Ja ik vond het wel boeiend! Want ik wist er eigenlijk heel weinig vanaf, en het wordt heel gedetailleerd weergegeven. Is niet echt een serie, meer een docuserie.
Ja, zeker kijken! Heel interessant en ontzettend goed gemaakt. Veel mensen vinden het al de beste serie van 2019.
De serie heeft inderdaad ook echt een mega hoog cijfer op IMDB
In mijn hoofd waren er negen afleveringen in seizoen drie van Casa, ik had er dus nog een verwacht (net acht gezien) en nu baal ik. Ik wil meeeeerr.
Ik ben hem nu aan het kijken. Was hem aan het zoeken op Netflix, maar hij staat bij Ziggo bij de HBO series.
Even, hoe die hoofdprofessor(?) eigenwijs door blijft gaan, terwijl medewerkers zeggen dat de reactor ontploft is
handmaids tale s3e11
Omg deze aflevering
Die inrekening van mr. Waterford, hebben ze dit expres zo lang laten duren En tergend gemaakt zodat het moment nog fantastischer was
Edit: oh ik vergat nog kate bush
Ja omg, ik heb hem net afgekeken en
Blurren gaat fout - Handmaid's Tale S03E11
geef me de laatste twee afleveringen NU, zo benieuwd hoe het nu afloopt met dat vliegtuig en de kinderen!
En met de Waterfords eigenlijk ook wel, mijn vriend zei “zouden ze nu niet bijna Canada ingereden zijn, omdat Tuello ook met de auto was?” en ik zei tegelijkertijd “het zou wat zijn als ze hem nu zouden arresteren!” haha!
Zo mooi gefilmd ook weer - de auto van de Waterfords en dat deel bij de Jezebels en dat laatste stukje met de muziek en dat opruimen… Prachtig gedaan!
Supergoede serie, Chernobyl. Ik heb gehoord dat Rusland het niet eens is met de weergave van feiten in de serie en nu een eigen serie gaat uitbrengen. Daar ben ik wel benieuwd naar, denk dat de serie zelf weinig boeiend gaat zijn, maar vraag me wel af hoe zij het zien.
Als Russin wil ik even inbrengen: niet hoe “zij” ( De RuSsEn) er over denken, maar hoe de regering er over “denkt”.
Uiteraard wat ik bedoel, wat de Russische politiek “correcte” versie is
The Letdown vond ik ook leuk! Enigszins zelfde categorie : )
Jaa!
Echt zitten janken bij de series finale van Jane the Virgin
Het is goed zo
Ik ga nu beginnen aan de laatste aflevering van OITNB, ik wil niet dat het stopt!
Vond dit seizoen tot nu toe écht goed.
Ahhh ik ga m zo kijken ben heel benieuwd! Vond de rest van dit seizoen namelijk echt meh in vergelijking met de rest.
Ze gaan door t/m seizoen 4 las ik gisteren. Geen idee hoe ze dit vorm gaan geven ook, de eerste 2 seizoenen gingen immers om Hannah
Ik ben aan seizoen 3 van Casa begonnen en ben echt positief verrast! Was echt beetje bang voor een saai seizoen met alleen maar vluchten.
Oh nu ben ik heel benieuwd, maar moet nog 5 afleveringen kijken. Ga ik vandaag doen nu wil ik ook het eind weten.