Zooo jammer
Net als Elementary blijkbaar @anon89918470
Haha ja nu ik er over nadenk vind ik haar ook eigenlijk het minst leuk. Hopelijk komt het ooit nog terug op Netflix.
Ik ben nu aan de laatste aflevering van het laatste seizoen van las Chicas del câble en het wordt echt zo vermoeiend. Lidia is echt super Woman nu
Is het wel waard om s4 te kijken? (is er veel francisco?)
The Marvelous Mrs Maisel! Van de makers van Gilmore Girls. Ben net klaar met kijken en helemaal verliefd op deze serie
In het eerste deel van het seizoen minder maar meer Carlos. Wordt wel goed gemaakt in het tweede deel.
Ok, dus even doorzetten na het eerste deep, tnx!
Downton Abbey op prime video, die ben ik nu aan het kijken en vind het echt leuk en lekker wegkijken.
Wow ik heb de twaalf in1 avond en dag gekeken. Ik vond het echt goed, indrukwekkend en meeslepend.
Ik ben benieuwd naar die nieuwe serie van Henry van Loon op Videoland. Ik vond āRandom Shitā echt hilarisch maar ik vraag me af of deze nieuwe serie milder zal zijn, gezien alles wat er nu gaande is.
Ik ben helemaal opnieuw aan Dark begonnen, vind het nog steeds zo goed. En ik zie nu al dingen in seizoen 1 die leuk zijn om te zien als je alle verhoudingen tussen iedereen al goed weet, die je eerder nooit had kunnen zien omdat je de stamboom zelf nog aan het uitvogelen was.
The Sinner S3 heb ik al een week links laten liggen, ik wil nog wel verder kijken maar weet niet wanneer. Heb er steeds geen zin in omdat ik het niet zo denderend vindā¦
Sinds tijden kijk ik weer eens in mn eentje series en heb net You en Sex Education uitgekeken. Nu op zoek naar iets anders, ook redelijk luchtig (nou ja you is niet luchtig maar keek lekker weg en niet al te eng). Series als gossip girl vind ik niet zo leuk. Tips?
Gister de twaalf gekeken wat zal ik nu eens gaan kijken hmm.
Atypical! Is een comedy/dramaserie over een autistische jongen. Vind je zeker leuk als je Sex Education ook leuk vond. En andere favoriete series van mij (die niet per se luchtig zijn): Breaking Bad, Orange Is The New Black, Stranger Things, Dark (deze is totaal niet luchtig) en The Haunting of Hill House.
Beetje een oud bericht, maar mag ik vragen waar jij al die vlaamse series kijkt?
Zeker, een aantal dingen gedownload vroeger via spotnet, weet niet of dat nog werkt, andere dingen met een vpn via de vlaamse websites en er staat ook wel wat op netflix en videoland
Ik heb gister ook eindelijk een VPN account genomen en het is echt de moeite waard!
Ik heb de eerste aflevering gekeken en het was net als de omschrijving nogal wtf. Het is net een tienerserie met een bijdehante jongedame en die heeft opeens superkrachten en dan is er nog een soort warriorclub op de achtergrond (althans, in de eerste aflevering is hun rol nog niet zo duidelijk) en met de leden van die club gebeuren juist weer dramatische dingen. Mij pakte het niet.
Weet iemand waar je desperate housewives nog kan kijken? Ik dacht videoland maar daar staat t niet op
Alles gezien behalve de comedy en breaking bad! Thanks ga ze proberen!