13rw"
Ook even al mijn bedenkingen over het seizoen. Ik vond dit seizoen ook echt goed en ik denk de leukste van de drie. Ook wel interessant om Beyond the reasons te kijken om te zien hoe de makers en acteurs erin staan. Je merkt dan ook wel dat elk seizoen een ander soort thema heeft. Dit seizoen veel aandacht voor seksueel misbruik en een masculiene cultuur en ook hoe dat die jongens zo veel beïnvloed. Erg boeiend seizoen met interessante verhaallijnen. Ik vind de acteurs ook elk seizoen weer zo goed. Vooral Tyler. Zo goed hoe subtiel hij laat zien hoe Tyler groeit in het seizoen, maar ook kwetsbaar elke keer als hij Monty tegenkomt.
Ik dacht op het einde trouwens echt dat er geen nieuw seizoen zou komen en vond het zo zwak dat ze Monty dan hebben laten doodgaan. Gelukkig komt daar nog wel een staartje aan, maar alsnog vind ik het een jammere keuze om Monty er zo uit te schijven.
Ik vond Ani helemaal niet zo irritant eigenlijk. Ik vond Hannah of Clay als verteller veel irritanter. Ze moesten toch iets bedenken om het verhaal te vertellen en ik vind Ani wel een prima personage. Vind het eigenlijk ook wel meevallen hoe snel ze helemaal op zou zijn gegaan in de groep (wat veel mensen dus ook irritant vinden) Ze wist niks over Hannah en ook dat van Spring Fling is haar niet meteen verteld toch? Ze wist wat er is gebeurd in de tijd dat zij op die school zat en vrienden was met de groep en daarna ging ze met allemansvriend Clay op onderzoek uit en vertelden mensen hun van alles.
Ik vond het dus echt niet zo storend allemaal.