Vond s3 van the Sinner ook niks aan. Het nieuwe seizoen van Marcella vond ik ook niet zo. Gisteren ben ik begonnen aan The Fall en snap niet dat ik die nog niet eerder heb gekeken
Absentia op amazon prime vind ik trouwens ook een aanrader.
Omg nee videoland gaat in juli alle seizoenen behalve de laatste van Grey’s Anatomy verwijderen van videoland!
al ben ik wel al bij seizoen 13 maar dit is mijn eerste keer dat ik het kijk en nu voel ik druk haha
van welke serie?!
Oh haha sorry dacht dat ik dat er bij had gezet. Van greys anatomy
Ik heb hier zoveel zin in en hoop echt dat het niet tegenvalt
Alle seizoenen staan ook prime!
Ik ben zo inspiratieloos de laatste tijd op Netflix. Ik vond Quicksand echt sinds lange tijd echt weer een goede serie, maar alle andere dingen die ik kijk zijn zo mehh
Ik wil hier even een lans breken voor The Politician. Ben in het eerste seizoen, maar vind hem echt heel goed. Super overdreven, maar gek genoeg erg actueel, en meerdere lagen. Maar vooral heel vermakelijk.
Thanks!
Onee ik ben door S2 van real housewives of Beverly hills, en blijkbaar staan S3-10 niet op netflix?!
Ik keek ze via ziggo en daar doen ze het al een tijdje niet meer bij mij!!
Ik ben doo Sex education s2 heen en ik mis het
Zat helemaal in dat wereldje de laatste week
Wij zijn nu de Netflix film over het Eurovisie songfestival aan het zien. Ik heb echt plaatsvervangende schaamte. Lave it.
Ben zo benieuwd! Begin er net aan
Huh eerder stond er nieuw seizoen karppi vrijdag en nu staat er woensdag
Hahah hou op ik was zo hyped voor deze film door Jaws vroeger maar denk dat mijn herinneringen dat hele genre ‘haaienfilms’ mooier heeft gemaakt dan het was
Kijkt iemand The Woods? Poolse netflixserie in samenwerking met Harlan Coben. Ik ben nu bij aflevering 3 maar ik vind het zo traag tot nu toe. Ik wil wel weten hoe het eindigt, maar als iemand me hier kan vertellen of het afkijken de moeite waard is, graag haha. Harlan Coben heeft wel echt veel spannende boeken geschreven maar de series met hem slaan altijd net de plank mis.
Hahahha dit is toch die ene met al die hallucinaties enzo? Dat je steeds denkt dat dit het was en het dan weer een waanbeeld blijkt te zijn en dat steeds opnieuw
Wie kijkt ook het nieuwe seizoen van Dark? Ik was zo excited voor de release vandaag dat ik erover gedroomd heb haha
Ik!!! Aflevering 1 net gezien!
Spoilers aflev 1
Samenvatting
Ik dacht eerst: pfff alternatieve wereld. Dit gaat echt te ver. Maar ik vind het zo cool!!!
Charlotte haar haar!! Vamp
Charlotte en Ulrich! In beide werelden is hij een bedrieger! Hij zegt nog steeds niet ‘ich liebe dich’ tegen Hannah!
Hannah zwanger!? Wie gaat het kind zijn??
Wie waren die 3 dezelfde jongens?
Woller met oog maar zonder arm!!!
Bartosz zijn haar!
Emo Magnus met dove Franziska
Ik verschoot toen Elisabeth kon praten!
Jonas in 1883 (zoiets?) Als Tannhaus???
Loved it!!!