Ik kijk please like me maar die hoofdrolspeler is echt overuidelijk ouder dan 20 en dat is natuurlijk normaal, maar in deze serie had het echt niet gehoeven
Omg the kissing booth 2 staat erop!! Vreselijk verhaal vast maar sowieso kijken!
Verhaal doer er niet echt toe bij dit soort films toch? Heb ook zin om te kijken!!!
Precies gewoon lekker tijdverdrijf, ik ga maar meteen kijken want vakantieee
Seizoen 4 van the bold type staat op prime
Indian Matchmaking is echt een pareltje. Grappig om te zien hoe zoān dametje mensen aan elkaar gaat koppelen. En al die mensen met 1347282 eisen en verwachtingen. Love it.
Ik zag gister de eerste twee afleveringen, maar man wat is die ene advocate(?) vervelend zeg echt onuitstaanbaar.
Jaaa haha. High maintenance, arrogant, allerlei eisen, negatief. Maar komt ook door haar moeder volgens mij: āMinimaal drie opleidingen. En nooit lager dan een 10 thuiskomenā. Moeilijk om dan normaal op te groeien.
Gaat ook niet veranderen
En als de ouders van haar potentiƫle man ook eisen gaan stellen gaat het helemaal nooit lukken, dan is zij ook niet goed genoeg
Ben benieuwd of ze een match gaat vinden!
Heeft iemand Stateless al gezien? En is t wat?
Omg dit ga ik vanavond kijken, ZIN IN
Jaaaa zeker een aanrader.
Ik ben begonnen aan the sinner, iemand had dat einde al gespoild en ik wilde t even lezen maar ik kan de post niet vinden⦠wie was dat?
Echt een saai seizoen maar las dat ze āt einde niet meer konden filmen ivm corona dus het voelt niet af
Zo ik heb deze ook even gebinged in 2 weken en ik ben er helemaal vol van gewoon. Wat een steengoede serie zeg. En nu heb ik ook de hele tijd muziek van Kate Bush in mn hoofd
Iemand een idee waar ik nog Greys Anatomy seizoen 16 kan kijken? Ben pas net klaar met 15 en heb het dus gemist op tv
Volgens mij staat het op Amazon Prime, maar heb ik zelf niet, dus weet het niet zeker
Nope.
Gaat ook nog wel even duren denken. Dat seizoen is pas net uitgezonden en is vanwege corona ook niet compleet.
Deze heb ik gister gekeken haha. Lekker alleen thuis met allemaal snacks op me heen. Ik voel me ook zo oud nu als ik kijk naar van die tieners die dan elkaar helemaal āthe oneā vinden en true love. En dan denk ik echt, ja het kĆ”n, maar waarschijnlijk groeien jullie uit elkaarš