Series & Netflix #2

Wel goed voor zijn carrière denk ik. Als het niet gestopt was speelde hij vast nog in die soap.

1 like

Ik vind Eleven zooo tof haha. En ik vind de muziek ook echt heel erg leuk. Stranger things trouwens.

4 likes

Oke strangers things seizoen 3

1. Ik snap niet zo goed hoe die ratten ineens hondsdol waren.
2. Jammer dan billy niet zo sexy in beeld is gebracht als bij seizoen 2.
3. Vind het jammer dat er 3 groepen waren.
4. Vind het wel leuk dat er een aantal feministische dingen in voor kwamen.
5. Waarom al dat gore bloederige slijmspul heb zo vaak gekokhalst.
6. Waren die mensen in het lab altijd al russisch?
7.Dustin en Steve zijn cute samen
8. Ik haaat die tanden van de demagorgon.
9. Waarom hebben ze die “zussen” van el er niet bij betrokken.
10. Waaaarom let er niemand op die kinderen!!
11. Die grote rus is such een amerikaan.
12.Neeee Billlyyyy :sob:
13. Ahw Hopsje
14.Wacht misschien zit hops in die russische gevangenis.

6 likes

Vandaag de film all you need is love gezien. Erg leuke film, terwijl ik normaal Nederlandse films niks vind.

3 likes

Vond seizoen 3 Stranger Things echt weer leuk! Wel jammer om te lezen dat er op internet best veel mensen negatief over zijn…

Ik vind trinkets heel leuk wegkijken :blush:

2 likes

Ja joh kan wel

1 like

Terwijl iedereen weer Stranger Things kijkt, kijk ik Glee.

11 likes

Ze kwam me al zo bekend voor! Ze lijkt echt op Uma.

Het einde van Stranger Things​:sob::sob: hoop op een seizoen 4!

Die moest ik even googelen, maar dat is dus die Robin.

Is er ng iemand die the dark kijkt/heeft gekeken? Ik vond seizoen 1 nog wel te volgen, maar bij seizoen 2 word ik wel echt alle kanten opgesleurd op het randje van ik begrijp er geen zak van :joy: je moet al die namen ook maar onthouden daar heb ik het meeste moeite mee. Maar die sfeer :heart_eyes: en muziek. Zo heerlijk mysterieus. Nog 2 afleveringen en dan aan stranger things beginnen :heart:

3 likes

Omg! Hahaha die Maria is echt zo vreselijk over the top.

1 like

Ja ik! Ik heb juist het idee dat ik het nu wat meer begin te begrijpen dan in seizoen 1 maar moet af en toe nog wel even googlen wie wie ook alweer is. Maar vind het echt een fantatische serie. Alleen niet iets wat er ik ‘even’ naast kan kijken.

1 like

Ik dacht dat dit het laatste seizoen was, maar ik kan ook verkeerd zijn

1 like

Ja de puzzelstukjes vallen wat meer in elkaar maar soms gaat het verhaal zo snel!! Verder vind ik het ook een geweldige serie. Die hele sfeer echt briljant

1 like

Ja, ik ben net klaar. Erg toffe serie, ben zo benieuwd naar de ontknoping. Iemand in dit topic had aangegeven dat seizoen 3 de laatste gaat zijn. Maar het is erg verwarrend ja, wel een serie waar je goed op moet letten. Ik raad vrienden ook aan eigenlijk te wachten tot seizoen 3 er is zodat ze alles achter elkaar kunnen kijken want dan is het vast beter te volgen, haha

2 likes

Ik heb het ook gisteren afgekeken en wat ik wel lastig vind aan Good Girls is

Spoiler Good Girls S2"

Dat het de hele tijd zo op en neer gaat. Ze hebben geld, er gaat iets mis, dan gaan ze weer geld fixen, dan gaat er weer iets mis, en dat gaat eindeloos zo door. En daaromheen zitten dan alle relatieproblemen, maar het maakt de serie wel wat chaotisch en soms lastig om te volgen. Maar ik vind alle personages zo leuk dat het me niet zoveel uitmaakt haha. En ik ben wel benieuwd naar S3, want die FBI-gast gaat nu samenspannen met Rio denk ik (op basis van de één na laatste scène) terwijl die ándere FBI-guy de vriend van Annie is (al gaat hij verhuizen?).

1 like

Netflix heeft hen nog niet gerenewed voor een vierde seizoen. Ik denk wel dat het er komt maar voor mij hoeft het niet uitgemolken te worden tot het op niets meer trekt

1 like

Ja dat is een goeie tip! Nu dacht ik achteraf ook, had beter even de laatste aflevering terug kunnen kijken van seizoen 1 om er even in te komen! Wel jammer als seizoen 3 de laatste is… al bekend wanneer?