Welke docu was dat?
@Amandelbloesem De ketting begon dus altijd bij Egon. Hij was gewoon de eerste die hem had en hij is degene die de boodschap van reizigers beschermen ook doorgeeft aan Hannah waardoor iedereen hem te horen krijgt. Ten minste hij was de eerste die dat zei toch? Hij wordt pas later uit zijn tijd gehaald. Dus dat geven van die ketting is voor hem nog zijn orginele tijd. Alleen Hannah is in de verkeerde tijd waardoor het bij alle anderen terecht komt.
Toevallig vorige week begonnen aan Lucifer en zit nu al in seizoen 2. Je moet wel over de hoofdpersonage kunnen maar ik vind âm geweldig
Ik ging even op zoek of âlittle fires everywhereâ (Amazon prime) al was getipt. Love it! Echt een boeiende, mooie serie. Lastig om te omschrijven, maar lang geleden dat ik meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken van een serie.
Ik heb een paar jaar (?) geleden This is us gekeken en ik vond het echt zooo mooi. Maar ook wel heftig want bijna bij elke aflevering zat ik te janken haha. Ik heb het volgens mij nooit helemaal af gekeken omdat ik dan toch vaak iets luchtigers wilde zien.
Kijkt er nog iemand the 100? Ik vond de laatste aflevering echt heel goed maar ik snap er eigenlijk maar weinig van. Op Facebook lees ik veel dat iedereen nu alles snapt en het verhaal veel duidelijker is maar??? Ik heb afgelopen seizoenen niet echt heel goed opgelet daar gaat het misschien mis
Ik vind dit serieus nog steeds jammer. Volgens mij ging ik dit vorig jaar voorjaar/zomer kijken en ik was er heeeelemaal weg van, de eerste seizoenen zijn zo goed. Maar toen ze terug naar het spaceship moesen en met die nieuwe wereld etc, ik snapte er helemaal niks meer van en vond het allemaal zo vergezocht (ha lol). Misschien ga ik het toch weer allemaal opnieuw kijken.
Sorry je hebt niks aan deze reactie.
Ze hadden moeten stoppen na t cryo seizoen. Wat een gelul nu
Vanaf zaterdag nieuw seizoen Suits!
Ik jank nog steeds dat ze The OA hebben gecancelled. Die serie was zo ziek goed en het eindigt met een HUGE cliffhanger die voor eeuwig een cliffhanger zal blijven
@Luzarl ik vond de eeste seizoenen ook echt helemaal geweldig en nu niks meer. Maar toch heeft elke aflevering iets waardoor ik blijf kijken haha
Door jouw berichtje ben ik nu aan Glitch begonnen! Had ik nog niet gezien en hou wel echt van de overige series die je noemt. Ben benieuwd
Is het echt officieel gecanceld? Ik had altijd nog de hoop dat het toch nog terug kwam.
Eigenlijk zouden ze dan nu maar gewoon moeten vertellen hoe het af zou lopen.
Ja ik vond het ook steeds beter worden, zeker na het eerste seizoen (wat ik al goed vond, maar wel een beetje zo-zo einde).
Het einde is toch trouwens het echte leven? Op die filmset, dan kijk je gewoon naar hoe zij the OA aan het opnemen zijn en in die dimensie terecht is gekomen. Of bedoel je echt âwaarom kunnen ze dimensiereizenâ etc?
@Swelgje Het is wel echt gecanceld. Alleen was er heel veel weerstand tegen maar heb geen goede hoop dat dat nog wat oplevert
Vind het zoân goede serie.
Ja dat was t einde inderdaad, maar dat leverde nog meer vragen op, zoveel losse eindes en potentie voor een 3e seizoen:(
Zonde. Ik vind Netflix de laatste tijd niet zoveel meer aan.
Ben nu op Amazon begonnen aan the Terror. Lijkt veel belovend.
Wat leuk om te horen zeg! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik hou wel van wat duistere / horror series (Glitch is niet echt horror).
Ik ben begonnen met Dark, maar er zijn zoveel verhaallijnen en alles is nog zo vaag, dat ik telkens afgeleid raak. Het kan me nog niet heel erg boeien, ben nu bij seizoen 1 afl 4. Doorkijken�
Ja, ik ben net ook begonnen en het is verwarrend en zit aan aflevering 6. Er wordt wel meer duidelijk dus ik zou zeggen blijven kijken.
Good Girls seizoen 3 komt er binnenkort aan op Netflix, net als het laatste seizoen van Greenleaf.