Series & Netflix #2

Ik ook, echt heel leuk hahaha. Kon me alleen niet herinneren dat de afleveringen maar 10 minuten duurde : (

Casa de Papel:

@Luzarl: Ik vond het juist heel geloofwaardig, omdat hij er net altijd zo gigantisch op hamerde dat persoonlijke relaties alles verpesten. En dat dan blijkt dat dat bij hem ook echt z’n achilleshiel is, juist nog meer dan bij anderen.

@Enthusiasm: Ja, dat Nairobi sterft net nadat ze haar zoontje gezien heeft, vind ik ook een erg mooi beeld. Ik hoop ook dat ze sterft (was misschien niet heel duidelijk in m’n vorige post), al zou ik het ook heel erg jammer vinden, haha.

1 like

Is Elise al verliefd op de orang oetan?

3 likes

Hahaha ik was vergeten dat hij zo heette, dat maakt het alleen maar grappiger

1 like

13 Reasons why seizoen 3 staat erop!
Ik weet wat ik ga doen vanavondddd

5 likes

Oeh ik ben benieuwd!

1 like

Spoiler alerrrrrrt :scream::rofl:

2 likes

Ik kijk nu een serie op Netflix over mensen die ziek zijn maar geen diagnose krijgen, waardoor er dus niks aan hun klachten gedaan kan worden. Dankzij internet komen zij dan in contact met doctoren wereldwijd en krijgen ze uiteindelijk toch een diagnose en behandeling.
‘Diagnose’ heet het volgens mij. Nu werk ik in de zorg dus vind dat soort dingen sowieso altijd interessant!

4 likes

Waar kijken jullie Euphoria? Ik kan de laatste aflevering van seizoen 1 nergens vinden :grimacing:

Ben nu bij aflevering 5 van Diagnosis en ik krijg zo’n rare vibe van die moeder. Snap dat je je kind wil beschermen maar als je dit aangereikt krijgt dan ga je er toch voor?

2 likes

Ik heb via ziggo go gekeken

1 like

Volgens mij heb ik deze zojuist ook gezien. Dat meisje van 16 dat niks binnenhield toch?
Kreeg ook een vreemd gevoel bij die moeder, wat jij ook zegt; snap dat je je kind wil beschermen maar neem ook aan dat je wil dat ze geholpen/beter wordt toch?

Ja die! Ik snap ook niet zo goed wat ze tegen die behandeling zouden kunnen hebben. Wat ik er van begreep ging het vooral om ademhalingsoefeningen en dat soort dingen en niet suuuper zware medicijnen met 100 bijwerkingen die ergere schade zouden kunnen toebrengen. Als dat laatste wel het geval was dan kan ik me voorstellen dat je dat liever niet doet maar in dit geval denk ik echt gevalletje baat het niet schaadt het niet

1 like

Dit maakt me te blij haha. Komt op nieuwe Disney streamingdienst.

19 likes

Er komt echt zo veel tofs op Disney+, ik ga echt wel een abonnement uitproberen/ aanschaffen.

Gloeiende gloeiende

1 like

Ja echt stom. Ik had dat eigenlijk bij seizoen 2 al. Het haalt het spannende eraf want je weet dat ze toch niet dood gaat

1 like

Heb net de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 3 van 13 reasons why en heb nu maar een friends aflevering aangezet voor wat luchtigheid pff tis wel weer pittig allemaal ofzo, maar vind het tot nu wel goed alleen ik vind die nieuwe meid iets te betweterig doen de hele tijd

3 likes

Ik lees net pas dat Rietje in 2015 is overleden :frowning:

13 reasons why

ik heb ook de eerste 2 afleveringen gezien, vertrouw Ani niet. Voor mijn gevoel ligt het te veel boven op, vooral omdat ze zo snel vrienden is geworden met clay en jessica.

Vind het trouwens wel onduidelijk soms wat heden of verleden is. En Heb het vaak pas later door.

3 likes