Series & Netflix #2

Helemaal mee eens!!! En als ik het me goed herinner ben jij pro josh toch?? Ik kreeg deze afl wel weer echt good josh vibes, ik wil hun gewoon weer samen zien :pleading_face:. En yessss dat stukje mer Diana, genieten!

1 like

Younger s06e8

jaaa ik hoop echt dat ze weer bij elkaar komen! Vond dat telefoongesprek echt lief

1 like

Admin2 was even met autootjes in de modder aan het spelen (Fursten Forest).

Zal eens kijken of ik hier wat op kan vinden - klinkt als een theming issue (vormgevingsregels). Geen garantie alleen!

Ninja-edit: die link is suf. Gewoon met eigen autootje offroad rondgeknord.

2 likes

Nee er is nog een season finale aanstaande woensdag!

Ben nu deze aan het netflixen

Ben pas 20 minuten bezig maar ik word hier zo naar van

Edit: het is een docu over seksueel misbruik

Ik vond het nieuwe seizoen van black mirror tegenvallen! Had er meer van verwacht.

Heel black mirror? Of wat?

Ohhh nee ik bedoelde alleen dit seizoen haha, zal ik er even bij zetten.

Oh ja dit seizoen was slecht en kort :frowning:

Ja idd! Ik vond alleen de eerste aflevering goed, de rest vond ik een beetje saai eigenlijk haha. Alle andere seizoenen zijn wel echt geweldig! Vandaar dat ik deze ook maar mehh vond haha

Iemand al the family gezien? Aanrader als je van religie/sekte en complottheorieƫn houdt

Zo snel al! Ik ga deze week starten dan yaay.

1 like

Ik heb Euphoria volledig af en waaaw wat een serie.

4 likes

Springvloed al gezien? Zelf niet maar kreeg ik als tip laatst.

2 likes

Handmaids tale afl 12

Vond aflevering 11 echt het beste van het seizoen, maar deze ook weer super goed. Hoe denken jullie dat het seizoen gaat eindigen? Ik ben bang dat we er niet achter gaan komen of de kinderen veilig zijn. Maar ik hoop echt van wel haha.

1 like
Handmaids tale S3 aflevering 12

Ik durf er niet op te hopen, maar ik hoop stiekem wel eens op een hele fijne finaleaflevering. Dus de kinderen de grens over en meeslepend en emotionele nasleep.

Maar goed als je de serie kent weet je ook hoe dat ook vaak niet zo gewerkt heeft.

7 likes

Ik ben gisteren begonnen aan Mindhunter. Het thema sprak me erg aan. Maar man… Wat werd er toch snel een date/vriendin geĆÆntroduceerd voor het hoofdpersonage op een saaie en voorspelbare manier! Ze nam meteen bijna de helft van de aflevering in beslag. Ik wilde eigenlijk afhaken, maar ik spoel nu alle stukken door waar zij in beeld is.:sweat_smile:

Ja, staat op Spotify: https://open.spotify.com/playlist/6GXTaKAjmvwIajOl98JLh8 :blush:
Ik luister de soundtrack continue sinds ik klaar ben met het seizoen. Wat een gave serie zeg! Visueel echt prachtig, sterke characters en fijne soundtrack.

1 like

After life
Safe
You
Sex Education

Allemaal Netflix

Ik vond het niet perse naar of eng, maar wel heel heftig. Er komt wel veel drugsgebruik en seks in voor (en strong language haha). Ik vond het een stuk donkerder dan bijvoorbeeld 13 Reasons Why maar ook veel sterker. Het is echt een goede mini-serie.

2 likes