Betalen ze mee aan je abonnement?
2 wel 1 niet, ik betaal zelf het overgrote deel. Maar ik wil het zelf ook houden hoor
Ben eindelijk begonnen aan Pose
Mocht je toevallig vpn hebben, the Office staat in de VS ook op Netflix. En niet meteen opgeven na aflevering 1!
Ik ben klaar met Dark. Zo vet (ingewikkeld) en goed bedacht. Ga binnenkort opnieuw beginnen denk ik
Ik dacht ik ga maar weer verder met 13 reasons why, was gebleven bij S3E7 maar snap er echt de ballen niet meer van
Kijkt er iemand Selling Sunset? Heerlijk oppervlakkig.
Valt me op al die huizen die ze verkopen meer badkamers dan slaapkamers hebben. Bijv 4 bedrooms 5 bathrooms. Waarom is dat? Is dat iets Amerikaans? Of telt een losse wc ook als bathroom?
dit
Losse wc is 1/2 bathroom, maar veel huizen hebben bij elke kamer ensuite en dan nog een losse badkamer. Ik ben in weinig Amerikaanse huizen geweest waar je niet in de badkamer naar de wc gaat eigenlijk, maar ik ben ook nooit in zo’n huis als bij Selling Sunset geweest dus misschien zijn dat wel twee losse wc’s.
Als ik ooit een huis bouw zou ik wel overal ensuite doen, of in ieder geval in de grootste slaapkamer. Zo chill!
Zojuist de trailer van Lucifer seizoen 5 gezien. Ik kan niet wachten!!! 21 augustus komt het nieuwe seizoen uit.
Bij 1:29 Lijkt het wel een stukje uit The Shining, dit kan toch geen toeval zijn
Ik heb op YouTube bij de reacties gekeken maar zag het niet zo snel…
Ja Sweet Magnolia’s is echt leuk hè! Ik kijk/lees veel horror maar vond deze serie verrassend leuk.
Ik snap niet dat ik al bij aflevering 5 ben van Sweet Magnolias want het is echt saai? Terwijl I love saai. Maar goed, blijkbaar toch niet saai genoeg want ik blijf wel kijken. Ach toch nog maar een paar afleveringen te gaan
Is dit een hele spannende/horror achtige serie? Ik ben echt op zoek naar iets engs om te bingen.
Het is niet eng, maar een beetje duister/comedy
Verhaal is dat de duivel vakantie wil nemen en naar LA gaat. Ik vind het heel leuk!
Even filteren op misdaad docu’s? Er zijn zoveel van dat soort docufilms/docuseries op netflix
Nee ik zou het eerder beschrijven als Bones met een duivels tintje. Ik vind het wel echt een hele leuke serie. Heb nooit willen kijken, maar twee weken geleden in mijn week vakantie toch gezwicht. Heb alle seizoenen in die ene week gekeken en verder niks uitgevoerd
Ik vind trouwens Glitch echt heel goed. Hoop dat je deze serie nog niet kent dan, staat op Netflix. Verder The Haunting of Hill House, zó goed maar ken je waarschijnlijk al. Slasher (seizoen 1) zul je denk ik ook wel goed vinden.
Verder vind ik I Am Zombie en Santa Clarita Diet zó zó goed maar is ook weer humor/duister
Die ken ik wel! (Glitch) En vond ik inderdaad heel goed.
Ik ben nadat ik die serie af had begonnen aan The X Files, waar ik om een of andere reden ook nooit naar had gekeken, en dat vond ik ook geweldig.
Santa Clarita Diet ook gezien, loved it!
I am zombie nog niet!
Ga eerst beginnen aan ‘Lucifer’ dan! Benieuwd:D
Hill House en Slasher ook gezien. Daarom ben ik zo hongerig naar iets nieuws wat ik gemist heb want t meeste heb ik al gezien…begin me nu ook af te vragen waar ik de tijd vandaan haal
Ah top! Ik hoop dat je het ook zo leuk gaat vinden. Laat nog maar weten
Ja doe ik!!!