Series & Netflix #2

Gisteren de film desperados gekeken met een vriendin en ik vond 'm echt leuk! Wel echt een typische romcom maar i love it

4 likes

Ik houd van typische romcoms, maar vond hier juist echt geen doorkomen aan. Eerlijk gezegd vond ik het 1 van de slechtste films die ik de afgelopen tijd heb gezien :joy:

Heb het idee dat ik Netflix op filmgebied een beetje heb uitgespeeld. Jammer, want soms heb ik gewoon even geen zin in een serie.

Haha oh echt, jammer! Ja ik heb ook nog videoland maar daar is dus ook niet zo heel veel meer op te zien. Zag wel bij Netflix dat eind juli een 3e seizoen van good girls toegevoegd wordt, daar heb ik wel zin in

Deze week alle afleveringen van body of proof even er doorheen gejaagd :ok_hand:t2:

:sob: had er zo’n zin in

Nu maar how to get away with murder opnieuw aan het kijken

Hebben jullie nog tips voor series met 200 afl zoals how I met your mother, modern family, brooklyn 99? Is CSI nog leuk? Moet gewoon iets lames zijn voor op de achtergrond. Heb hawaii five o bijna af :sob:

24?

1 like

Greys anatomy zit voor mn gevoel ook wel op duizend afl voor mn gevoel

Ik denk dat ik dat niet leuk vind

Ja dan is het waarschijnlijk niet zo’n succes… that 70’s show misschien?

1 like

The office!

4 likes

Parks and recreation maar dat is niet lame maar gewoon HEEL leuk

6 likes

Precies wat ik wilde zeggen! @Luzarl

Waar kan je dat kijken? En Parks en Rec? @vitaminwater

Beide op amazon prime te vinden!

Ohh dat heb ik niet. Ff naar kijken, heb ook al videoland netflix spotify

Is maar 3 euro in de maand; ik heb het destijds genomen voor een bepaalde serie (this is us :heart:) met het idee stop te zetten na de serie af te zien. Uiteindelijk heb ik het nog steeds, ik blijf er leuke series op vinden en dan is het die 3 euro wel waard vind ik.

1 like

Jaa ik geloof het zeker maar ik heb al zoveel abonnementen dus moet even overwegen hoe waard ik het vind

1 like

Skip netflix gewoon

Dan maak ik drie andere mensen zeer verdrietig hahah