Series & Netflix #2

OITNB SE7-E11

Heb denk ik echt elke aflevering tot nu toe moeten huilen. Maar die uitzetting van al die mensen en die kindjes brak echt m’n hart.
M’n man liep binnen toen ik net klaar was met kijken “oei, laatste aflevering?” “Nee ik moet er nog tweeheehee :sleepy:”

10 likes

ja zeker toen de rechter tegen die broer en zus begon. Weten jullie waarom jullie hier zijn? Mijn hart brak

4 likes

Einde

Vond dat wel een best gek einde, alsof zij ineens uit de serie moest ofzo? Sowieso kwam het hele plot een beetje slordig en gehaast over.

Er schijnt nog een seizoen te komen trouwens, waarschijnlijk over de burgeroorlog omdat het daar helemaal aan het einde over ging. Ben ik wel benieuwd naar!

Op aanraden van wat berichtjes hier in dit topic ben ik euphoria gaan kijken, vooral omdat ik skins geweldig vond vroeger! Maar waar ik skins vaak een beetje sarcastisch vond en het idee had dat het heel ver van de realiteit stond had ik dat in het begin ook met euphoria, maar steeds verder de serie in vond ik het toch wel een serie van een ander niveau. Het greep me wel echt en kon er ook wel echt verdrietig van worden. Denk dat het acteerwerk van de karakters daar wel echt mee te maken heeft, vond het echt heel geloofwaardig ondanks dat het verhaal voor mn gevoel wat minder geloofwaardig was.

Even een vraagje over de inhoud in een spoiler

denken jullie dat nate echt verliefd zou zijn op jules? Of puur wraak wil nemen op haar vanwege de tape met zijn vader? En wat vinden jullie van Fezco en hoe denken jullie dat het afloopt met die griezel (mouse) in zn huis toen die gozer dat briefje geld met bloed zag?

1 like

Spoilers einde vis a vis:

jaaa echt he. Ik had het totaal niet verwacht. Ik dacht echt dat zij en die inspecteur een happy einde zouden krijgen of toch meer spanning als Mirlo. Dat van de burgeroorlog kwam ook out of blue zeg

2 likes

Nee thnx. Ben er inmiddels uit. Wrong man
 zo heet de serie.

Waar kijk je dit? Keek op Netflix maar zie ‘m helaas niet.

Videoland!

Oh dat heb ik ook, leuk!

1 like

Weer een jaar wachten op the handmaids tale :disappointed_relieved:

4 likes

Oh ik snap m wel!

1 like

Ik ook hoor. Ben benieuwd naar seizoen 4.

Ik moet ook even bijkomen van de laatste aflevering van the handmaids tale, echt een super goede serie

3 likes

@DeFourneau wel verder kijken hoor, ik vond die vriendin juist echt heel cool!

Geen spoiler, maar wel een mooi beeld dat me opviel in een van de laatste aflevering van The Handmaid’s Tale:

Samenvatting

Melkmeisje van Johannes Vermeer met dat witte kapje naast June met haar witte kapje, heel cool

Ik heb alles gezien, vind het de beste serie ooit. Nu wachten tot het volgende seizoen!

Daarnaast ook Big Little Lies seizoen 1 gezien, ook wel erg tof

17 likes

Bad Moms is echt heerlijk.

2 likes

Ik vind het leuk hoor dat je zwanger bent, maar ik moest echt heel hard lachen omdat je het zelfs in de reactie op een aflevering hebt kunnen verwerken hahaha.

Verder: helemaal mee eens!

Heb undercover in een paar dagen tijd gekeken. Heerlijk, leuke acteurs. Iemand nog vergelijkbare aanraders? Videoland mag ook.
Ik hou wel van Nederlandse series, weet alleen nooit welke ik dan wil kijken haha.

Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar een vriendin tipte Overspel. Is een paar jaar oud en toentertijd geloof ik op tv uitgezonden, maar staat nu ook op Netflix.

1 like

Haha nee joh, is toch mooi :grin:

Dank voor deze tip! Zit nu in aflevering 3, echt een goede en mooie serie inderdaad. Wel deprimerend :persevere: Oh en ik ben een beetje verliefd op Jules.

@Bill als je Skins UK goed vond, vind je dit ook gaaf denk ik!

1 like