Ben er ook aan begonnen. Weet ook nog niet goed wat ik ervan vind. Ik ga nog even doorzetten
Dat is mijn lievelingsserie en ook omdat het einde gewoon perfect is.
Ja zo jammer he! Ik blijf het ook kijken, maar ik vind het wel heel jammer dat ze zo Hollywood style zijn gegaan, het had zoveel potentie
Seizoen 2 van Elite staat op Netflix! Ik ben benieuwd, vond seizoen 1 wel leuk.
Haha ik kijk nu ook seizoen 3. Ik moet zeggen ik vind de scenes waarmee iemand met dat dunne touw gesneden wordt behoorlijk onsmakelijk en tikkeltje eng.
Weet iemand zo of ze beginnen met een recap in het nieuwe seizoen van Elité? Anders moet ik de laatste afleveringen even terugkijken.
Oe ik weet wat ik zondag ga doen.
Ja, bij mij kwam er eerst een overzicht voor afl 1 van het nieuwe seizoen werd afgespeeld
Eindelijk tijd om de laatste 2 afleveringen van 13rw te kijken brb ik meld me over 2 uur weer om alle spoilers in dit topic te lezen.
Ik kijk Vis a VIS. Zo verslavend. Ik kan niet stoppen.
Oke ik ben net klaar met kijken en ik moet even mijn gevoelens op een rijtje zetten haha. Over 13 reasons gaat dit dus.
Ik vond het best wel een goed seizoen! Het begin een beetje traag maar daarna wilde ik echt blijven kijken. Stiekem ben ik een beetje verliefd op Justin, echt zoân knuffelbare bad guy en ik hou van de bromance tussen Justin en Clay. Ik vond het âprocesâ van Tyler ook heel mooi om te zien en ook knap hoe ze Bryce een soort van menselijk probeerden te maken en dat je ook zijn struggles ziet. En ik dacht de hele tijd YAS JESSICA YOU GO GURL.
Qua plot dacht ik op een gegeven moment wel van jeetje zeg nu maar een keer wie het gedaan heeft maar dat was het hele punt denk ik, haha. Ik vind het wel heftig dat ze Monty laten opdraaien voor de moord en inderdaad raar dat hij ineens dood is. Hoezo is hij vermoord in zijn cel? Oja en Ani was irritant, maar nog erger was die moeder. Er was zoân shot in de laatste aflevering en ik kreeg er echt de kriebels van, ze kijkt zo eng. Er kon het hele seizoen niet 1 glimlachje vanaf.
Tot zover mijn uiteenzetting.
tl;dr goed seizoen en nu ben ik verdrietig dat ik geen vrienden heb die een cover-up zouden bedenken als ik iemand zou vermoorden.
Welke moet ik eerst kijken: elite of vis a vis?
Elite!
Elite!
ik heb vandaag al de eerste drie afleveringen van seizoen 2 van elite gezien, lekker bingen
Nou 13 reasons why uitgekeken. Ben wel echt benieuwd naar seizoen 4, wat ze daar van gaan maken.
Vind het mooi dat ze van Bryce toch nog een beetje een persoon met een hart en gevoel hebben geprobeerd te maken. Echter bleef hij in the end een verknipt persoon die enkel aan zichzelf denkt met een verschrikkelijk kort lontje.
En inderdaad ook bizar dat Monty ineens dood is. Dat krijgt hoe dan ook nog een staartje volgend seizoen. Hoop alleen niet dat ze het net als in seizoen 2 het zo gaan lopen uitmelken.
Toch Alex die Bryce vermoord heeft. En Jessica als medeplichtige. Alhoewel ik me afvraag of je dit echt als moord kan bestempelen, gezien moord met voorbedachte rade is en dit meer een ongeluk leek, gezien Alex hem eerst gewoon echt wilde helpen. Hij ontspoorde doordat Bryce riep dat ze hem erin luisden.
Anyhow ben benieuwd naar wat ze van seizoen 4 willen gaan maken.
Same haha! Wil eigenlijk verder kijken maar ook slapen
haha erg hĂš? ik ben nu maar gestopt maar ga sowieso morgen verder. regenachtige dag en late dienst dus aaaaalle tijd voor gĂșzman en samu
Jaa ik vond s2 ook echt heel goed weer! Ook al was het minder spannens of mysterieus. Meryl Streep vond ik ook geweldig.
Ik vind Netflix films doorgaans echt te cringy om naar te kijken maar ik vond Someone great echt heel leuk en goed geacteerd! Aanradertje