Series & Netflix #2

Ik heb ook gehuild omg. Vond dit seizoen wel laat pas leuk worden. (Stranger things)

Samenvatting

Maar waarom Hop :cry::cry:. Zat steeds te wachten op een shot waarin hij opeens mee hielp verhuizen ofzo haha
Wat is dat meisje die El speelt goed zeg, holy. En love alle muziek in de serie. Maar weer een paar grote karakters dood😢.

Sorry ik ben net klaar met kijken en zit nog vol in mijn emotie hahahah

ja, dat had ik ook! Zat echt van please come back :frowning: El speelt inderdaad heel erg goed, maar sowieso de “kinderen” in deze serie! Verder houd ik echt van de bromance van Steve en Dustin, zo cute.

5 likes

Wordt de Nederlandse Love Island nog leuker/interessanter? Ik ben nu bij aflevering 4 maar vind het tot nu toe echt vrij saai. Maar ik wil het wel echt verder kijken want heb speciaal voor dit en Temptation Videoland gekocht :joy:

nee, sorry :joy:

2 likes

Ik vind het leuk, maar ik ben ook maar een simpele ziel. Echt spannend wordt het niet.

2 likes

Seizoen 3 van Stranger Things is zo grappig.

Ep 3 Dat die ene evil russian met een duffelbag gewoon een dansleraar is. :joy::joy::joy: Ik heb hier echt veel langer om moeten lachen dan gezond is.

10 likes
stranger things

Ik heb net afl. 1 gezien maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk? Bepaalde shots vind ik wel leuk vanwege de 80s sfeer, maar ik vind het verder allemaal zo kinderlijk en niet zo goed geschreven. Vind het ook jammer dat het allemaal van die kleffe stelletjes zijn. Volgens mij word ik nu echt oud, want ik lees verder alleen maar positieve dingen erover :cold_sweat: Ik ga wel gewoon verder kijken hoor, misschien verbetert het nog.

Ik heb Stranger Things al afgekeken. Ik vond het wel leuk. En Jack uit As the World Turns zit in dit seizoen, haha.

5 likes

hhahahahhahaha omg nu je het zegt, hij kwam me al zo bekend voor

Maar je hebt nog maar 1 afl gezien toch? Ik denk dat je er nog wel in komt! Had wel gehoord dat het pas laat spannend wordt…

1 like

Ja ik ben nu net klaar met afl. 1! Helaas had ik geen tijd meer om gelijk door te kijken. Ik zal het sowieso nog een kans geven :wink:

1 like

Nee ik ben vannacht begonnen en dacht ja als ik nu doorklik wordt het weer 04:00 en daar had ik geen zin in. Maar ik ben wel benieuwd gewoon naar de rest, dus ga vanavond denk ik lekker verder. Heb je een nieuwe avatar trouwens?

1 like

Ik heb bij videoland tijdens de twee gratis weken mijn abo opgezegd en er staat ‘opgezegd per 22 juni’ maar ik kan het allemaal nog steeds gebruiken. Dat betekent zeker dat ik ook gewoon moet betalen he.

@Berlijn Ik heb ook heel klein deel van de eerste afl gezien en vond t stom. Maar geloof dat ik toch moet doorzetten.

1 like

Hahaha ja, heel verstandig om even te stoppen met doorklikken. Voor je het weet zie je je eigen weerspiegeling in het zwarte scherm, en begint het alweer ochtend te worden :upside_down_face: Ik heb inderdaad een nieuwe avatar ja! Hopelijk ben ik nog wel herkenbaar (ik gebruik altijd plaatjes van dezelfde persoon, namelijk het karakter Amy uit Gone Girl).

@Banananana oh gelukkig ben ik niet de enige die afl. 1 niet leuk vond… ik begon bijna aan mezelf te twijfelen :sweat_smile:

2 likes

Ik heb dit laatst ook gehad maar toen kon ik na twee weken ofzo niet meer kijken maar heb er niet voor hoeven te betalen.

Ik kijk nu stranger things seizoen 3. Word misselijk van dat monster.

3 likes

Ja dat heb ik ook! Het is meer horror dan ooit, dit seizoen.

1 like

Ik had lekker eten gemaakt en toen die uit elkaar spattende ratten in beeld. Eet smakelijk en veel plezier ermee.

6 likes

Ja inderdaad, ik zat het me al af te vragen waar ik hem van kende.

Ik heb de dvd-box een tijd geleden gekocht omdat het niet te streamen was, maar de serie staat nu ook op Hulu (voor als je VPN hebt): https://www.hulu.com/series/veronica-mars-4626972c-9da7-40fe-aed7-977f55f48fc5

Edit: o nee, nu nog niet, maar komt ergens deze maand er wel op te staan.

1 like