Series & Netflix #2

Geen idee, ik heb dat nooit gezien! OINTB is een beetje comedy/grappig achtig toch of zeg ik nu iets heel raars? Dat is vis a vis iig niet

Ik ben het ook aan het kijken maar vind het soms wel lastig te volgen omdat ik de achtergrondinformatie niet echt heb :confused: ik ben nu iets voorbij die rechtszaak maar snap ook niet of zij voor of tegen cambridge analytica of facebook getuigt?

Stranger Things

Je hebt hem ook niet dood zien gaan en de Russen in die pakken wel. Je weet wat ze zeggen over ‘geen lichaam is geen zekerheid over de dood’ in series en films. En je zag hem ook niet meer naast die generator of wat het ook was staan toen Joyce de schakelaars omhaalde. Hij is vast snel de ladder afgegaan en toen gevangen genomen door de Russen! Dat zou ook een goede katalysator zijn voor Eleven en Joyce om weer terug te keren naar Hawkins - ze moeten de krachten bundelen om Hopper te redden.

Lekker late reactie maar heb vandaag pas het seizoen afgekeken.

4 likes

Die Brittany Kaiser? Die getuigde volgens mij als ex-werknemer tegen cambridge analytica omdat CA vermoedelijk ‘illegaal’ facebook gegevens gebruikte

1 like

Leuker!! Bij OITNB ben ik na een seizoen afgehaakt, maar Vis a vis ben ik nu aan het binge watchen!

2 likes

Ik heb net de eerste aflevering van het laatste seizoen oitnb gekeken en ik merk dat ik er een beetje moe van word
 weeeeer dezelfde soort intriges zoals nu Badison en dat gezeik met die telefoon en drugs en corrupte hellman. Weinig vernieuwing. is het hele seizoen zo?

Er zitten ook wel nieuwe verhaallijnen in. Ik vind het seizoen best leuk. Wel vind ik het net zoals vorig seizoen vooral gaan over hoe kut en corrupt het systeem is, waar het de eerste seizoenen meer ging over hoe vrouwen in een gevangenis er het beste van proberen te maken en ook momenten van geluk meemaken.
Schijtirritant trouwens dat final season steeds in beeld

4 likes

Ja dit is het laatste seizoen Oitnb. Ik vind dit seizoen wel een stuk beter als seizoen 6. Het is lang niet zo goed als seizoen 1 t/m 3 maar iig niet zo saai als vorig seizoen. Ik ben nu bij het begin van aflevering 10🙊.

2 likes

Oh jij hebt het dus al helemaal uitgekeken?

Het is inderdaad anders, zoals hierboven gezegd is. Ik hou persoonlijk van oitnb, maar Vis a Vis vind ik nog leuker. Het is een beetje een kwestie van appels met peren vergelijken, denk ik. Vis a Vis is misschien iets toegankelijker voor iemand die het in eerste instantie niks lijkt. Een vriendin van mij haat gevangenisseries en kijkt nu toch ook, terwijl ze ointb niet leuk vond.

Fuuuuuuuck ik had zo’n zin om vandaag na werk eindelijk oitnb te gaan kijken. Heeft Ziggo fakking storing. Eerst zou het vanmiddag opgelost zijn, maar kreeg net bericht dat het pas maandag opgelost is wrs. Ben na werk super skeer buiten de Starbucks gaan zitten om twee afl te downloaden maar ben nu al verdrietig dat ik daarna niet gewoon door kan kijken.

Ik vind het zo sneu dat ze tegenwoordig wat stiller is in interviews omdat iedereen overal riep dat ze irri was. Oke ze was wat overheersend maar ze was nog een kind.

Edit : Oh dit klinkt net alsof ik jou nu afkeur haha. Ik vond haar zelf ook irri. Alleen ik vind het sneu dat iedereen dat comment onder de youtube videos. Hier op t forum vind ik het genuanceerder plus ze kan geen nederlands hahaah

3 likes

Ik heb ook ziggo maar geen storing (tenminste heb internet?)
Had vrijdagavond wel heel even storing, baalde al flink want wilde toen dus net aan oitnb beginnen. Duurde gelukkig maar half uurtje. Valt me trouwens op dat ziggo echt ontiegelijk vaak storing heeft. Word er langzamerhand beetje moet van. Maar goed, dat is een andere discussie.

Die nieuwe netflix film met Zac Efron als Ted Bundy is echt niks.

Vond hem in vergelijking met de echte documentaire die ook op Netflix staan, echt minder inderdaad. Je gaat dan onbewust steeds dingen vergelijken ook.

Die wil ik wel nog zien! Gaf Zac toch nog even voordeel van de twijfel :joy:

Oh ik ben hier super benieuwd naar!
Ik heb de film gezien, die ik oorspronkelijk mooi vond. Daarna de trilogie gelezen, vond ik echt práchtig. Toen vond ik de film wel stom
 Ben echt heel benieuwd hier naar en ook leuke acteurs/actrices :heart_eyes:

1 like

Net the last czars uitgekeken en eerder deze maand ook al the crown, ik ben in m’n monarchie periode haha

Is wel een aanrader, ook heel toegankelijk voor mensen zonder voorkennis over de tsaren (zoals ik)

1 like

Ik ben aan Vis a Vis begonnen, tot nu toe erg goed! Pakt me beter dan ‘t laatste seizoen van OINTB.

Ik vond vis a vis echt met de aflevering slechter worden, tot halverwege was het spannend en daarna vond ik het steeds ongeloofwaardiger worden. Heb het daarom ook maar bij seizoen 1 gelaten