Series & Netflix #2

Mee eens, ik vond het ook niet zo goed.

1 like

Jeej 21 augustus komt er een nieuw seizoen van Lucifer online.
:drooling_face: :innocent:

6 likes

The sinner s3

Ik vraag me echt af waar ik acht afleveringen naar heb zitten kijken. Totaal geen verhaal en heel erg traag. Echt zonde want de eerdere seizoenen vond ik zo veel beter

3 likes

Oh wow, goed nieuws!

Omg… zoveel nostalgie!
Heb volgens mij al die boeken wel gelezen… :sweat_smile:
Leuk dat ze ook daadwerkelijk een cast hebben die qua leeftijd nog gewoon lekker jong en ongepolijst it!

11 likes

Ik wilde net komen vragen of the Sinner nog leuk/spannend wordt, maar zie dat er meerdere zijn die het niet boeiend vinden. Heb alleen de 1ste aflevering gezien, maar ik heb geen motivatie om verder te kijken. Waar ik (vooral) bij seizoen 1 en 2 er gelijk in zat, merk ik dat ik nu op m’n tel en alles zit.

Kan iemand wel even een korte samenvatting geven van wat er gebeurt? :joy: incl spoilers

Ik vond Sinner 3 ook niets.

Ben echt fan van Matt Boomer, dus had er zin in.

Het lijkt wel alsof de makers halverwege zelf ook niet meer wisten waar het over ging.

2 likes

The sinner 3

Het gaat dus over Jamie die samen met een jeugdvriend (Nick) een auto ongeluk krijgt. Jamie doet het af als ongeluk maar die rechercheur vertrouwt het niet en komt er achter dat het geen ongeluk was. Dat was dan denk ik aflevering 1. In de andere zeven afleveringen zie je dat Jamie doordraait, Nick als geest dierbaren ziet vermoorden en de zin van het leven en de dood probeert te ontdekken. Dat je met toeval keuzes maakt en dat dan kan leiden tot leven of dood. Ondertussen gaat zijn relatie naar de kloten en papt de rechercheur aan met de vrouw op wiens terrein dat ongeluk plaatsvond. Het einde was zo niet boeiend dat ik het niet eens meer weet en ik heb het gisteren af gekeken. Gaat dus allemaal nergens over

3 likes

Hahaha fix je spoilerrrr

Jaaa zag het is gefixed

Super snelle reflex :+1::sweat_smile:

1 like

Ik vond The Sinner ook niet boeiend helaas, er zat geen vaart in. Ik heb m gekeken toen ie uitkwam (paar maanden geleden?) en toen ik vandaag weer erover las hier ging er niet eens direct een lampje branden waarover het ook alweer ging, zo goed is ie blijven hangen dus haha

2 likes

Haha hier ben ik het echt 100% mee eens (over 13 reasons why)

juist de psychische ontregeling van Clay is heel mooi en realistisch met alles wat ze doormaken, maar ik werd echt knettergek van t feit dat er zo weinig aandacht werd besteed aan mijn gevoel heel belangrijke dingen? Kon soms gewoon niet helemaal volgen of dat er steeds heel grote timegaps in zaten… aan t eind van de ene aflevering slaan Clay en Zach ziek over de kop, en aan t begin van de volgende aflevering zijn we twee weken verder en heeft NIEMAND het er meer over? Zo kan ik nog een paar voorbeelden noemen waarin ze echt kansen tot een goed verhaal hebben laten liggen vind ik

4 likes

Heb me net door de laatste aflevering van 13 reasons heen geworsteld. WƔt een slecht seizoen was zit. Zou iedereen afraden te kijken zo slecht en landreaaaadig vond ik het.

The Sinner ga ik n.a.v. reacties hier ook maar niet aan beginnen.

Seizoen 3 is pas net een paar dagen uit. De 3 seizoenen hebben nagenoeg geen connectie met elkaar, je kan ze dus los van elkaar bekijken. Seizoen 1 is echt heel goed en heeft dus niets met 3 te maken.

O, had geen idee! Dacht dat het een wereldwijde release was, zoals de meeste Netflix originals.

Ah wat jammer zeg dat the sinner S3 zo slecht blijkt te zijn. Ik wou eraan beginnen maar door jullie berichten twijfel ik.

Dacht ik ook, had het gisteren ook opgezocht maar echt al in februari, raar eigenlijk dat het dan voor NL nog drie maanden moet duren

Sinner S3 gezien, ik weet het einde niet meer eens heel goed en heb het vannacht afgekeken :joy:

2 likes

13reasons why

precies dit. Volgens mij was dat alleen maar om het spannend te maken want zou Zach dan misschien diegene zijn die dood is en zien we zijn begrafenis in het begin? Die bokswedstrijd van Tony vond ik ook zo random? OkĆ© hij krijgt die beurs dus de verhaallijn snap ik uiteindelijk wel, maar dat gevecht tegen die lange gast die hij uiteindelijk uitschakelt met die uppercut vond ik zo raar. Ook zo’n scĆØne die er volgens mij alleen zat om je even te laten denken dat hij misschien diegenen is die dood is.

1 like