Ik heb echt mega mixed feelings over die serie, maar blijf wel steeds door kijken
Ik heb Euphoria in een paar dagen gekeken. Was ook een beetje buiten m’n comfort zone, maar kon tegelijkertijd niet stoppen met kijken
Ik las over Euphoria zo’n review en de titel daarvan is
“Een aanhoudend bombardement van confrontatie” vond het wel een goede omschrijving.
Ik zat gisteravond user reviews te lezen over 13 Reasons op IMDb, en echt veel mensen zitten op Ani te bashen. Ik vind haar dus ook helemaal niets, maar weet niet of ik dat snel op zo’n website zou zetten, want dat kan die actrice daar ook allemaal lezen. Lijkt me best heftig! Ik vind 3-sterrenrecensies over mijn boek soms al een beetje ‘pijnlijk’.
Haha kut ik klikte op een spoiler van 13 reasons why en nu weet ik het einde al :’)
Gaat Hannah dood?
(sorry, flauw… Heb het laatste seizoen nog niet gezien overigens, ben nog met Stranger Things bezig, ben beetje langzaam)
Nou ik ben nu bijna bij het einde van aflevering 12. Ga ik vanavond nog de laatste kijken is de vraag…
Ik ga zo beginnen aan afl 8 van 13 reasons en uuuuuuuugh Ani stop. Clay irriteert me opeens ook, eerst nooit zo.
Volgens mij ging Clay mij in alle drie de seizoenen irriteren vanaf ongeveer aflevering 7. Er zit een patroon in.
Ik heb dit gezien. Alles wordt later wel duidelijker. Wel leuke serie
Ben nu better than us aan t kijken. Weet nog niet wat ik er van moet vinden
13 RW afl. 1 en 2:
Ik vind het ook gewoon een beetje raar dat zij de volle verantwoordelijkheid hebben over Tyler. Bij al dit soort tienerseries denk ik altijd: waar zijn de ouders.
Die vraag stel ik mezelf ook zó vaak bij het kijken van dit soort series. Daarnaast vraag ik me ook altijd af of zoiets ooit in de echte wereld zou kunnen gebeuren of dat ik het me gewoon niet kan voorstellen in mijn eigen wereld.
Ik moest sowieso tot en met mijn 16e gewoon altijd zeggen waar ik heen ging als ik weg ging.
Ja dat ben ik ook altijd gewend. Ik snap best dat dat misschien niet bij iedereen zo zal zijn, maar in dit soort series is het eerder uitzondering dan regel.
Ik heb net afl 7 van 13 rw gezien
ik denk dat het Ani is. Ze doet zo raar elke keer met dat liegen overal over en hoe ze ineens helemaal verliefd lijktpp Bryce. Misschien was ze wel helemaal verliefd en psycho en door iets kleins geflipt ofzo? Soms vind ik Zach ook wat verdacht, weet niet precies waarom. Misschien heeft hij Bryce wel met één van die krukken op zn hoofd geslagen haha
Ik dacht hetzelfde! Ik ging het kijken en verwachtte een soort sfeer zoals de serie Skins, maar het is HBO dus ik was even vergeten dat het dan dus veel explicieter is Maar ik ga wel verder kijken, want ik ben benieuwd naar het verhaal.
En dat niemand (behalve Zach) bedacht dat Tyler misschien wel echt professionele hulp nodig had… Vind dat echt een ongeloofwaardig stuk van de serie
we hebben geen algemene film topic he?
omdat deze op Netflix staat en dit een Netflix topic is, dan maar hier
Heeft iemand de film The Circle (op Netflix) gezien, wat is jullie gedachte erover?
Nee, die hebben we niet.
Is dat die film met Emma Watson?