Series & Netflix #2

Kinderen geen bezwaar is mijn lievelings

Edit: soof!!

1 like

Zie de link tussen Kees en co en 13 van oldenheim ook niet echt, haha. Het ene is extreem slappe comedy, het amdere is serieuze en best zware crimi. Snap niet helemaal waar je naar op zoek bent.

Een leuke Nederlandse serie, precies zoals ze zegt haha

1 like

Sam sam!

1 like

Ik ben hier gister mee begonnen en bijna door seizoen 1 heen. Vind t echt heel interessant.

Ik ben net aan de Netflix docu Diagnosis begonnen, tot nu toe erg interessant. Heeft iemand deze al gezien?

Ben inmiddels klaar met de eerste aflevering en ik vond het erg indrukwekkend, ben benieuwd naar de rest!

Haha Nol & Rietje. Die 2 maakte de serie leuk.

1 like

In de categorie foute crush: looove Guillermo uit 45 revoluciones
Spaans, sinds vorige week op Netflix, kijkt makkelijk weg en gaat over een platenfirma in de sixties.

Hola señor, muy guapo :smirk:

4 likes

la casa de papel afgekeken

hallooo wat een einde man. mijn hart couldn’t handle anymore, zat echt met tranen van verdiet om nairobi en haar zoontje en hoe gebroken de prof daar zo in elkaar zakte toen hij die schoten hoorde, Ă©n dat tegelijkertijd aarghh.
denken jullie dat nairobi dood is hierna?
ben wel benieuwd waar de serie nu naartoe gaat

1 like

Wat gebeurde er ook al weer met Nairobi en haar zoontje? Die gemen detective had hem toch opgespoord en binnen? En toen?
Ik vond de professor trouwens stom en zwak aan het einde. Raar dat hij het geloofde, kon me daar niet in vinden

Nairobi werd aan het raam neer geschoten, maar het is niet duidelijk of ze het overleeft. Het lijkt me best sterk als ze dit overleeft (het zag er toch best serieus uit) en ik vind het altijd wel stoer van series als ze hoofdpersonages laten sterven. Dat maakt het toch een stuk minder voorspelbaar, i.p.v. dat ze de meest onrealistische situaties altijd maar overleven. Maar ik vind Nairobi echt leuk, dus ik zou het ook wel jammer vinden als ze het niet overleeft.

3 likes

Ja ik dacht eigenlijk wel dat ze dood zou zijn hierna. Juist omdat haar wens was om haar zoontje op te zoeken/ nog te zien in haar leven, en dat was dan nu net juist “gelukt” voordat ze werd neergeschoten

@Luzarl o dat had ik helemaal niet eigenlijk, ik snapte zijn reactie volkomen en ikzelf had ook helemaal niet bedacht dat het nep zou zijn en dat ze haar in leven zouden houden haha. Toen ik die schoten hoorde, dacht ik ook echt oh Omg She is gone

3 likes

Maar hij is heel de twee seizoenen zo gehaaid, en dan nu op dit verliest hij het? Ik vind dat ongeloofwaardig
 maar hij is nog niet gepakt toch? Naar dat van Nairobi ben ik wel heel benieuwd! Hoe dat afloopt!

Net eerste aflevering van Euphoria gekeken en ik weet t niet
 Ik denk dat het grote ‘probleem’ is dat ik het zo’n verontrustend gevoel vind dat mijn kinderen in deze wereld opgroeien (al is het in de serie nogal uitvergroot) en ik daar liever van weg kijk. If that makes any sense
 Het geeft echt het lelijkste van onze huidige wereld maximaal in beeld ofzo.

Wel is het echt prachtig in beeld gebracht, maar ik weet niet of ik verder ga kijken.

1 like

Over oitnb;

Ik vind Cal (Pipers broer) echt een ondergewaardeerd personage. Hij zegt echt vaak de waarheid.

13 likes

Ja mee eens!

1 like

Ik ben bij drie en ik vind het ook heftig om te kijken maar ga wel afkijken. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit representatief is voor hoe het echt gaat. Althans alles gebeurt, maar ik geloof niet alles in zo’n kleine kring.

Ik kan niet wachten tot zondagavond. Dan begint eindelijk seizoen 5 van Peaky Blinders op de BBC :heart_eyes:.

3 likes

Ik ben net begonnen en wil echt nu alles in een nacht doorkijken