Series & Netflix #2

sorry nee de film heet Circle, zonder the
zie dat het veel uitmaakt haha

hier gaat de film over:

In een enorme, mysterieuze kamer ontwaken vijftig vreemden die niet weten hoe ze er terecht zijn gekomen. Gerangschikt in een naar binnen gerichte cirkel, en niet in staat om te bewegen, ontdekken ze al snel dat elke twee minuten een van hen sterft door een vreemd apparaat in het midden van de kamer. Op het eerste gezicht lijken de aanvallen willekeurig maar dan komen ze erachter dat ze zelf de macht hebben om te beslissen wie gedood zal worden.

2 likes

Oh, nee, die heb ik niet gezien. Psychologische thriller zie ik, klinkt wel interessant.

(Ik heb een uitgebreide schooltaak moeten maken over The Circle, dus die heb ik wel meerdere keren gezien :sweat_smile:.)

1 like

Ik ben halverwege seizoen 1 van craxy ex girlfriend. Vind het mwah en vraag me af of ik door ga kijken. Waar gaat het verhaal heen? Gaat het werkelijk 4 seizoenen lang over haar crush op Josh?

Ik heb vandaag ā€˜Otherhood’ gekeken. Eindelijk een oude vertrouwde niets-aan-de-hand-film. Geen overdreven agressie, vloeken, seks… gewoon leuk en als ik een film in 1x kijk, bravo. Al had dat wellicht ook met mn snotterige wattenhoofd te maken…

Aflevering 1 van 13 RW, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Misschien dat ik er nog even in moet komen, vind er nu nog niks aan en nu al erg langdradig. En stoor me aan die Ani…

Ik zou 'm bijna kijken puur omdat hij zo gepusht wordt op mijn hoofdpagina :joy:. Dat werkte al heel erg op m’n zenuwen, omdat het niet mijn genre film leek, maar hij is eigenlijk wel goed dus?

Goed weet ik niet. Vermakelijk vond ik ā€˜m wel!

1 like

Ani wordt in ieder geval niet minder irritant hoe verder dat je gaat in de afleveringen :joy:

2 likes

Ik heb circle gezien, maar heb er eigenlijk geen mening over

Ik heb hem gezien! Heel lang geleden haha. Maar wat me bij bleef dat het behoorlijk racistische en homofoob etc was. Dus echt stereotypering en hoe de mens daarop regageerd. Gewoon weg egoĆÆstisch.

eerst denk je ze zullen toch dat kind of die zwangere laten leven? Maar niks was minder waar. Dat die ouderen eerst eraan gingen was opzich logisch. In ieder geval zo zou ik ook denken in zo’n situatie. Jullie hebben al een heel leven gehad. Maar de uitkomst was in mijn ogen niet bevredigend. Weet alleen niet of het een realistisch einde was. En of die keuzes die gemaakt zijn, echt een weerspiegeling is van de mens

Hoe denk jij erover?

1 like

Huh weer een nieuw seizoen working moms? Seizoen 2 staat toch pas een paar weken op netflix?

Gisteren Falling Inn Love gekeken. Niet hoogstaand acteren maar vond het een heerlijke film. Lekker wegdromen met een leuke man, Nieuw-Zeeland en ik vond Christina Milian verrassend genoeg niet irritant als hoofdpersonage. Lekker een niet-nadenken-verstand-op-nul-film.

7 likes

JAaa ik denk dus helaas dat het echt wel een weerspiegeling is van de realiteit. Wat voor leeftijd, ras, zijn de eerste dingen waar eigenlijk over begonnen werd.
Vond t interessant om te zien hoe de mensen hier om mee zOuden gaan, maar vond het voorspelbaar, omdat ik wist dat die aspecten als eerst zouden worden benoemd en daar dan weer over discussiƫren en blabla haha. Ook met die politie agent en militair.

Het einde was dat dat kindje en indd die zwangere overbleven met die slimme gozer. Die liet dat kindje zelfmoord plegen en drukte snel die zwangere vrouw weg. Had dat niet verwacht maar wederom wel weer weerspiegeling van de samenleving: zo egoĆÆstisch :crazy_face:

1 like

Ik keek eerst Working Moms seizoen 2 en daarna The Letdown seizoen 2 en toen vond ik The Letdown helemaal niet meer zo leuk terwijl ik seizoen 1 heel leuk vond. Andersom kijken dus :joy:

2 likes

Gisteravond OITNB uitgekeken. Ik moest echt door de eerste drie afleveringen heenbijten (saaai), maar heb de laatste 4 echt achter elkaar uitgekeken. Met name laatste afleveringen maken dit echt een heel goed seizoen, ook de actualiteiten scherp erbij gehaald. Heel jammer dat het nu voorbij is.

Er was evt sprake van een sequel toch?

Ik kijk nu The Dark Crystal best leuk. :slight_smile:

1 like

Ik ook!! Geweldig

1 like

Klopt het dat het een soort prequel op de film is? En zo ja, heeft het zin om dan dus eerst de serie te kijken en daarna pas de film, als je de film nog nooit gezien hebt?

Dit speelt zich af voor de tijd van de film dus is niet nodig om de film eerst te kijken want in de film zie je t einde volgens mij

2 likes

Ben nu de eerste aflevering van seizoen 3 vis a vis aan t kijken maar waarom.speelt het zich nu af in een andere gevangenis?