Series & Netflix #2

Good girls s2 a5

Oooh jongens i can’t met die vent. Zo sexy, alles wat hij zegt. En die spanning steeds tussen die vrouw en hem. Maar ik word gek van die Mary Pat, die chick moet echt dr muil houden

4 likes

Ja ik vond het ook een toffe serie, zelfs binnen de Scandinavische series anders dan anders

1 like

Zou je de link ook met mij willen delen?

Dat is een hele prestatie, want de Scandinavische series zijn ook wel echt een geval apart :joy: (op een positieve manier)

1 like

Heb je “Time”, the Kalief Browder Story’ gezien op Netflix? Daar ben ik weken van slag van geweest. Heeft duidelijke overeenkomsten met dit verhaal.

3 likes

Nog niet, heb hem meteen aan mijn watchlist toegevoegd. Dank voor de tip!

1 like

Waar kijken jullie chernobyl?

Ik heb net Undercover afgekeken

:broken_heart: Daniëlle :broken_heart:

7 likes

Always be my maybe
Leuke film hoor, romcom met een asian-american twist. Heb me er zeker mee vermaakt! En Keanu :heart_eyes:

When they see us
Tjee wat een mooie miniserie. Vooral afl 4, tranen :cry: Ben diep onder de indruk.

1 like

Ik heb hem gedownload :shushing_face: als je wilt kan ik wel linkjes doorsturen waar je beste kan vinden

Zou je ook naar mij de linkjes willen sturen?

Vandaag aflevering vier gekeken van Chernobyl, hele goede serie inderdaad!

wel echt heeel erg zielig dat stuk met die dieren :sob: ik vond het ook echt zo naar dat die dieren allemaal maar afgeschoten moeten worden omdat ze radioactief zijn, maar dat mensen wel allemaal geëvacueerd worden. Zo egoistisch en verheven van de mens om te bepalen wie of wat het waard is om te blijven leven en wie niet, maar misschien is dit iets voor het onpopulaire meningen topic. Sowieso vind ik het heel bewonderenswaardig dat al die personen meewerken aan het opruimen of het graven, terwijl ze weten dat ze hun dood tegemoet lopen. Vraag me af of dit ook zo in andere landen (Nederland) zou gaan of dat het echt ligt aan de mentaliteit die daar heerste

3 likes

is casa de papel (ofzo) echt de moeite waard? ja???

  • ja
  • nee

0 stemmers

Ja het is wel echt cool, het is een verhaal dat wordt verteld door een hoofdpersonage en ik vind ook alle personages wel heel tof en goed uitgedacht. Het is ook wel spannend en er zitten leuke twists in. Maar ik denk dat je na de eerste afl. wel weet of je het leuk vindt

2 likes

dan ga ik morgen toch even een poging doen! heb behoefte aan ook wat “luchtigs” naast mijn spannende serie haha
en volgens mij is die casa ook wel spannend maar niet eng

Oke ik word nu bang!
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik bedoel ook de 3 vrijwilligers bijvoorbeeld

1 like

Graag!

Weet niet of het spuit elf is maar Good GIRLS seizoen 2 staat op Netflix

2 likes

Meit ik zit al dagen van deze hottie te genieten

19 likes

Mijn enige bijdrage in dit topic so far is dat ik op alle criminelen val :'D

5 likes