Series & Netflix #2

Aflevering 1 seizoen 3 the Dark :exploding_head: trouwens de intro van the dark :heart::heart::heart: Ik sla altijd elke intro over maar deze serie kijk en luister ik em elke keer.

3 likes

volgens mij vertelde hij dat de fbi eraan kwam, daardoor ging Beth ook “ineens” daarheen

oja dat was Jonas in 1898! Die zei dat hij alt Martha nooit had ontmoet terwijl Martha daar net heen was gekomen nadat ze Jonas had meegenomen tijdens de apocalyps wat dus weer was nadat Jonas Martha had leren kennen nadat hij meegenomen was. Ik krijg gewoon koppijn als ik aan dit stuk denk, zo ingewikkeld

1 like

Bevalt tot nu toe goed :grin:! Heb het eerste seizoen nu af (al is dat ook niet zo’n prestatie omdat er maar 6 afleveringen zijn).

1 like

Jeej er is een nieuw seizoen online van How to Sell Drugs Online (Fast). :partying_face:

1 like

Is queen of the south de moeite waard? De omschrijving spreekt me wel aan maar de trailer en deel van de eerste aflevering nog niet zo.

Ik heb good girls in 3 dagen uit :frowning:

6 likes

Ik ben hier toevallig laatst aan begonnen. Ik vind 'm wel oké, niet heel spectaculair. Maar kijkt op zich wel lekker weg.

Ah thanks, dan ga ik iets anders kijken!

Wat leuk om te horen zeg!

Ik vond vooral de verhaallijn van Kate, James en Sarah heel mooi om te volgen in het 1e seizoen! Niemand zit fout natuurlijk maar ik stond heel erg aan Kate’s kant.

Zondag komt her nieuwe seizoen erop.

2 likes

Ja gelukkig maar!!! Echt een leuke serie

2 likes

Omg for realzzzzz

2 likes

Ik kijk nu op Netflix naar Indian Matchmaking en ik vind het echt een leuke datingshow!

2 likes

Zoooo die voorste rij is nieuw dus. Best veel weg van de oude cast. Zo te zien zijn zo ongeveer mn opties voor ships ook verdwenen. Carla is weg, lu en dr broer zijn weg, mmm nadia is ook pleite, met wie zou guzman zich nu gaan vermaken?

En het gebrek aan Polo is dan wel weer goed nieuws.

1 like

Als je niet in katzwijm valt voor francisco of carlos lijkt het me weinig boeiend verder.

Of je afvraagt welke lipkleur alba het volgend seizoen op heeft, waarvan je vervolgens vindt dat je die ook MOET hebben.

2 likes

Heeelemaal mee eens, ze is inderdaad prachtig en alles staat haar ook. Ik weet nog toen ik het 1e seizoen keek dat ik me scheel heb gezocht om precies zo’n lipkleur te vinden. En ze praat ook zo mooi. En ik word gewoon zwak in mn lichaam als ik francisco zie en hoor praten. Is voor mij net genoeg om het te blijven kijken. Maar kan me heel goed voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is.

1 like

Ik heb haar lipstick nog steeds niet gevonden.

Welke ben je naar op zoek? Die meer paarsige of meer rood?

1 like

Die wijnrode, ik heb een paar opties Dose of Colors Merlot en Bourjouis grand cru. Die komen het meest in de buurt.