Begonnen met nieuwe afleveringen van Black Mirror. Zijn er helaas wel maar 3. Kijk nu Striking Vipers maar moet nog even inkomen merk ik haha. Zit nu meer van wtf kijk ik.
Ik moet Netflix vragen of ze ook een podcast willen opnemen met hem. Zijn stem
Omg dat zou de hemel zijn
Ben ook net beginnen, zit nu op 20 minuten. Wel tof hoe ze die game-vechtscene hebben gemaakt.
Ik heb net de Ashley O aflevering gekeken met Miley Cyrus. Was er niet weg was eigenlijk
Ik was/ben ook super excited dus beetje teleurstellend dat het er maar 3 zijn… dat kun je toch geen seizoen noemen? Misschien komen er over een tijdje nog meer uit? Maargoed, vanavond ga ik de eerste kijken!
Kun je dit svp ook uitleggen aan de makers van Sherlock?
Ik kijk nu When They See Us, mijn hart breekt. Wat verschrikkelijk.
Wil je die ook naar mij toesturen?
Wil je die ook naar mij sturen?
Ik ga daar ook aan beginnen. Het verhaal is zo verschrikkelijk dat ik altijd ga moeten huilen.
Black Mirror seizoen 5
Ik was vanmiddag vrij en heb alle drie de afleveringen achter elkaar gekeken. Ik had van tevoren opgezocht welke het slechtst en best beoordeeld werd (zonder daarbij iets over de inhoud te lezen) en heb het zo gekeken dat ik de beste als laatst had. Eerst Ashley Too, toen Striking Vipers, toen Smithereen. En daar ben ik het ook wel mee eens.
Ashley Too vond ik helemaal niks, een soort Disneyfilm / tienerfilm ofzo. Echt een beetje suf, met die tante als de ‘schurk’ en dan die zusjes die de boel weten te redden, de schurk ontmaskeren, Ashley redden en eind goed al goed, iedereen is happy. Het verhaal én de manier waarop het gespeeld werd vond ik allebei ook nogal ongeloofwaardig.
Striking Vipers vond ik beter, maar niet één van de beste Black Mirror afleveringen ooit ofzo.
Smithereen vond ik goed! Het was soms echt grappig, maar werd naar het eind toe intenser.
Overall miste ik een beetje dat duistere beklemmende Black Mirror gevoel, dat je er echt een beetje naar van wordt. (Oke nu ik dit typ klinkt het heel vreemd dat ik dat gevoel wil, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.) Lang niet alle afleveringen uit eerdere seizoenen hadden dat hoor, maar de paar waarbij dat wel het geval was vond ik het echt het best.
Handmaids tale seizoen 3 is begonnen in de VS. Net de eerste drie afleveringen gedownload!! Zin in🙏🏻
Seizoen 1 had ook 3 afleveringen en seizoen 2 had er 4 dus nope ik denk niet dat er nog meer komt.
Huh het is vandaag begonnen toch? Zijn r al drie afleveringen? Ik mis alles, ik kijk alleen maar naar Rio.
Huh ja nu je het zegt, had altijd het gevoel alsof het er veel meer waren!
Na een half uur van When they see is al buikpijn van dit verhaal.
Dit is trouwens ook al dagen me jam
Ja, 3 afleveringen heb ik kunnen downloaden!
Ik heb Grand Hotel en Velvet allebei nog niet gezien, welke is leuker?