Series & Netflix #2

13rw"

Ook even al mijn bedenkingen over het seizoen. Ik vond dit seizoen ook echt goed en ik denk de leukste van de drie. Ook wel interessant om Beyond the reasons te kijken om te zien hoe de makers en acteurs erin staan. Je merkt dan ook wel dat elk seizoen een ander soort thema heeft. Dit seizoen veel aandacht voor seksueel misbruik en een masculiene cultuur en ook hoe dat die jongens zo veel beïnvloed. Erg boeiend seizoen met interessante verhaallijnen. Ik vind de acteurs ook elk seizoen weer zo goed. Vooral Tyler. Zo goed hoe subtiel hij laat zien hoe Tyler groeit in het seizoen, maar ook kwetsbaar elke keer als hij Monty tegenkomt.
Ik dacht op het einde trouwens echt dat er geen nieuw seizoen zou komen en vond het zo zwak dat ze Monty dan hebben laten doodgaan. Gelukkig komt daar nog wel een staartje aan, maar alsnog vind ik het een jammere keuze om Monty er zo uit te schijven.

Ik vond Ani helemaal niet zo irritant eigenlijk. Ik vond Hannah of Clay als verteller veel irritanter. Ze moesten toch iets bedenken om het verhaal te vertellen en ik vind Ani wel een prima personage. Vind het eigenlijk ook wel meevallen hoe snel ze helemaal op zou zijn gegaan in de groep (wat veel mensen dus ook irritant vinden) Ze wist niks over Hannah en ook dat van Spring Fling is haar niet meteen verteld toch? Ze wist wat er is gebeurd in de tijd dat zij op die school zat en vrienden was met de groep en daarna ging ze met allemansvriend Clay op onderzoek uit en vertelden mensen hun van alles.
Ik vond het dus echt niet zo storend allemaal.

2 likes

Black Sails (op netflix) is een goede serie! Ik kijk deze samen met vriend, eindelijk weer iets gevonden wat we allebei leuk vinden. Het gaat over de piraterij en Captain Flint in de Caraïben rond 1715! Het 4e seizoen is net uit.

2 likes

Is iemand al begonnen aan The A List?
Ik zit er nu 10 minuten in en weet nu al niet of ik dit trek. Wat ongelooflijk overdramatisch, echt extreem

Wow, de serie was toch juist om de effecten van pesten onder aandacht te brengen? Lekker gelukt bij de fans.

9 likes

Kijk iemand van jullie de Mexicaanse serie La Reina del Sur? Ik vind het fantastisch! Na de Spaanse series ben ik over op Mexicaanse. Fijne serie met wel 40 episodes in een seizoen.

1 like

Ik ben er ook aan begonnen en ik vond dit ook maar ik vond tegelijkertijd ook die Amber echt te creepy dus ben weer gestopt met kijken hahaha. Wat vind jij er inmiddels van?

Ben nu in aflevering 2 en het is nog steeds raar, maar ben te benieuwd wat er gaat gebeuren dus ga wel doorkijken. Als ik klaar ben zal ik een review geven haha

Ja mensen denken dat ze alles lekker anoniem vanachter een computer/telefoonscherm kunnen en mogen zeggen. Pesten is pesten, maakt niet uit op wat voor manier.

In de beschrijving van de aflevering staat dat ze zijn overgeplaatst vanwege overbezetting!

Jaaaa, vond dit echt een leuke serie (alles al gezien helaas)

Op wat voor manier wordt Justin seksueel misbruikt?
Vond namelijk de manier waarop Tyler verkracht werd erg naar om naar te kijken, dan weet ik wat me te wachten staat.

Heeft iemand La Victima numero 8 gezien? Ik ben daar gisteren aan begonnen en ben ik dubio. Het verhaal pakt me wel, maar het acteer- en filmwerk is gewoon ronduit slecht en sommige stukken van het verhaal zijn ook enorm ongeloofwaardig. Ik ga denk ik wel doorzetten, het zijn maar 8 afleveringen.

Eens, ik ben afgehaakt… wilde me niet pakken. Benieuwd of ik het toch nog een kans moet gaan geven!

Morgen nieuwe elite!!! :man_dancing:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3:

9 likes

Ohhhh leuk

1 like

ZIN IN

1 like

Heeft iemand Absentia op videoland gezien? Ik heb nu 2 afleveringen gekeken en vind het wel intrigerend, hoop wel dat er snel antwoorden komen en dat het niet enorm wordt uitgemolken.

Ik ben bij aflevering 3. Vind het af en toe echt slecht geacteerd. Ik wil wel weten wat er nou aan de hand is, omdat het zo vaag is. Het kijkt wel lekker weg dus ik blijf wel kijken :joy:

2 likes

@traveljunkie Omg the A- List is echt zulke heerlijke, slechte cringy mysterie shit… KIJKEN!!! Ik heb er echt van genoten man hahaha

2 likes

Ondanks dat Vis a Vis met de minuut ongeloofwaardiger wordt, blijf ik het een vermakelijke serie vinden. Laatste aflevering van seizoen 3 gezien vanavond, nu even wachten tot het einde van deze maand en dan 4 bingen. :smile:

3 likes