Series & Netflix #2

Nieuwe buren
Jane the virgin
Dynasty
Grace and frankie

Wat serieuzer:
Orphan black (favoriet!!)
How to get away with murder
The bridge

Undercover misschien? Sluit aan bij de andere nl series.
En trinkets kijkt ook makkelijk weg (meer Amerikaans high school).

Ohh spannend! Ik ben benieuwd. Ik heb echt een zwak ontwikkeld voor Spaanse series.

Vandaag heb ik La Chicas de Cables uitgekeken. Aantal afleveringen viel mij tegen.
Voor de rest keek het weer lekker weg. Fransisco :heart_eyes:

Spoiler eind:

en wat verschrikkelijk dat Angeles doodgaat

2 likes

Ik vond het vergelijkbaar met Skins, weet niet of je die serie gezien hebt? En ja veel seks, drugs en soms wel heel donkere afleveringen.
Maar het is zo goed gebracht en de acteurs spelen hun rollen zeer overtuigend. Ik kan alleszins niet wachten tot het tweede seizoen.

1 like

@Nikkie86 @Broodrooster en andere Vis a Vis enthousiastelingen

Mocht iemand hier Spaans kunnen verstaan… pb voor een link naar seizoen 3 en 4 van Vis a Vis zonder ondertiteling

2 likes

Hahaha helaas! Ik versta ongeveer de helft, maar ik heb toch alles gezien omdat ik zo nieuwsgierig was :sob: Ik kijk dus ook met smart uit naar s3 en s4 op Netflix, aangezien ik dan eindelijk alles snap

To all the boys I’ve loved before vond ik wel vermakelijk.

Beetje late to the party maar ik heb Russian Doll bijna uit en ik vind het echt een leuke serie! Kijkt lekker weg. Vond de eerste aflevering wat minder (vond alle grappen stom), maar ik ben blij dat ik verder gekeken heb!

2 likes

Net klaar met Fleabag kijken en ik vond het zó leuk/goed! Jammer dat er maar twee korte seizoenen zijn.

1 like

Handmaids tale S03E13:

Wat een spannende aflevering. Echt gejankt toen Rebecca werd herenigd met haar vader. Zo blij dat Mrs Waterford ook vervolgd gaat worden! Zo benieuwd naar seizoen 4 nu.

7 likes

Iemand Flack al gezien? Staat ook op npo. Net 2 afleveringen gezien en ik vind het erg leuk tot nu toe! :sunglasses:

Ik begonnen aan The Five. Kan alleen niet vertellen waar het over gaat want dan spoil ik het. Maar het is best een pittige misdaadserie

oh, deze is echt heel goed! Aanrader als je van dit genre houdt

Ik meen van de week hier over een serie te hebben gelezen (of heb ik het gedroomd). Was een docuserie over crime/moord. Iets met een w erin… iemand enig idee waar ik het over heb?

Snel afhaken maar PLL helemaal gekeken? Dat dwingt wel respect af zeg… Ik werd er gestoord van, hoe dat maar voort bleef duren.

6 likes

Maar echt hoor, ook al die totaal absurde plotwendingen, achteraf zo’n kutserie, te veel uren van mijn leven aan verspild (en dan ook nog nabespreken met een vriend die het ook keek, hele whatsappgesprekken met onze theorieĆ«n :joy:)

6 likes

Ik zie nu pas dat er een nieuw seizoen van Derry Girls opstaat! Vind dat echt heerlijk flauwe humor (wisselt wel lekker af met de Handmaids Tale ;))

1 like

Nee weet ik ook nog steeds niet! Moet zeggen dat ik toch wel een beetje benieuwd ben nu… De eerste paar afleveringen vond ik zó leuk maar helaas ging het maar door en door…

1 like

Op een gegeven moment was iedereen A, werd er zot van.

8 likes

Ik was ook een enorm grote fan van Prison Break, ik had de tune als ringtone etc. Maar op een gegeven moment ging dat ook maar door en door. Zo jammer van al die goede series!