Series & Netflix #2

Ben ook het nieuwe seizoen van 13 reasons why aan het kijken. Maar het boeit me niet genoeg dat ik gefocust kan kijken. Ik heb nu ook de neiging om het plot op te zoeken, want wil dan wel weer weten hoe het afloopt natuurlijk terwijl ik het helemaal niet zo’n goede serie vind :roll_eyes:

2 likes

Ja ik vond seizoen 3 ook echt leuk, leukste tot nu toe zelfs denk ik. Meermalen hardop gelachen.

1 like

Ik ben net klaar met Euphoria, heftig maar goed wel! Wat me opviel is dat het ook echt anders en goed gefilmd was, heel bijzonder.

2 likes

Gister laatste seizoen van Handmaids tale gezien :cry: nu wachten. Echt een goede serie!

2 likes

We zijn niet de enige, haha

5 likes

Hahah hierdoor vond ik deze video:

:joy: Zo voelde ik me ook. Moet nog één aflevering kijken en vind Ani nog even irritant.

13 likes

Heeft iemand misschien een tip voor een serie die lijkt op Please Like Me? Ik vond Please Like Me zoooo leuk, ik was zo gehecht aan alle personages :see_no_evil: Heb nog geen opvolger kunnen vinden die dat gevoel repliceert dat je zelf onderdeel uitmaakt van de vriendengroep uit de serie… Dus tips zijn zeer welkom :blush:

8 likes

Niet echt met hetzelfde gevoel, maar misschien vind je dit ook leuk: Atypical of Rita

1 like

Atypical vond ik ook superleuk! Rita ken ik nog niet, ga ik zeker even checken. Dankjewel!

Geen tips maar zo’n leuke serie inderdaad! Lekkere catchy theme song ook. En leuk dat er dan altijd eten bereid wordt.

1 like

Einde van 13 reasons:
Uiteindelijk vond ik het wel een goed seizoen. Het begin vond ik wel lastiger dan eerst om doorheen te komen, pas op driekwart van het seizoen had ik weer dat gevoel dat ik na het kijken van een aflevering meteen de volgende weer wilde kijken. Ik vind het fijn dat de politie er (nog) niet achter is gekomen dat het Alex was die Bryce eigenlijk heeft vermoord. Wel heel raar dat Monty zo plotsklaps dood is verklaard zonder verdere uitleg. Maar het zal vast weer uit gaan komen dat het niet Monty was, als die jongen met hij naar bed ging op de avond van Bryce’s dood zijn mond open trekt.

Nu weer een jaar wachten op seizoen 4, wat het laatste seizoen wordt. Hoop van harte dat Ani daar een minder grote rol in speelt, of dat ze ff minder irritant gaat doen.

Series afgelopen maand gekeken:
You me her: Wel oke weg te kijken met glas wijn
Working mom: heel grappig (vooral als je kids hebt super herkenbaar), kijkt makkelijk weg
Mindhunter: Traag, maar goed. Aanrader.
Nieuwe seizoen casa del papel: Wel oke, ben nu wel redelijk flauw van de serie, wordt iets teveel uitgemolken naar mijn beleving.

1 like

Ik ben gisteren begonnen aan The Dark Crystal en ik vind het zo goed!

1 like

Vis a vis derde seizoen

Ik vond het apart dat Macarena ineens uit het seizoen verdween. Had ik niet zien aankomen. Vond het verder wel weer een heerlijk seizoen. (Alles al gekeken dus, terwijl het vrijdag online kwam)

Eerder dit seizoen hadden Ani en Clay met die Winston gesproken over wat er is gebeurd op dat feestje. Daarom kende ze hem.

Waar kijken jullie Euphoria? Ik heb geen Ziggo helaas

Heb euphoria echt in drie dagen uitgekeken heel fascinerend. Alle personages waren interssant waardoor ik wilde blijven kijken en de scenes zijn ook heel mooi/bijzonder gefilmd. Heel anders dan de meeste series die ik de afgelopen tijd heb gezien.

En voor de feelgood films dirty dancing staat op Netflix! Kon het niet laten om m meteen maar te kijken :dancer::dancer:

3 likes

13RW seizoen 3 spoilers

Ik vond het een mwah seizoen. Leuk dat net zoals in seizoen 1 de puzzel in iedere aflevering in stukjes bijeen valt. Wat flauw dat de uiteindelijk clou van het seizoen een moord op iemand anders steken was. De sterkte van het eerste seizoen was juist het herkenbare, de situaties waar mensen mee geconfronteerd worden waarvan ze niet meteen beseffen hoeveel impact ze kunnen hebben. Dat miste ik. Wel goed dat er veel aandacht geschonken werd aan slachtoffers van seksueel geweld. Vond het al bij al vaak saai en eentonig; iedere aflevering wel een nieuwe verdachte waar het om draaide; ik had het gevoel dat het telkens hetzelfde plot was. Het einde was wat deus ex machina, hopelijk wordt dat in het laatste seizoen wat verantwoord.

1 like

Ik denk dat het is vanwege die ontsnapping. Dat de gevaarlijkste criminelen werden over geplaatst naar het meer beveiligde en strengere Cruz del North.

Die actrice die Ani speelt is zo bedreigd en gepest via social media, dat ze alles verwijderd heeft, lees ik net.
Ik ben ook geen fan van haar, maar om nou de actrice lastig te vallen gaat me toch echt te ver. Wat denken mensen tegenwoordig?

7 likes