Thanks! We hebben nu via m’n ouders de Ziggo app, super fijn!
Mwa half, ligt in het verlengde ervan. Charles zei dat het hem niet uit maakt of klanten bij het zijne of millenial zaten omdat het aan het einde toch beide van hem was. Dat vond liza egoïstisch
Huh ik heb net la casa de papel afgekeken denk ik?? Wat een raar seizoen? En maar zo kort?
Edit: oh nee toch niet. Vind het maar raar haha
Hahs ben daar zo mee eens. Ik had niet helemaal door dat ik de laatste aflevering aan het bekijken was. Echt een domper.
Het was toch niet de laatste aflevering. Maar die ene met de witte vlag. Ik dacht al wat een abrupt einde??
huh haha ik had dat ook! hij speelde niet automatisch verder na afl 6 waardoor ik dacht dat het klaar was. Maar er zijn dus 8 afleveringen.
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt helemaal oplet, maar ik ben wel verder aan het kijken
hier hetzelfde, heb er een beetje een “been there done that” gevoel bij.
edit: ok het einde was wel spannend!
Dit vind ik inderdaad juist bijdragen aan het realistische effect van de serie! Gevangenen kijken niet echt naar politiek correct taalgebruik vermoed ik, en ze verzinnen allerlei bijnamen en beledigingen voor elkaar (en voor zichzelf). Dit beeld kreeg ik tenminste uit docu’s.
Ja haha, het was mij niet opgevallen (versta geen Spaans) maar ze houden duidelijk wel rekening met mensen die eventueel aanstoot zouden nemen aan zo’n uitspraak.
Heb bij andere series ook wel gemerkt dat ze erotische grapjes heel anders vertalen. Dat vind ik erg preuts.
Voor mensen die ook Dark kijken en het soms ook niet meer weten:
Heb nog niet gekeken of er spoilers in staan. (Oh, die staan keurig vermeld)
Het nieuwe seizoen van Veronica Mars staat online! Jammer genoeg maar 8 afleveringen
Ik heb dus per ongeluk een spoiler gelezen.
Alleen lezen als je heel het nieuwe seizoen hebt gezien
Omg, Logan.
Edit: Al zou het me niet verbazen als ze hem in een eventueel nieuw seizoen weer tot leven wekken.
Edit 2: O, laat maar: https://tvline.com/2019/07/22/veronica-mars-logan-dies-season-4-finale-rob-thomas-interview/
Man daar ergerde ik me zo aan, grootste lafaard tijdens de overval en dan zo stoer staan vertellen.
Ik vind La Casa De Papel een beetje tegenvallen tot nu toe. Wordt het nog een beetje leuker? Heb geen zin om weer een hele gijzeling uit te moeten zitten
waar gaat jouw spoiler over, welke aflevering? ik ben nu net begonnen aan afl 2 van seizoen 3. eindeeeeelijk bijgekeken haha.
afl 1, seizoen 3
het is niet echt een spoiler maar oke. ik moet echt heel erg wennen aan de rol van raquel nu als mede bendelid . went dat snel? haha
en ik vind het zo jammer dat berlin eruit is, hij speelde zoooo goed zijn rol.
ik betwijfel of seizoen 3 even spannend gaat/kan worden als hiervoor… tot nu toe denk ik: mwah
Je spoiler: wacht maar
Het is niet echt een spoiler maar ben nu bij aflevering 3 en vindt het tot nu toe ook tegenvallen.
Ik heb gisteren Stranger Things afgekeken en ik merk dat ik El echt vervelend vind omdat ik Millie Bobby Brown ‘in het echt’ zo irritant en overheersend vind. Ook al speelt ze in de serie een totaal andere rol, ik kan dat toch moeilijk los van elkaar zien.
Waar kijken jullie Veronica Mars?