Series & Netflix #2

Oh jeetje klinkt heftig. Hij staat op m’n lijstje maar weet niet of ik het trek om te kijken.

1 like

Die ene over Tsjernobyl waar t hele topic over gaat, weet de naam niet

:cautious:

3 likes

Wat?

Ja die serie van HBO toch, wacht nu op de laatste aflevering.:smiley: Maar dacht dat er nog in dit topic over een andere docu werd gesproken

Ohhh nee klopt!!! Die ja. Die heb je dan al gezien, haha. Volgens mij ging het alleen daarom

1 like

Ik dacht dat je een grapje maakte. Die serie heet Chernobyl.

1 like

Nee haha echt niet! Had niet zo opgelet, maar kon het ook niet zo snel terugvinden.

1 like

the bridge @HvO staat op mijn lijst

nu ga ik beginnen aan Sorjonen, iemand van hier gezien?
vriendin raadde het aan

2 likes

Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen gezien maar ik kwam er niet echt ik dus ben afgehaakt. Maar misschien moet ik het toch nog maar eens een kans geven.

1 like

Seizoen 2 van The Rain gezien… bleef spannend tot het eind :sob:

Sorjonen is een beetje vreemd en ruig maar ik heb het zelf met plezier gekeken!

1 like

Always Be My Maybe is best een leuke romcom :slightly_smiling_face:
Leuke personages, geen rare seksistische dingen en ik word altijd blij van meer Aziatische representatie in films.

2 likes

When they see us, ik denk dat er maar weinig (eigenlijk vrijwel zeker er niets) aan toe is gevoegd om het verhaal ‘aan te dikken’ en het beter te verkopen. En dat is nu ook juist de kracht ten opzichte van andere verfilmde drama’s.

Wat een haken en ogen zitten er binnen het Amerikaanse strafsysteem. Dat vijf tiener veroordeeld kunnen worden waarbij al het bewijs ontbreekt. Mensonterend.

Ik ben de komende dagen sowieso boos. Wat een (gegronde) aanslag ook op het vertrouwen van de Afro Amerikanen in de politie en het systeem. Het is echt te belachelijk voor woorden dat zoiets kan gebeuren. Ik ben echt in shock.

4 likes

Ik moet When They See Us nog kijken, maar had dit artikel al gelezen erover, vond dat al heftig:

Gatver kijkt iemand Zone Blanche? Kon er vannacht niet van slapen en dat heb ik nie snel (maar misschien stel ik me aan?). Vind het meer horror dan thriller, terwijl ie vgm als thriller wordt gelinkt.

Ik vind m ook wat weg hebben van The Ritual

Ik heb hem gezien, wist van te voren helemaal niet wat voor soort film het was maar ik vond hem vooral heel naar en moest best wel vaak wegkijken. Vond hem niet perse heel spannend

1 like

Waar heb je dit gedownload? Wil hem ook graag zien!

Ik kijk m ook op Netflix, bij mij staat ie gewoon in t Frans? Wel vreemde vertaling van wit naar zwart… lol
Ben benieuwd wat je ervan vindt!

ik kijk het nu ook, moet er wel echt mijn focus bijhouden merk ik