Series & Netflix #2

Ik kan met Casa de Papel niet verder want vriend is weg… Dus wanneer iedereen helemaal enthousiast OITNB aan het bingen is, ga ik heerlijk op S2 van Sugar Rush :joy:

Er staat een nieuw seizoen van Workin’ Moms op Netflix!

4 likes

Ik zou hetzelfde hebben als ze een jongen was geweest, dit staat voor mij echt los van haar geslacht. Ik heb zo een hekel aan zulke aandachtstrekkerige mensen :nauseated_face:, dat filmpje kende ik niet maar ik volgde haar lang op social media
Ik heb dit ook ooit gehad met iemand anders, een jongeman, vanuit een film. Zo aandachttrekkerig vergeleken met de groep, vond ik ook al zo irritant (kom even niet op de naam)
Dus voor mij staat dit geheel los van haar geslacht

Ik heb een vraag voor wie wat van Zweden af weet. Ik ben bezig met Bonusfamiljen, en ik verbaas me over hoeveel mensen hierin roken. Ik dacht dat juist in Zweden heel weinig mensen rookten? En is dat “politiek correct” om dit in beeld te laten zien? In Nederland mag dat geloof ik niet? Iemand een idee waarom?

2 likes

Ik heb heel OINTB in 1 dag uitgekeken, was vannacht om 2 uur klaar. Ik vond het eigenlijk wel een goed seizoen vergeleken met de vorige, imo mindere seizoenen.

7 likes

Ik kijk nu OITNB maar manman wat blijft Piper toch een vreselijk irritant personage :rage:

Verder vind ik dit seizoen wel veel beter dan de vorige. Spoilers t/m afl 4: Dooeeei Baddison :raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3: En het deel van ICE is ook wel een goede toevoeging, behalve dat de situatie daar op dit moment nog veel erger is dan de serie laat zien.

1 like

Ik ben deze week begonnen met Vis a Vis, nu bij aflevering 5, en ik vind het leuk tot nu toe! Wel echt lange afleveringen van een uur en een kwartier, dan zet ik het toch minder snel aan als ik even tijd heb.

2 likes

Is dit een beetje hetzelfde als OITNB? Want vind dat echt ruk, maar vind Spaanse series (tis Spaans toch?) vaak wel goed…

Schijnt wel anders te zijn! Ik vind nieuwe seizoen van OITNB echt niks, denk dat ik maar aan die begin.

1 like

Pfff ik heb quicksand gekeken, maar ik kreeg er zo’n naar gevoel van! Zijn er nog anderen die gekeken hebben?

Ik kijk dead to me en het is echt vermakelijk!

5 likes

Ja! Wel al even geleden maar vond de vibe steeds zo naar ofzo haha

Ja zie je, dat gevoel had ik dus ook de hele tijd. Ik dacht dat ik me aanstelde ofzo, maar het gaf me gewoon een naar gevoel als ik een afl gezien had.

1 like

oitnb heb ik ook 2 afl gekeken en vond het niks. vis a vis heb ik snel achter elkaar uit gekeken. Spaanse series vind ik sowieso heel erg leuk!

1 like

Heeft iemand de docu ‘The Great Hack’ op netflix al gezien? Holy fuck :scream::scream: ik wist dat het erg was met Facebook en Cambridge analytica, maar zo erg…

1 like

Kijk Another Life niet! Ik herhaal kijk het niet!
Slecht geacteerd. Waarom dragen ze in de ruimte geen uniformen? De dialogen zijn echt vreselijk. Vrije tijds kleding heel normaal op het ruimteschip. En stelletje tieners lijken het wel en zij moeten de aarde redden? De eerste aflevering was ook meteen de laatste aflevering. Echt zo slecht.

2 likes

Heb net stranger things afgekeken en nu moet ik janken.

Vind het echt geen tof einde zo man. Ik wil zoetsappig :sob:

1 like

Iemand How to get away with murder gezien? Ik zit in seizoen 2 maar ik hoopte eigenlijk dat er een eind aan kwam. Het is zo langdradig, ongeloofwaardig hoe een advocaat met zaken omgaat.

Same. Was ook blij toen het na seizoen 2 niet meer volledig om haar draaide. Vind haar zo vermoeiend.
Ben nu bij aflevering 8. Denk dat ik maandag het hele seizoen wel uitgekeken heb (iets met ook nog moeten werken en mezelf nuttig laten zijn, haha)

1 like

Geen idee, ik heb dat nooit gezien! OINTB is een beetje comedy/grappig achtig toch of zeg ik nu iets heel raars? Dat is vis a vis iig niet