Ja ik struggle er ook mee. Heden is wat koeler en breedbeeld (bij mijn laptop heb ik een zwarte streep boven en onder) en de jongens hebben blauwe plekken van het gevecht, maar the struggle is real
13 reasons why:
Ik heb aflevering 5 gezien en ik verdenk Alex. Het is te obvious om Clay/Jessica/Tyler/Justin te verdenken. En aan het eind van aflevering 5 hoor je de voice-over van Ana die iets zegt als “misschien is het wel iemand die niet zo opvalt, waar we nog niet eerder aan gedacht hebben” en vervolgens een shot van Alex en volgens mij is dat gewoon een hint. Ben dan wel benieuwd naar het hele verhaal erachter.
Ik ga zo afl 5 van 13 Reasons kijken maar
ik vind die Ani echt een stom nieuw personage. Vind haar sowieso al irritant omdat ze zo bemoeizuchtig is, maar ook dat iedereen haar in zo’n relatief korte tijd al toevertrouwt met zoveel informatie? Zij heeft Hannah en die hele periode van Jessica’s verkrachting etc niet eens meegemaakt en toch hoort ze meteen bij de hele groep die zoveel heftige dingen hebben meegemaakt en geheimen hebben???
Ahh morgen nieuwe seizoen van peaky blinders. Zo veel zin in!
Oh shit heb hebt gelijk, te snel gelezen. Morgen op BBC maar idd 4 oktober pas op Netflix. Oke nou die blijdschap was van korte duur haha.
Er zitten echt gare dingen in kom ik nu achter. hahahaha deze mensen spelen allemaal 16/18 jarigen en ze beginnen 2 clubs tegen elkaar. En iedereen is steeds boos op elkaar omdat ze dingen niet vertellen; zoals Elise met die boomhut, nu is Mike weer boos dat hij daar niet van weet
Hahahaha heerlijk dat je daar vroeger als kind niet over na dacht
De felle kleuren zijn verleden, de fletse kleuren zijn ‘heden’ (eigenlijk ook verleden maar meer recent verleden), zwart/wit is eigenlijk-heden (Ani die dat verhaal vertelt). Dus dit is verleden ja.
Ik heb nu 7 afleveringen gezien, kan Ani niet uitstaan. Ze bemoeit zich overal mee en heeft meer screentime dan de rest bij elkaar? Vind dit seizoen maar meh tot nu toe.
Edit: je kunt de fletse kleuren ook herkennen omdat het bij vooral Justin en Alex er steeds op lijkt dat hun wangen vies zijn haha. Er zit zo’n gekke waas op of zo. Of misschien ligt dat aan mij.
Ahh ik vind het weer heeeelll ingewikkeld. En zag je nou Bryce’s lijk??
Ja
Einde afl 5: Bryce’s moeder staat nu inderdaad ook op de verdachtenlijst hoor, nadat die opa haar de schuld gaf van Bryce’s dood in zijn paniekaanval.
Oh en het verbaast me echt dat er opeens zoveel seksscènes zijn dit seizoen, en allemaal nog best graphic ook (maar dat vind ik juist leuk, maakt het tenminste iets realistischer)
Oh shit daar ben ik nog niet. Heb het snel weer dichtgeklikt haha
Ik heb Euphoria afgekeken en ik wil MEER
ik heb dit weekend Peaky blinders weer helemaal gekeken in verband met het nieuwe seizen, en nu heb ik echt zin in een sigaret.
Haha , denk ook steeds he dan kan toch niet. En moet er goed over nadenken en verwarrend allemaal. Zal vanavond als ik ga kijken opletten op de kleuren.
13 reasons why tot en met epi 6
mmm ik weet t nog niet helemaal met die moeder van Bryce, op een gegeven moment dacht ik ook dat zij het was, maar nu geloof ik het niet meer zo. Wat denken jullie van die pa? Of is dat ook te voor de hand liggend?
Ik ben in dit seizoen echt nog altijd verliefd op Tony en vind zijn vriend ook zo leuk
En wat vonden jullie van het feit dat Monty zich dus aangetrokken voelde tot die gozer op dat feest? Hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat ie alleen op mannen valt, maar omdat ie zo heftig doet telkens als iemand zegt dat hij van bryce hield… doet me misschien denken dat Monty het ook wel eens gedaan kan hebben. Maybe was ie verliefd op Bryce en heeft hij hem afgewezen en kon Monty dat niet verkroppen? I dont know, speculaties… ik wil verder kijken man, best spannend!!
Oja en die Ani, lastig, vind haar best lief maar wel verdacht ja
Nou ik vind 13 reasons zo sloom altijd ik heb na twee afleveringen het plot gegoogled zodat ik niet meer hoef te kijken. Nieuwe personage irriteerde me ook maaateloos
13 RW seizoen 3 laatste aflevering
Samenvatting
Ik vond het best een goed seizoen. Ani vond ik ook wat vervelend, maar ik snap wel dat er een personage nodig was om het verhaal aan een te praten, een insider. Het is gewoon wat vreemd dat het zo’n nieuwkomer is, die vanuit het niets volledig vertrouwd wordt door iedereen.
Het enige wat me echt stoort is dat Monty gewoon zonder veel verdere uitleg plots dood is. When did this happen?
13RW aflevering 7:
Ik verdenk Alex door die steroïden. Hij is wel heel opgefokt de hele tijd. Clay, Tony, Justin, Jessica en Tyler heb ik afgeschreven. De ouders denk ik niet, want ik denk dat het iemand van ‘de gang’ is zodat ze daar in seizoen 4 weer op verder kunnen. Zach geloof ik ook niet door zijn handicap en karakter. En de rest is te ‘niet-bestaand’ dit seizoen.
En Ani: nog steeds vervelend. Pff. Hadden ze dit verhaal niet uit een Sherri kunnen vertellen of zo?
Helemaal eens met alles!
ik denk dat Ani te verklaren valt door die pestcultuur op school. Dat ze niet snel meer iemand als paria gaan behandelen. Het is nooit benoemd maar als maker een makkelijk excuus of verklaring om te gebruiken. Ik dacht dat er een seizoen 4 komt! Dus dan hopelijk nog iets over Monty.
Wat je steeds aan het begin van de aflevering ziet is in de toekomst, dat is elke keer een stukje van de laatste aflevering van het seizoen of bedoel je dat niet?