Sowieso seizoen 1, misschien 2 ook nog wel?
Ik hebt zelfde. Heb t nu 2 keer geprobeerd en vind t niet eens slecht, maar telkens haak ik af rond aflevering 3 en dan ben ik weer vergeten hoe t ging en moet ik weer opnieuw beginnen.
Ga nog 1 poging wagen.
Hahaha ja ik snap je wel. Ik vind het ook echt heel erg ingewikkeld en ik vergeet telkens wie wie is en dan raak ik gefrustreerd. Ik heb over seizoen 1 ook maanden gedaan
Downton Abbey? Devious Maids? Good Girls?
Dit had ik ook! Gisteren voor de derde keer opnieuw begonnen met seizoen 1 en ik zit er helemaal in nu. Geen idee waarom ik eerder was gestopt, maar ik zou het echt nog een keer proberen als ik jou was.
Nog even afwachten dan tot seizoen 5 op netflix staat. ik had eigenlijk gehoopt dat ze hem eruit zouden schrijven haha.
Ik heb met moeite S3 net afgekeken. Vond het ook niet zo denderend.
Dat heb ik met Ozark
Heh aflevering 13 was wel goed toch
Ik ook! En ook met Dark trouwens haha.
Mijn favoriete serie aller tijden is Dexter en ik heb gewoon nog nooit iets gevonden wat daar aan tipt
Ik ben begonnen aan “The morning show” en vind het echt heel goed tot nu toe! Ik vind Jennifer Aniston verrassend goed hierin, meestal zie ik alleen maar Jennifer Aniston/Rachel in haar rollen maar ze bewijst hier dat ze wel degelijk een rol in een drama kan vertolken.
Ja die heb ik ook afgekeken, vond het ook een erg leuke serie!
Als ze trouw de boeken blijven volgen, dan blijft hij er nog wel even in
Ja, zo’n mooie/toffe/ontroerende serie.
Ik ga door alle positieve berichten weer een nieuwe poging doen om Dark te kijken. Seizoen 1 wel gezien maar bij seizoen 2 ergens gestopt omdat ik er niets meer van snapte,. Nu lekker alle seizoene achter elkaar bingen dan kan ik ook niets meer vergeten. Zin in
Mijn collega ging vandaag aan Dark herbeginnen (ooit ergens in seizoen 1 gestopt). Hij zei: aaah straks naar Hanz en Wolfgang kijken.
Neeeee zo noemt letterlijk niemand
Ik heb Dark helemaal afgekeken. Vond het zo gaaf! Wil nu eigenlijk meteen seizoen 1 t/m 3 nog een keer kijken.
Spoilers seizoen 3
Ff al mn gedachtes en mooiste momentjes haha:
- Die scene in afl 1 dat Jonas naar de slaapkamer gaat en Mikkel ligt in bed, ah vond ik zo mooi met dit nr op de achtergrond: https://open.spotify.com/track/7vCuaxRIKElwgjSAo5REkw?si=QByNERuNTZGxs35kDFBOIw
- Charlotte die dus de dochter van Elisabeth is maar ook de moeder?! Lijkt me geen gezonde bloedlijn haha
- Jonas die dus zijn eigen bloedlijn begint en eindigt. Daarom zag je hem niet terug bij de blik in het heden in de ‘gewone’ wereld
- Bartosz en Noah dus vader en zoon. Ook echt niet verwacht!
- De dood van Katharina vond ik echt heel naar. Dat Ulrich dus nooit meer vrij kwam en zo naar die klok keek.
- Dat de hele theorie van Tannhaus dus is gelukt, zijn familie is gered door te spelen met tijd, maar hij zal het nooit weten.
- En die omhelzing tussen Adam en Eva <3 Ik snap alleen haar idee echt niet… Ze wilde dus de loop behouden om haar zoon een soort tijdreizende seriemoordenaar te laten zijn? Dat jochie was ook zooo eng.
- Ik dacht op het einde misschien nog wel dat Jonas en Marta de vrachtwagen zouden besturen en dat de loop weer zou beginnen maar dit einde was heel goed vond ik
Ik kijk 24 door mijn date en het is zo spannend!
Met alles eens.
Over dat Noah de zoon van Bartosz is. Vooral erg als je bedenkt dat Noah Bartosz doodt in seizoen 2 (in 1921 denk ik). Haha ja ik dacht ook dat Jonas en Martha het ongeluk juist gingen veroorzaken. Maar was ‘mooi’ dat dat niet zo was.
Had gelezen op Reddit dat die namen van Tanhaus zijn zoon en schoondochter ook zo goed gevonden waren. Sonja en Marek ofzoiets. Lijkt echt hard op Martha en Jonas.
Hoe eng is Dark? Ik ben altijd huivering voor het woord thriller. Maar series als Stranger Things oid vind ik dan wel weer oké.