Series & Netflix #2

Ook in Pretty Little Liars volgens mij

3 likes

Eerste twee afl van oitnb

Samenvatting

Ik vind het ergens wel goed dat het echt een aaneenschakeling is van seksuele intimidatie, seksisme en racisme (hoewel daar ben ik nog niet uit, dat haar aanraken was natuurlijk niet oké maar niet direct racistisch) want that’s life, maar het is wel het een na het ander. Het draait wel heel erg daar om ofzo. Ik ben amgibu. Ik vond dat stukje waar die guard dat bolletje in Vause dr keel duwt wel weer heel naar. En de dingen die hij tegen haar zegt, ik hoop dat hij zn lesje nog leert.

Dat was het dan oitnb afgekeken :sob:

1 like

Ik ben Vis a Vis aan het kijken. Ik vond het eerst heel erg leuk, maar ik ben ondertussen bij aflevering 10 van seizoen 1 en ik begin het nu wel behoorlijk ongeloofwaardig te vinden allemaal. Ook vind ik de afleveringen erg lang, ik kijk ze meestal in 2 of 3 delen. Maar dit seizoen ga ik wel afkijken, daarna zie ik wel verder.

Edit: Ik lees nu dit topic terug en zie dat @Alchemy eigenlijk bijna hetzelfde zegt :smiley:

Haha ja ik stond er niet bij stil dat dit blijkbaar geen algemene kennis is.
In the Americans komt het ook voor

1 like

JA! In het begin denk je nog oh goeie serie, en met de aflevering wordt het belachelijker, ze wilden teveel plottwists denk ik

Mwuh, ik had door de trailer veel zin in Another Life (sci-fi serie) maar ik zit er 3 afleveringen in, en kan wel janken om hoe slecht het is.
Echt geen aanrader.

Ik vond het acteerwerk echt enorm tegenvallen. Het hoofdpersonage kon me niet meekrijgen in het hele verhaal, vond haar gezichtsuitdrukkingen heel erg irritant.

Heb Oitnb uitgekeken, vond het wel een oké seizoen. Ik wil nu aan vis a vis beginnen al vind ik het wel een nadeel dat het een Spaanse serie is. Vind ik vrij irritant om aan te horen. Ik kijk eigenlijk het liefst gewoon Amerikaans Engelse series. Kan me al storen aan Brits Engels. Hopelijk lijkt het niet op la casa, wat vond ik dat oersaai. Kwam er niet doorheen.

1 like

Vanavond wordt de laatste aflevering van jane the virgin uitgezonden in Amerika. Gelukkig wel een 2 uur durende finale.

Ik ben hier nog niet klaar voor :cry:

@Xiomara Jij zal het ook wel moeilijk hebben. Ik ga van je laatste acteerkunsten genieten :heart:

3 likes

OMG Jaa las het net. Ik dacht we hebben nog 2 weken… maar het wordt dus een 2 uur durende season finale :sob: weet niet of ik al ready ben hoor. Ben wel heeeel benieuwd.

1 like

Nou ik ben sowieso niet ready! Moest vorige week zelfs huilen om een scene. Welke dus niet zielig was :rofl: . What’s wrong with me. Hahah

Wanneer ga jij hem kijken?

Haha, ik vond de vorige aflevering zo… snel afgewerkt of zo. Alsof ze geen tijd meer hadden om iets met deze verhaallijn te doen. Maar snap je wel hoor.

Ik denk dat ik 'm ga bewaren voor het weekend (als ik me kan inhouden tenminste). Hopelijk lees ik geen spoilers, al verwacht ik geen heftige dingen :open_mouth: wil het wel goed kunnen afsluiten hahahh

Jaa inderdaad!

vooral de verhaallijn van Michael. Heel raar vond ik dat. Ik vind het wel heel leuk dat louisa nu aan de goede kant stond

maar ik moest dus huilen bij het stuk dat Jane hoorde voor hoeveel geld haar boek was geveild, makes no sense dat ik daar emo van werd haha

Ben ook bang voor spoilers online. Wil eigenlijk het liefst morgenavond kijken maar dan heb ik al plannen. Baal ik stiekem wel een beetje van haha. Zo erg :crazy_face:

1 like

Ik hoop zo dat het snel op Netflix komt : (

Vond oitnb verrassend leuk alleen heb het veel te snel gekeken en nu heb ik niks meer

2 likes

Ik loop natuurlijk hopeloos achter, ben nu bij de laatste aflevering van seizoen 4 van OITNB. Ik zit echt zo: :scream:

S4 afl 13

Poussey is dood. Vind het echt erg

6 likes

Same. Had de eerste 6 seizoenen binnen anderhalve maand uitgekeken. Seizoen 7 binnen 4 dagen, oeps.

Er waren hier toch meer mensen die ook nog steeds Videoland hadden zonder te betalen? Ik nu opeens ook, m’n abo hoorde op 28 juli te stoppen en dat staat ook nog steeds bij mijn instellingen, maar ik kom er nu achter dat ik nog gewoon alles kan kijken :joy:

Heb laatst de hele Amerikaanse Temptation Island gezien, vond het veel leuker en serieuzer dan de NLse! Nu wel meteen de nieuwe Nederlandse aflevering kijken though, haha. En op Netflix ben ik nu uiteraard met OITNB bezig, net over de helft. Als ik daarmee klaar ben ga ik weer Casa de Papel kijken.

Zojuist OITNB uitgekeken en vond het best een goed seizoen, wel één van de betere.

maar ik blijf toch met best veel vragen achter?

Nu snel op zoek naar een nieuwe serie, iemand tips? Is ‘Chernobyl’ een aanrader?

2 likes