broer heeft ook net een baby
Kunnen jullie in een spoiler vertellen waar de eerste afleveringen over gaan? @Maria-Andrews @zaatar @Wonderland @Trenchcoat @Woodkid
Ben bij aflevering 6 van The Sinner, maar vind het te traag en bijna saai. Het wordt te veel uitgerekt en ik zit niet, zoals bij de vorige seizoenen, op het puntje van mân bank.
Ik kijk The New Nurses op Ziggo, Deense ziekenhuisserie met allemaal mooie mensen
Het verbaasd me dat iedereen hier zo enthousiast is over 13 reasons seizoen 4
Ik vond het helemaal niet zoân boeiend seizoen eigenlijk. Er zat helemaal niet echt een verhaallijn in. Die laatste aflevering was op zich mooi, maar had verder vrij weinig met de rest van het seizoen te maken. Ik vond dat juist sterk aan de eerdere seizoenen. De manier van het verhaal vertellen maakte het super spannend. Maar dit seizoen had helemaal geen verhaal, niks waar ze heen gingen of wat dan ook. Heb alsnog wel de ogen uit mn kop gehuild bij de laatste aflevering. Persoonlijk vond ik seizoen 3 heel erg goed. 1 natuurlijk ook. 2 was matig, en dit seizoen vond ik niks aan.
Ja ik vind het ook een leuke serie! Zit nu aan afl. 3 geloof ik.
Ik was eerst bang dat de serie zo slecht zou zijn als de film, volgens mij heb ik daar ooit enkele minuten van gezien en was die echt slecht gemaakt. Maar vind de serie wel goed en met duidelijk meer budget.
Dit gaat over afl 1, ik weet niet of je meer spoilers wil? Het is niet een enorme spoiler, dus als je wil weten waarom het naargeestig is dan zal ik het ook nog wel voor je typen.
Het gaat over een man (Jamie) die samenwoont met zijn hoogzwangere vrouw. Op een avond krijgt hij opeens bezoek van een oude vriend (Nick) en zijn vrouw nodigt hem uit om mee te eten. Het blijkt al snel dat de gesprekken heel raar lopen en dat er iets vreemds is tussen Jamie en Nick. In de eerste aflevering sterft Nick in een auto ongeluk. Jamie zit dan ook in die auto. Ambrose gaat onderzoeken hoe dit zo is gekomen en er wordt snel duidelijk dat iets niet helemaal klopt en dat Jamie dingen achterhoudt.
Goed beschreven