Series & Netflix #2

Waar kijk je dit? Keek op Netflix maar zie ‘m helaas niet.

Videoland!

Oh dat heb ik ook, leuk!

1 like

Weer een jaar wachten op the handmaids tale :disappointed_relieved:

4 likes

Oh ik snap m wel!

1 like

Ik ook hoor. Ben benieuwd naar seizoen 4.

Ik moet ook even bijkomen van de laatste aflevering van the handmaids tale, echt een super goede serie

3 likes

@DeFourneau wel verder kijken hoor, ik vond die vriendin juist echt heel cool!

Geen spoiler, maar wel een mooi beeld dat me opviel in een van de laatste aflevering van The Handmaid’s Tale:

Samenvatting

Melkmeisje van Johannes Vermeer met dat witte kapje naast June met haar witte kapje, heel cool

Ik heb alles gezien, vind het de beste serie ooit. Nu wachten tot het volgende seizoen!

Daarnaast ook Big Little Lies seizoen 1 gezien, ook wel erg tof

17 likes

Bad Moms is echt heerlijk.

2 likes

Ik vind het leuk hoor dat je zwanger bent, maar ik moest echt heel hard lachen omdat je het zelfs in de reactie op een aflevering hebt kunnen verwerken hahaha.

Verder: helemaal mee eens!

Heb undercover in een paar dagen tijd gekeken. Heerlijk, leuke acteurs. Iemand nog vergelijkbare aanraders? Videoland mag ook.
Ik hou wel van Nederlandse series, weet alleen nooit welke ik dan wil kijken haha.

Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar een vriendin tipte Overspel. Is een paar jaar oud en toentertijd geloof ik op tv uitgezonden, maar staat nu ook op Netflix.

1 like

Haha nee joh, is toch mooi :grin:

Dank voor deze tip! Zit nu in aflevering 3, echt een goede en mooie serie inderdaad. Wel deprimerend :persevere: Oh en ik ben een beetje verliefd op Jules.

@Bill als je Skins UK goed vond, vind je dit ook gaaf denk ik!

1 like

Denk dan dat je een van de weinigen bent waarbij het idd jouw serie niet is. Vond het meteen vanaf het begin al een hele bijzondere, mooie aangrijpende serie.

1 like

Ik vond het ook he le maal niks. Ben nooit verder gekomen dan aflevering 1

Al je ook geïnteresseerd bent in Belgische series heb ik nog wel wat aanraders voor je:

• Tabula Rasa: psychologische thriller, gaat over een vrouw met amnesia en een verdwijnzaak.
  • Beau Sejour: meisje dat vermoord wordt blijft als schim achter tot ze haar eigen moordzaak kan oplossen.
  • De Dag: Casa de Papel qua stijl, gaat over een bankoverval. Kwam ongeveer gelijktijdig uit, dus is geen afrip ofzo.
  • Code 37: politieserie waarin zedenmisdrijven worden onderzocht. Vrouwelijk hoofdpersonage.
  • Callboys: komische serie die vier gigolo’s volgt.

Deze zijn ook echt aanraders, maar wel heel Vlaams, dus misschien minder toegankelijk:

• Eigen kweek: volgt een boer (en familie) die besluit een wietplantage te beginnen.
  • Van Vlees en Bloed: drama, volgt een familie die een slagerij runt.
  • Het Eiland: iconische Vlaamse serie, komedie rond een aantal typetjes op een kantoor.
3 likes

Kijkt hier iemand toevallig Mindhunter? Seizoen 2 is vandaag op Netflix gekomen, dus dat ga ik dit weekend denk ik bingen.

4 likes

Zodra ik terug ben van Lowlands wordt dat een bingewatch. Zin in!

1 like

Omg ja tabula rasa is echt ziek insane geweldig. Echt ik heb die serie gekeken en @fysicus hier wel 40 berichten gestuurd op insta omdat ik zo in shock was. Echt heel erg goed. Ik vind code 37 ook heel sterk. En ik heb ook alle seizoenen van vermist gekeken. Ookal was dit berichtje niet aan mij, ik ga lekker alles kijken! Coppens ofzo vond ik ook sterk.

2 likes