Series & Netflix #2

Hahaha ik ook :joy:
Ik had haar gewoon niet moeten opzoeken op social media en haar alleen moeten ā€œkennenā€ van haar rol

4 likes

Ja daaaaag ik ga seizoen 4 niet kijken van Stranger Things. Bromance van Steve en Dustin was wel echt top.

1 like

Oh? Ik heb even dr insta gecheckt, maar ik denk dat ik het een beetje gemist heb, wat is er precies zo irritant aan haar IRL? Ik vond haar in de serie altijd al een beetje meh, maar weet niks van haar daarbuiten!

Woaaahhh

13 likes

Waarom niet???

als Hopper echt dood is hoeft het van mij niet meer hoor haha! Hij is echt m’n fave.

4 likes

Ehmm ik vind haar heel erg aandachtstrekkend (wat is hier het goede woord voor?) en veel te aanwezig. Misschien dat je hier wijzer van wordt haha:

3 likes

Ja dat hoop ik haha!

Heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan er niks over vinden:

Iemand die ook benieuwd is naar boekverfilming His Dark Materials?

Moet de boeken al jaren lezen, maar ik ga er binnenkort eindelijk aan beginnen. Er moet al een film van zijn en die moet ontzettend slecht geweest zijn haha. Dit ziet er wel goed uit!

3 likes

Hmm ja moeilijk in te schatten, maar hoop niet dat dat (onbewust) uitmaakt. Als ƩƩn van die jongens constant de aandacht op zich vestigt en door iedereen heen praat, zou ik hem iig ook heel vervelend vinden.

2 likes

Ja ik denk (helaas) dat je wel een punt hebt hoor!

1 like

Ja die film was echt verschrikkelijk! Maar dit ziet er heel erg goed uit.
En veel plezier met de boeken, vond ze echt heel erg goed.

1 like

Casa de papel aflevering 5: Ik snap niet zo goed dat de hele Spaanse bevolking achter de overvallers staan. Ze doen het alleen maar vanuit eigen belang en houden mensen gegijzeld?:face_with_monocle:

Orange is the new black staat online !

8 likes

Spoilers, niet lezen als je Stranger Things seizoen 3 nog wil zien

De ā€˜regel’ bij dit soort series is meestal toch wel dat als er geen lichaam in beeld wordt gebracht, het karakter waarschijnlijk niet dood is. Ik denk zelf dat Hopper om zichzelf te redden die poort door is gegaan, en nu in de upside down zit (en dat Brenner ā€˜the American’ uit de post-credit scene is)

5 likes

Ik hoop het haha!

1 like

Zo, ik ben ook begonnen aan het laatste seizoen van Orange is the new black, ik ben benieuwd!

2 likes

Heeft iemand Greenhouse Academy gekeken? Ben net begonnen aan seizoen 1.

Bleh fuckin Badison🤮

5 likes

Jaaa ik ga straks meteen kijken! ZIN IN!

1 like